Kaupunginjohtaja Halonen ja kilpailu Fazerin uuden tehtaan sijainnista

Anonyymi

Onko kaupunginjohtaja Timo Halosen kädet sidottu Mikkelin mahtisukujen toimesta vai onko muuten vaan kädetön? Kovasti haikaili ja haikailee kai yhä Mikkellin uusia työpaikkoja. Mitään ei ole tapahtunut 2v. (Halosen haastattelu 19.03.2020)
Otettiinko Mikkelistä edes yhteyttä Fazerille? Onko kaupunginjohtajan vaan käsketty myhäillä? Ja olla puuttumatta mihinkään? Kyllähän se rakentaminenkin työllistää.

19

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asuu erittäin arvokkaassa luxus asunnossa....

• Anonyymi

Sekin tietysti työsuhde asunto,eli kaupnkilaiset maksavat "viulut."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin tietysti työsuhde asunto,eli kaupnkilaiset maksavat "viulut."

Heillä on mm kotiavustaja

kun ei itse viitsi imuroida

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä on mm kotiavustaja

kun ei itse viitsi imuroida

Marinin Sanna sentäs imuroi itse, vaikka on isompi päällikkö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marinin Sanna sentäs imuroi itse, vaikka on isompi päällikkö.

Marin saa miljoonaviran EU:sta

• Anonyymi

Sais tulla fatseri mikkelii nii vois saaha suklaatia tehtaan myymälästä halvalla.

• Anonyymi

Timo ei pysty ei kykene... Tura ukko.....

• Anonyymi

Eikö Mikkellin palkattu joku henkilö myymään Mikkeliä mm:opiskelijoille,toispaikkakuntalaisille tsm?

• Anonyymi

SE EI HALUA. Halonen luulee olevansa joku Kirsti Kunnaksen Hra Hii Hoo, "Herra Hii Hoo maata polkaisi." Halonen luulee että haastatteluja antamalla ja hymyilemällä söpösti,niitä työpaikkoja vaan alkaa putoilemaan Mikkeliin.

• Anonyymi

Huora-Halonen pitäisi kyllä heivata kaljusta vittuun mahdollisimman nopeasti. Onko tämä pelle saanut mitään hyvää aikaiseksi? On sillä ihan söpöjä ne poseerausilmeet sentään missä yrittää näyttää oikein pohdiskelevalta.

• Anonyymi

Joo,kieltämättä hauskan näkönen ja ei ole oikein saanut mitään aikaiseksi,taidettiin valitakkin juuri sen takia että porvarit saavat rauhassa puuhastella. Porvariskaupunkihan Mikkeli on ollut perustamisestaan lähtien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo,kieltämättä hauskan näkönen ja ei ole oikein saanut mitään aikaiseksi,taidettiin valitakkin juuri sen takia että porvarit saavat rauhassa puuhastella. Porvariskaupunkihan Mikkeli on ollut perustamisestaan lähtien.

Vapaamuurarit johtaa Mikkeliä. Kaikki keskeisimmät nimet löytyy vanhoilta listoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sais tuo Halonen lähteä Mikkelistä kuin tikka pöntöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaamuurarit johtaa Mikkeliä. Kaikki keskeisimmät nimet löytyy vanhoilta listoilta.

Onko noin? Siis aikuisten oikeesti noin? Että Mikkeliä johtaisikin oikeesti Vapaamuurarit ja Halonen olis vaan jokin sätkynukke.joo,otetaan toi kun hymyileekin niin söpösti,näyttää hyvältä kuvissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko noin? Siis aikuisten oikeesti noin? Että Mikkeliä johtaisikin oikeesti Vapaamuurarit ja Halonen olis vaan jokin sätkynukke.joo,otetaan toi kun hymyileekin niin söpösti,näyttää hyvältä kuvissa.

Sekin on vapaamuurari, nimi löytyy listoilta.

• Anonyymi

Kannattaa lukea vielä kerran se viestiketju Mikkeli on arkistoitu ja museoitu.

• Anonyymi

No mites tämä tilanne nyt, kun lopettavat venäjällä. Eikö uusia tehtaita tarvittaisi suomeen?

• Anonyymi

syy on se että mikkeli on sdp:n talutusnuorassa

• Anonyymi

Ei ole, Mikkeli sini-vihreän - eli Kesksuta -Kokoomus talutusnuorassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8138
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3922
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      34
      1241
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1122
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1020
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe