Opettaja ja Oppilas

marco_77

Tässä on nyt sitten yritelmä ehdotetusta aiheesta, Oppilas ja Opettaja.

--------------------------------------------------

Olin kahlannut opiskeluja läpi jo useamman vuoden, vaihtelevalla menestyksellä.
Parhaillaan opiskelin ammattikorkeassa, motivaatio tosin oli suhteellisen alhaalla. Suurin syy siihen oli luultavasti se, että kevät oli jo pitkällä ja kesäloma lähestyi kovaa vauhtia. Ei sillä, että loma lepoa toisi, töitäkin kun on joskus tehtävä. Antaisi se kuitenkin mukavaa vaihtelua jatkuvaan kirjojen tuijotteluun ja tentteihin.
Ainoa aine josta jaksoin aina kiinnostua, oli matematiikka, ei siksi että olisin siitä erityisemmin pitänyt vaan siksi, että sitä opetti mielestäni koulun upein nainen.

Neiti Saarela, Tuula etunimeltään oli upea ilmestys. Hänen pitkät vaaleat hiuksensa olivat usein auki ja hän pukeutui aina hyvin istuviin jakkupukuihin. Kevään edetessä hänen hameensa olivat käyneet yhä lyhyemmiksi, sehän tietysti miellytti minua suuresti. Tunnit kuluivat nopeasti, kun katselin ja kuuntelin Tuulaa lumoutuneena. Tsemppasin tunneille aina tosissani, että osasin taatusti vastata ainakin melkein kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin.
Olin ollut huomaavinani, että Tuulakin olisi vastannut katseisiini, mutta pistin sen lähinnä mielikuvitukseni piikkiin.

Tunti alkoi. Tänään Tuula oli pukeutunut harmaaseen jakkupukuun, takki oli auki ja sen alla näytti olevan valkoinen kauluspaita, hame oli suhteellisen lyhyt, helma ei yltänyt edes polviin asti. Jalassa olevat korkokengät täydensivät seksikästä vaikutelmaa. Hänen pohkeensa ja reitensä olivat erittäin hyvin muodostuneet, epäilemättä hän harrasti vapaa-ajalla muutakin kuin television katsomista.
Tuula yllätti kaikki (ei niin kovin iloisesti) ilmoittamalla, että tänään olisi yllätystesti.

Saimme koepaperit eteen ja pikkuhiljaa luokan täytti paperien rapina ja kynien suhina. Huomasin ilokseni, että tehtävät näyttivät jopa yllättävän helpoilta. Päätin kuitenkin kuluttaa aikaa niihin vähän enemmän, jotta saisin samalla katsella tuota päiväunieni naista. Katselin sivusilmällä kuinka Tuula kierteli luokassa, katsellen ettei kukaan pääse lunttaamaan.
Hänen korkokenkänsä kopisivat hiljaisessa luokassa. Luoja, että hän näytti hyvältä liikkuessaan hitaasti ohitseni.

Yksi toisensa jälkeen opiskelijatoverini saivat paperinsa valmiiksi ja poistuivat luokasta. Eikä aikaakaan, kun olin yksin paikalla. Kävelin palauttamaan paperia Tuulalle, hän otti sen vastaan ja kysyi sitten, että olisiko minulla hetki aikaa? Hän tarvitsisi apua johonkin pikkujuttuun.

Suostuin tietysti ja Tuula pyysi, että jos voisin vaihtaa lampun piirtoheittimeen, hän kun ei sitä osannut tehdä. Tottakai, vastasin ja aloin hommiin. Olin saanut koneen avattua ja vanhan lampun pois, kun tunsin Tuulan käden hipaisevan selkääni. Tuula sanoi, "Olen huomannut, että olet katsellut minua". Hämmennyin ja yritin selitellä jotain, Tuula kuitenkin sanoi hymyillen, "Ei se mitään, minäkin olen huomannut Sinut paremmin kuin muut oppilaat".

