Kuka lähtee mukaan nyt? Pilluni on sinulle tarjolla puolikahteen asti....
Puhelinseksiä....
7
1037
Vastaukset
- Anonyymi
mites titanicin pillu jakselee ens yönä (ti-ke), saattaisin olla kanavalla kolmen aikaan...nyt maistuis aamupalaks yön jäljiltä pehmeä ja kostea pillu, ihan vaikka tossa keittiön pöydällä!! m53
Hyvinhän se pilluni jakselee ensi yönä la - su , saataisiin olla 22:30 - 2:00 välinen aika...nyt maistuis vain pikainen koplaus...Nyt on aika myöhän mutta ehkä sä voit laittaa mut keittiön pöydälle pitkälleni...Nuolla mun pilluani herkkullista sellaista....olisi sulle herkullinen pilluni yöksi ja kiimasta kostea kiimapillu...N52.
- Anonyymi
Titanic2 kirjoitti:
Hyvinhän se pilluni jakselee ensi yönä la - su , saataisiin olla 22:30 - 2:00 välinen aika...nyt maistuis vain pikainen koplaus...Nyt on aika myöhän mutta ehkä sä voit laittaa mut keittiön pöydälle pitkälleni...Nuolla mun pilluani herkkullista sellaista....olisi sulle herkullinen pilluni yöksi ja kiimasta kostea kiimapillu...N52.
Hyi saatana mikä tautipesäke
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana mikä tautipesäke
Mitä minä olen kyllä triplarokotettut ja influenssarokotuksen saanut ja kaikki kotikoronatestit ovat negatiivisia...en kanna koronaa enkä paljoo muutakaan pasillia....No lähetkö kanssani leikkimään vähän pikkutuhmaa...nettiseksi ei tartuta. Mitä sää minusta pelkäät...etä kontakti ei tartuta oletko noin pelkuri? Mitä etkö ole rokotautunut mitä? Nyttai ei koskaan. Millon päätät että rupeatko itsetyydytykseenvai et? Nyt maistuis pano aika kulkee...onko käsi kyrvällä? vai etkö uskalla?🤔😋😛
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592