Kuka lähtee mukaan nyt? Pilluni on sinulle tarjolla puolikahteen asti....
Puhelinseksiä....
7
785
Vastaukset
- Anonyymi
mites titanicin pillu jakselee ens yönä (ti-ke), saattaisin olla kanavalla kolmen aikaan...nyt maistuis aamupalaks yön jäljiltä pehmeä ja kostea pillu, ihan vaikka tossa keittiön pöydällä!! m53
Hyvinhän se pilluni jakselee ensi yönä la - su , saataisiin olla 22:30 - 2:00 välinen aika...nyt maistuis vain pikainen koplaus...Nyt on aika myöhän mutta ehkä sä voit laittaa mut keittiön pöydälle pitkälleni...Nuolla mun pilluani herkkullista sellaista....olisi sulle herkullinen pilluni yöksi ja kiimasta kostea kiimapillu...N52.
- Anonyymi
Titanic2 kirjoitti:
Hyvinhän se pilluni jakselee ensi yönä la - su , saataisiin olla 22:30 - 2:00 välinen aika...nyt maistuis vain pikainen koplaus...Nyt on aika myöhän mutta ehkä sä voit laittaa mut keittiön pöydälle pitkälleni...Nuolla mun pilluani herkkullista sellaista....olisi sulle herkullinen pilluni yöksi ja kiimasta kostea kiimapillu...N52.
Hyi saatana mikä tautipesäke
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana mikä tautipesäke
Mitä minä olen kyllä triplarokotettut ja influenssarokotuksen saanut ja kaikki kotikoronatestit ovat negatiivisia...en kanna koronaa enkä paljoo muutakaan pasillia....No lähetkö kanssani leikkimään vähän pikkutuhmaa...nettiseksi ei tartuta. Mitä sää minusta pelkäät...etä kontakti ei tartuta oletko noin pelkuri? Mitä etkö ole rokotautunut mitä? Nyttai ei koskaan. Millon päätät että rupeatko itsetyydytykseenvai et? Nyt maistuis pano aika kulkee...onko käsi kyrvällä? vai etkö uskalla?🤔😋😛
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785692
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon404199- 583704
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543442Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452530
- 342122
- 381871