Päässäni takoi ajatus, Voiko tämä olla totta? Mitä seuraavaksi tapahtuisi?
Ja kuin vastauksena, Tuula veti minut itseään vasten ja pian tunsin hänen kuumat huulet huulillani. Toivuttuani hämmennyksestä, vastasin kiihkeästi hänen suudelmaansa. Tuula sanoi, että hän voisi pitää minulle nyt pienen yksityistunnin. Samalla hän käveli laittamaan luokan oven lukkoon ja ikkunaverhot kiinni.

Olimme kahdestaan luokassa, ovi tiukasti lukittuna. Tuula käveli luokseni ja riisui paitani. Hän katseli hetken paljasta ylävartaloani, sitten hän veti housuni nilkkoihin ja samalla kalsarit. Kaluni ponnahti esille, se seisoi kovana kuin kivi ja näytti siltä, että se voisi räjähtää hetkenä minä hyvänsä.

Tuula laskeutui polvilleen eteeni ja otti kalun huuliensa väliin.
Tunsin kuinka hänen kuuma kielensä alkoi lipoa terskani päätä ja samalla hänen kätensä hyväilivät pakaroitani. Katselin alas ja oli uskomattoman kiihottavaa nähdä Tuula polvillaan edessäni, kovan kaluni kimpussa. Katselin kuinka Tuula hitaasti imutti kaluni vartta ja vähitellen se upposi hänen suuhunsa. Hän otti käden mukaan ja alkoi hitaasti runkata kaluani. Otin tukea opettajanpöydästä, tuntui niin hyvältä, että olisin kaatunut selälleni jos ei takana olisi mitään tukea ollut. Tuula alkoi kiihdyttää tahtia, hän imi ja runkkasi kaluani uskomattomalla nopeudella. Aloin tahtomattani voihkia ääneen, en ollut koskaan tuntenut vastaavaa. Tuula huomasi, että olin lähellä laukeamista, juuri ennen orgasmiani, hän veti kaluni ulos suustaan ja kuumat spermani ryöpsähtivät hänen kasvoilleen ja ihanille vaaleille hiuksilleen.
Katsoin Tuulaa joka kasvot ja hiukset spermaisina alkoi nuolla kaluani puhtaaksi.
Hän nousi ylös ja suuteli minua kiihkeästi, maistoin omat nesteeni hänen huuliltaan.

Tuula sanoi, että nyt olisi hänen vuoronsa saada.
Hän käski minut makaamaan opettajan pöydälle. Samalla hän riisui pikkuhousunsa pois hameen alta. Hän nosti hamettaan ylös ja asettui kasvojeni ylle. Sitten hän sanoi, että näytä kuinka nuolet naista. Minulla ei ollut paljoa kokemusta siitä hommasta, mutta päätin totisesti tehdä parhaani. Upotin kieleni hänen kosteaan vakoonsa ja aloin nuolemaan niin kuin parhaaksi katsoin. Tuula antoi ohjeita "Ylempää, kovemmin... vähän alempaa, nopeammin". Noudatin kuuliaisesti hänen ohjeitaan ja nuolin kuin viimeistä päivää. Poskeni ja leukani olivat jo aivan märät hänen nesteistään, mutta se ei minua haitannut.
Tuula alkoi pikkuhiljaa voihkia ja ohjeet alkoivat harvenemaan. Samalla kun hänen äänensä voimistui, hänen vartalonsa alkoi pikkuhiljaa liikehtiä. Pian minulla oli jo vaikeuksia nuolla, kun Tuula meinasi kokoajan karata ulottumattomiini. Pidin häntä paikoillaan käsilläni ja pistin kaiken peliin. Nuolin voimakkaasti ja nopeasti klitorista ja pian kuulin Tuulan voihkivan "voi luoja, kun tuntuu hyvältä, mä saan... nyt" ja samalla hän laukesi kasvoilleni, nuolin vielä hetken, sitten Tuula nousi ylös.

