Mikä lääkitys teillä on pakko-oireiluun? Olen ajatellut, että mikähän vaikutus Ketipinorilla on ahdistuksen lieventymiseen? Auttaakohan pakko-oireiluun?
Lääke pakko-oireiluun
6
902
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla Ketipinor isolla annoksella (600 mg) pahensi pakkoajatuksia. Käytin sitä noin kaksi vuotta ja lopettaminen oli hankalaa, mutta onneksi pääsin eroon. Nyt en käytä mitään lääkettä. Ajatukset vaivaavat vähän, mutta en halua koskea pillereihin, ellei ole aivan pakko. Mieluummin vaikka terapiaa.
- Anonyymi
Hienoa, että pärjäät ilman. Ihmeellisen suuren määrän lääkäri on sulle aikoinaan määrännyt.
- Anonyymi
Lääkkeen nimi:
Kerrasta poikki - vapaaksi pakko-oireista ja rituaaleista
Lääkkeen valmistajat:
Edna B. Foa ja Reid Wilson
Tunniste:
ISBN 9789519594675
Tämä lääke on eräs turvallisimmista ja parhaiten siedetyistä. On toiminut hyvin ainakin minulla, voin suositella.- Anonyymi
Millä tavalla turvallisuus on testattu?
- Anonyymi
Hain tämän kirjastosta. Itsensä altistaminen ahdistaville ajatuksille on kyllä tosi hyvä ja toimiva keino. Pitää vaan olla riittävän hyvässä kunnossa, että pystyy altistamaan itsensä ja pistämään varmisteluille ja tarkasteluille lopun. En minä ainakaan ilman lääkkeitä olisi selvinnyt, ja pystynyt auttamaan itseäni.
- Anonyymi
Mikä on kokemustenne perusteella toimiva lääke pakkoajatuksiin, -toimintoihin? Itselläni on Sertralin 200 mg ja Ketipinor 75 mg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908