Tuula sanoi "Haluat varmaan kokeillä myös, miltä opettajan pimppi tuntuu?" Vastasin, että tottakai.
Tuula kävi makuulle opettajan pöydälle ja levitti jalkansa kutsuvasti. Pöytä oli juuri sopivalla korkeudella, pystyin työntymään Tuulaan märkään vittuun esteettömästi.
Upotin kaluni ensimmäistä kertaa Tuulaan ja tunsin hänen lämpönsä ja kosteutensa kaluani vasten, pimppi tuntui todella tiukalta.
Aloitin hitaat työnnöt. Samalla kun nain Tuulaa hitaasti, hän napitti paitaansa auki, paidan alta paljastui kauniit pitsirintsikat ja kun hän nosti rintikoita, niiden alta paljastui kauneimmat näkemäni rinnat.
Tuula alkoi hieroa rintojaan, samalla nain häntä yhä rajummin.
Tuulan rinnat näyttivät niin ihanilta, että minunkin oli pakko päästä tutustumaan niihin lähemmin, kumarruin eteenpäin ja otin nännin suuhuni.

Nuolin ja imin Tuulan kiinteitä rintoja, samalla kaluni upposi kosteaan vakoon yhä uudestaan ja yhä nopeammin. Tuula kietoi jalkansa selkäni taakse ja alkoi ohjailemaan niillä työntöjäni. Pian nain Tuulaa hänen määräämällään tahdilla.
Vaikka olin hetki sitten lauennut, aloin pian tuntemaan sellaista mielihyvää josta tiesin huippuni olevan lähellä.
Tuulakin voihki taas kovaan ääneen, hän ohjaili minua yhä vaativammin.
Tuulan voihkina yltyi ja tunsin kuinka hän alkoi tuntua tiukemmalta.
Sitten hänen pimppinsä supistui hetkeksi niin, etten meinannut pystyä jatkamaan työntöjä, Tuula huusi ääneen. Tuulan pimppi lypsi ahnaasti kaluani ja sitä en enää kestänyt vaan spermani syöksyivät Tuulan sykkivään koloon.

Puimme päällemme ja hoidin piirtoheittimen kuntoon. Tuula sanoi, että hänellä olisi kotonakin muutamia pikkuasioita jotka vaatisivat miehen kosketusta. Niinpä sovimme, että menisin ´auttamaan´ häntä vielä samana iltana.

--------------------------------------------------

Tuollainen siitä sitten tuli, toivottavasti miellytti...

Palaute on taas erittäin tervetullutta :) (as usual)

[email protected]

9

7518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UPEA!

      Tää oli kyl tosi kiva tarina!Jatka samaan malliin vaan!

    • Ejd

      Kiitos toteutetusta jutusta

    • N

      Mitä siellä kotona sitten tapahtui? Toivottavasti kirjoitat siitäkin, oli hyvä tarina tuo.

      • Miu

        Hohhoijaa.

        Miksi nämää tarinat noudattavat aina samaa kaavaa? Ensin otetaan suihin, sitten nuollaan ja lopuksi naidaan. Jeejee.

        Tällaisia, "opettaja ja oppilas nai luokassa, luokan ovi lukossa" -tarinoita olen lukenut varmaan tusinan.

        Vaihtelu virkistää ja voisi kiihottaakin.


      • Anonyymi
        Miu kirjoitti:

        Hohhoijaa.

        Miksi nämää tarinat noudattavat aina samaa kaavaa? Ensin otetaan suihin, sitten nuollaan ja lopuksi naidaan. Jeejee.

        Tällaisia, "opettaja ja oppilas nai luokassa, luokan ovi lukossa" -tarinoita olen lukenut varmaan tusinan.

        Vaihtelu virkistää ja voisi kiihottaakin.

        Miksi luet jos olet samanlaisia lukenut tusinan verran.


    • Lisa

      Jep jep. Sama kaava ja usein suoraan asiaan. Ei vastaa todellisuutta eikä siten lämmitä.

    • "Tuomari"

      Että oli hyvä tarina. Olin koko tarinan ajan kovana. Hyvä, mutta aika vanhan kaavan mukainen. Mut ei se mitään, oli sen verran hyvä tarina. Keep on good working!

    • mies

      Ei puuttunu ainakaan mielikuvitusta. Oon ny lukenu monia novelleja tältä sivulta, mutta tää oli kyllä tähän mennessä ehdottomasti paras. No joo, oli kyllä kovana koko novellin ajan. Kai tähän tulee jatkoa, vai onko jo tullut? Jatka samaan malliin!!!

    • Anonyymi

      Jos oisin siellä Tuula olis kuollut mun kyrpän koosta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe