Mielipiteitä.Posiitivisia taikka niitä negatiivisia.
Possun baari.
94
7542
Vastaukset
- Anonyymi
ainakin siellä saa parkkeerata autot miten sattuu kun torille vievä tienlaita aina autoja täynnä! montakohan vaaratilannetta jo siinä kohin syntynyt missä on valotolppa ja auto jätetty toisinsanoen keskelle ajokaistaa!
- Anonyymi
Ajeletko usein torille ostoksille?
- Anonyymi
Tämä kertoikin paljon possun baarista
- Anonyymi
Mukava paikka jämsän paras!
- Anonyymi
Kerran käynnyt, ja viimeisen. Ne puliukot saa olla ihan keskenään siellä. Joo, ei kaivata, enkä kyllä varmasti tulekkaan.
- Anonyymi
Voi sua reppanaa vain kerran käynyt ,ei sua kukaan kaipaa.
- Anonyymi
Siisti paikka. Hyvää kotiruokaa edullisesti. Jopa joskus pöytään tarjoiltuna.
Laaja valikoima juomia. Miellyttävä henkilökunta.
Ravintoloitsia itse oikea positiivisyys. 💐- Anonyymi
Putte possu pitää itäisiä nimmareita
Kuinka kauan?
- Anonyymi
Taitaa olla menestynein yrittäjä kyseisessä lajissa ja sehän muita yrittäjiä ottaa pattiin itse käyn kuppiloissa noin kerran vuoteen niin kyllä koulutoverin baariin menen silloin ottamaan lonkeroa ja nauttimaan hyvän tuulisesta palvelusta ja uteliaista koskelaisista!!
- Anonyymi
Jos johonkin baariin menen, menen possulaan. Ihan paras paikka, kaikin puolin. Koskella jos oon töissä, käyn siellä lounaalla. Herkullista sapuskaa.
- Anonyymi
Hyvin sanottu :-)
- Anonyymi
Monipuolinen paikka. Mukavia tempauksia järjestetään. Ei tuollaisia kovin monessa paikassa ole. Muut paikat on mielestäni pelkkiä juottoloita, Gene miettii laatikon ulkopuolelle.
- Anonyymi
Uteliaisuutan kyselen kun ei ole tullu käytyä missään nyt, vielläkö se monttu baari on toiminnassa.
- Anonyymi
onhan toki ei se mihinkään ole kadonnut.
- Anonyymi
Ei muuta kuin possua poskeen.
- Anonyymi
Ja kukkoa huuleen.
- Anonyymi
Ei mitään negatiivista sanomista, ainoastaan positiivista. Enemmän tällaisia elämän iloisia ihmisiä tarvittaisiin! Kateellisten on turha marista.
- Anonyymi
possun baari,paras baari . Ei o mikkää räkälä.
- Anonyymi
Halvin ja paras!
- Anonyymi
Seuratkaapas baarin sivuja, mikäli on Facebook käytössä. Siellä ilmoitetaan uusimmista tempauksista, sekä voi tilata vaikka kakkuja ym herkkuja juhlapäiviin. Suosittelen lämpimästi. Tänäänkin oli hodari/burger buffa, sai tehdä monipuolisesta valikoimasta omanlaisensa mätön. Tuli taas vatsa täyteen herkuista. Kiitos Genen porukka!
- Anonyymi
Fiksua ja siistiä porukkaa käy omistaja tosi mukava!
- Anonyymi
Possula o Kantapaikka <3 Enkä vaihtais kuin pakosta.
Monttuun ku menee, niin siellä vilkaistaan et Aha::: Toi tuli ja se saa odotella palvelua, eli pärstävärkki ratkaisee.
Montussa tarjoillaan pilkun aikaan ja samantien aletaan huutaa et juomat naamaan ja ulos..
Että tekee mieli karjua takaisin, - mutta kun ei mene sinne niin säästyy mielipahalta. Säästää rahojen tiskialtaaseen heittämisen.
Säästää huutamisesta johtuen äänihuulet omansa..
Puhumattakaan korvista, koska kehoitus, käsky jne...
Tosin Montussa on parasta A ryhmää oleva terde.
Genessä toimii yllämainittu täysin eritapaan, joten sain tästä hitusen erilaisen kritisoinnin aikaan, mutten suinkaan turhaan.
Gene on vaan hurjan pieni, että sen soisi olla isompi, mutta tätä nyt ei voi miinukseksi laskea ja hyvin noilla tiloilla on pärjännyt yli 10 vuotta.- Anonyymi
Vanhaa Tonaa o ikävä... Sitä aikaa kun Kunnarit oli puikoissa. Silloinkin oli timmojen kanssa kilpailua, mutta aika kultaa muistot nää. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhaa Tonaa o ikävä... Sitä aikaa kun Kunnarit oli puikoissa. Silloinkin oli timmojen kanssa kilpailua, mutta aika kultaa muistot nää. :D
Ja tonan terassi esiintyjä illat, ai että kyllä oli mahtavaa.🤘
- Anonyymi
possu on mun serkku,ei oo nähty pitkään aikaan.mukava nainen,ja uskoisin ett on hyvä baari.t:juhani seppälä p.s. olen turkulainen,ett nää baarit tääl tutumpia.
- Anonyymi
Tona baaria piti ennen Paula oli miellyttävä henkilö ja rentoa aikaa!Mutta mitä baaria Riksa ja Saara piti kenraalintiellä?hulvatonta aikaa!🤩
- Anonyymi
Siis Paula ennen Kunnaria!
- Anonyymi
Joo meni ohi keskustelun.Possu edelleen best hyvänä kakkosena monttu kulmabaaria unohtamatta kaikki hyviä!Mahtavia persoonia!
- Anonyymi
Onkos tos porsaan baaris jotakii ohjelmaa. bändei. popedaa tjm ?
- Anonyymi
Löytyy myös Popeda 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy myös Popeda 😂
En oo muuten "popedaa" nähnyt genessä hetkeen, ja ihan hyvä. Ne puheenaiheet kun jaksa kerta toisensa jälkeen kiinnostella ketään niin vaahdotkoon muualla.
- Anonyymi
Käyhän bobeda s ja on hyvä!
- Anonyymi
Perustaako possu elokuva teatterin? semmoiselle olis tarvetta ja kulttuuri säätiöt, rahastot. ministeriöt ja kuntakin saattas tukeakkin?
- Anonyymi
Toihan olis hyvä idea, onhan possulla buffetti tarjokkeet joita elokuva porukka vois ostaa ja napostella. hyvä idea kannatetaan.
- Anonyymi
Paitsi että kukaan ei kay enään elokuvateattereissa kun leffan saa kuukauden päästä dvd;nä.
Jokos possula on maksanut työntekijöille kertyneet lomarahat? Ja verokortin kautta ei käteisellä pöydän alta.
- Anonyymi
joo onhan siellä buffetti, mutta päivästä ja viikosta toiseen näyttää olevan perunaa, perunaa ja perunaa! eikö nyt muuta ole?
- Anonyymi
Jelpin jäbät pärjää sillä ei kait ole muille tarkoitettukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jelpin jäbät pärjää sillä ei kait ole muille tarkoitettukaan!
Miten aina jelppi ja possun baari liitetään täällä toisiinsa, onko joku katkera molemmille?
- Anonyymi
Siellä tarjotaan semmoista ruokaa mitä ihmiset haluu syödä. Työmiehet ainaki haluaa kunnon ruokaa, perunaa ja kastia että jaksaa.
- Anonyymi
olisikohan siellä tänään perunoita tarjolla? ei jaksais näin yksinäisenä keittää.
- Anonyymi
Saisikohan sieltä pari raaka perunaa? Sujauttaisin ne kypsymään aromipesääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisikohan sieltä pari raaka perunaa? Sujauttaisin ne kypsymään aromipesääni.
Varo ettei kärähdä perna
- Anonyymi
ruoka loistavaa, henkilökunta mahtava, ainut miinus radio novan jollotukset ja hilpeässä skutsissa olevien asiakkaiden pääsääntöisesti paskat biisivalinnat jukeboxista.
- Anonyymi
Hilpeässä skutsissa??? Mitähän mahdat tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hilpeässä skutsissa??? Mitähän mahdat tarkoittaa?
Elikkä baarissa soi paskat biisit, joita asiakkaan ilmeisesti tilaavat soimaan jostain iloisesta metsästä? Tämä onkin eksoottinen palvelu, ei ole monessa baarissa. Hienoa että tämmöinenkin onnistuu.👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä baarissa soi paskat biisit, joita asiakkaan ilmeisesti tilaavat soimaan jostain iloisesta metsästä? Tämä onkin eksoottinen palvelu, ei ole monessa baarissa. Hienoa että tämmöinenkin onnistuu.👍
Kyllä ne on asiakkaiden soittamia biisejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on asiakkaiden soittamia biisejä.
Eli ovatko asiakkaat siellä hilpeässä metsässä ja tulevat sitten soittopelien kanssa baariin soittamaan paskoja biisejä. Eli onko siis asiakkailla joku bändi vai soittavatko he jokainen erikseen omia paskoja biisejä?
- Anonyymi
Onkos sil yläosattomia toples meininkiä retro hengen mukaan ?
- Anonyymi
Kyllä on! Heti kun kelit lämpenevät niin karjut ovat ilman yläolsaa pelti paljaana.
- Anonyymi
Loppuuko?
- Anonyymi
Jep, valomerkki on tullut. Aamulla uudestaan👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, valomerkki on tullut. Aamulla uudestaan👍
Hirvee räkälä, ihme kun on vielä pystyssä.
- Anonyymi
Myytävänä tuo paikka!
- Anonyymi
Hinta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinta?
5 oravan nahkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 oravan nahkaa.
Ei siitä montaa tonnia kehtaa edes pyytää saati maksaa.
- Anonyymi
Löytyisipä siihen mukava uusi yrittäjä.
- Anonyymi
Minä tulen enkä myy sitten kun viinaa vaan ruokailijat yms tarjoilut loppuu,sekä laululuritukset yms teemat!ps jukeboksi jää!
- Anonyymi
Nimeksi tulee sorrettujen ääni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimeksi tulee sorrettujen ääni!
Aika hiljainen baari nykyään, mistähän johtuu?
- Anonyymi
Keskellä viikoakin ihan täynnä
- Anonyymi
Se ei paljoa vaadi että on täynnä paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei paljoa vaadi että on täynnä paikka
Kyllä on melkoisesti hiljentynyt. Muutama vanhempi jyyrä Jaksaa ryystää päivä kaljansa, kun ei osaa muuallekkaan mennä.
- Anonyymi
On elämä mallilaan kun pittää kadehtia jotakuta joka laitanut itsensä likoon ja ryhtynyt yrittäjäksi, vieläpä vaatimaon kansan ihminen, seuraavaksi jämsän ämmäksi tulee hänet äänestää.
- Anonyymi
Missä kohtaa olet huomannut keskustelussa kateutta? Eiköhän tuo räkälä ole kohta konkassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa olet huomannut keskustelussa kateutta? Eiköhän tuo räkälä ole kohta konkassa.
Ei oo konkurssi tulossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni hyvin siisti paikka outoa tuo räkälän maine!Asiakkaat käyttäytyy hyvin,ja omistaja sympaattinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni hyvin siisti paikka outoa tuo räkälän maine!Asiakkaat käyttäytyy hyvin,ja omistaja sympaattinen!
Mut silti räkälä🤷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut silti räkälä🤷
Oot saman koulukunnan sakkia kuin eräs syyttäjä, joka aikoinaan syytti innokkaasti henkilöä keski-suomessa sattuneesta asiasta. syytetty kertoi oleensa teko aijankohtna ruotsissa joka varmennttiin. no syyttäjä otesi, " siltikin " ja siitä huolimatta.
Eli se järki kulta linee nyt joiltakin kadoksissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot saman koulukunnan sakkia kuin eräs syyttäjä, joka aikoinaan syytti innokkaasti henkilöä keski-suomessa sattuneesta asiasta. syytetty kertoi oleensa teko aijankohtna ruotsissa joka varmennttiin. no syyttäjä otesi, " siltikin " ja siitä huolimatta.
Eli se järki kulta linee nyt joiltakin kadoksissa?Ettei olisi sinulla👆🤔
- Anonyymi
Ruoka todella hyvää ja tuoretta, tykkäsin kovasti heidän leipomuksistakin mm. Kakut. Siisti paikka.
- Anonyymi
Kokki oksentanut suoraa lautaselle
Varmaan
Ei perkele tuoretta
- Anonyymi
Ostan sen ja laitan nimeksi räkälä
- Anonyymi
Olipa hauska. Osta vain, en olekaan vielä räkälässä koskella asioinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hauska. Osta vain, en olekaan vielä räkälässä koskella asioinut.
Myös puliukkola voisi olla hyvä nimi.
- Anonyymi
Harvoin olen käynyt. Joka kerrasta kuitenkin jäänyt hyvä mieli niin henkilökunnan kuin asiakkaidenkin taholta. Kiitos.
Jämsän Äijä. - Anonyymi
Mikä se vanha ukko joka istuu joka päivä siellä?vastenmielisen oloinen tyyppi!juo silmät kiinni!
- Anonyymi
Ilmeisesti istut sinäkin kun noin hyvin tiedät, kannattaa kysyä siltä itseltään kuka on.
- Anonyymi
Samat densot aamusta iltaan, ei paljon houkuta mennä..
- Anonyymi
Eikös joka baarissa ole ne kanta-asiakkaat? Minusta se on hyvä juttu. Mene vaan reippaasti käymään, sustakin voi tulla sellainen.
- Anonyymi
Karsee läävä. Räkälä jos pitää nimetä niin tässä semmonen on. Veronkiertoautomaatti kuulemma.
- Anonyymi
No,kenen veroja se kiertää??omiaanko??taidat idiootti kateellisena vain kuvitella.
- Anonyymi
Paikkakunnan tenukepit ja pilleriveikot vievät sinne viimeset euronsa. No se kai sen tarkoitus onkin!
Itseään vähänkään kunnioittava ihminen ei kyllä jalallaankaan sinne astu.
Kauhee mesta niin kuin moni on tääl sanonu - Anonyymi
Toivotaan että sen joku lunastaa pois kulkemasta, joku järkevä omistaja. Nykyinen kun on ilmiselvä entinen koulukiusattu.
- Anonyymi
Ja turriharrastaja. Aikuistuisi jo.
- Anonyymi
Mukava paikka, ihana omistaja ja henkilökunta, hyvät ruoat ja juomat. Viihdettäkin löytyy ympäri vuoden, sisällä ja ulkona. Ei voi moittia, ei ollenkaan.
- Anonyymi
Olipahan taas iltama, joka päättyi kesken leikin. Toki tässä on se hyvä puoli ettei kankkulan kaivoon tarvitse rahojaan tunkea, kun muut hoitaa asian puolesta - ja vähän vastaankin. Enihau hau hau.
Olipa taas yhden kerran pikku naamavärkki systeemit kohdallaan. Jos lärvi ei miellytä niin skipataan toi. Odotin sitä yhtä keissiä reilu 10 minuuttia, ja Olga ihan itse sanoi et odota ihan kohta. Odotin REILU 10 minuuttia sitä "kohtaa" ja katselin sujuvasti kun jengiä lappaa tiskille - niin kappas. Skipataan tilaaja yli niin että Näytetään nätisti henkilökohtaiset mielipiteet kohdistuen meikäläiseen. Hieno homma kaiken kaikkiaan ja syystä että? Ei ne teidänkään turvat aina miellytä, mutta niillä turvilla joutuu tässä jokainen taaplaa elämässään. Et ihan samaa karmaa sinne suuntaan. Ei mitään fiiliksiä - kaik on nyt sanottu. Nolo mesta ja sen luo pikkumaiset ihmiset. ❤
Pienet palautteet on yleensä kivoja, mutta tässä kohtaa tämä on Varmasti riemuVoitto. Ei tarvitse paljookaan montussa naamariaan näytellä. Säästyy pikku patukka bingotkin. Sinällään harmitus kun niin likellä on, mutta Baari valitsee asiakkaansa, ja asiakas voi valita baarinsa.
Mukavoo syksyä :)
LM- Anonyymi
Ja Korjaus kohtaan: MONTTUUN menee tämä palaute. LM
- Anonyymi
Juu saman olen kokenut itsekin. Ite oon toispuol suomee ja täytyy kyllä ihmetellä jämsäläisten palvelukykyä tai tässä tapauksessa kyvyttömyyttä.
Yritykset tässä L.M. tapauksessa ja muidenkin tuntuu että väkisin halutaan ettei asiakas tule toiste, jos ei muu vittuilu henkilökunnan taholta onnistu niin annetaan porttikielto, oon kuullu että jopa elinikäisiä porttikieltoja on jaeltu. Tuntuu uskomattomalta tämmönen käytös ylipäätään, ovatko kyseiset henkilöt siviiliminänäkin yhtä vittumaisia, pakko olla, kun ei siviiliminä napsauttamalla vaihda töitä vapaa-aikaan.
Huomaa että henkilökunnaksi otetaan juurikin se kaveri tai joku muu tuttu jo valmiiksi vittumainen henkilö. Valiteta kyllä osataan kun ei asiakkaita käy ja raha ei vaihda omistajaa ja kaikenmaailman tuet haetaan mistä vain saadaan.
Kaikesta huolimatta hyvvöö syksyy L.M ja muutkin paitsi ne työhönsä tympääntyneet.
Onneksi asiakas saa valita missä sen juomansa juo. - Anonyymi
Tota meininkiähän siellä on, enkä sen vuoksi siellä enää käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu saman olen kokenut itsekin. Ite oon toispuol suomee ja täytyy kyllä ihmetellä jämsäläisten palvelukykyä tai tässä tapauksessa kyvyttömyyttä.
Yritykset tässä L.M. tapauksessa ja muidenkin tuntuu että väkisin halutaan ettei asiakas tule toiste, jos ei muu vittuilu henkilökunnan taholta onnistu niin annetaan porttikielto, oon kuullu että jopa elinikäisiä porttikieltoja on jaeltu. Tuntuu uskomattomalta tämmönen käytös ylipäätään, ovatko kyseiset henkilöt siviiliminänäkin yhtä vittumaisia, pakko olla, kun ei siviiliminä napsauttamalla vaihda töitä vapaa-aikaan.
Huomaa että henkilökunnaksi otetaan juurikin se kaveri tai joku muu tuttu jo valmiiksi vittumainen henkilö. Valiteta kyllä osataan kun ei asiakkaita käy ja raha ei vaihda omistajaa ja kaikenmaailman tuet haetaan mistä vain saadaan.
Kaikesta huolimatta hyvvöö syksyy L.M ja muutkin paitsi ne työhönsä tympääntyneet.
Onneksi asiakas saa valita missä sen juomansa juo.No juu. Vähän hektinen veto pikku pieruissaan vetää hernarit nenään ja lähteä vollottaan omaa kohtelemattomuuttaan palstalle ehkä.... Jos kyseessä olisi ensimmäisen kerran tapahtuneesta Asiakaskohtelusta. Voin katsoa hyvällä omalla tunnolla peiliin, enkä koe tarvetta selittää MIKSI VIELÄ SIIHEN AIKAAN tahdoin tilata yhden lonkeron, ja suihkia tanssista tyytyväisenä kotia mammimaan.
Mutta: Tämä ei tosiaan ollut ensimmäinen kerta.
Viimeiseksi jää tässä kohtaan, koska selitys on vaan ontuva.
Optikolla käynti ja tilanne taju kohdalleen niin avot.
Monesti tiskille tulojärjestys ei ole prioriteetti asiakkaan palvelussa. Olin ensimmäistä tilaamassa kun jo baarissa olleet tupsahti samaan tiskiin ja sain odottaa heidän tarpeiden täyttämistä vaikka olin siinä hollilla "ekana".
Jämsäläisyys. On tosiaan ihan oma kuplansa.
Olen itse sen verran putkikatseinen ja epäsosiaalinen ihminen - Sisäänpäin kääntyvä ihminen ambivertti, ettei sinällään ole ollut ongelmia suikkaroida kahden kaupungin väliä. Mutta huomannut tässä ihan viime aikoina kuinka laumasielut vastaan ulkopaikkakuntalainen tuottaa valtavasti ongelmia tälle "vieraslajille".
Kyllä, ja kriittisyys on mun heikkouteni, tämä asia olisi tapetilla ihan vaikka jos joku muu olisi ollut kohdallani mun, mutta olisin Olluna Kärpyläisenä kattoliinissa.
LM
Ei se mitään. Hetki tässä kaupungissa vielä joutuu syystä olemaan mutta kun kello, kalenteri rasahtaa tiettyyn sykliin, niin sit nostan kytkintä ja painan kaasua. Jääköön nämä miettimään ketä kohdella Näkymättömästi seuraavaksi, tai puhua paskaa niin että kura suu pielistä valuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu. Vähän hektinen veto pikku pieruissaan vetää hernarit nenään ja lähteä vollottaan omaa kohtelemattomuuttaan palstalle ehkä.... Jos kyseessä olisi ensimmäisen kerran tapahtuneesta Asiakaskohtelusta. Voin katsoa hyvällä omalla tunnolla peiliin, enkä koe tarvetta selittää MIKSI VIELÄ SIIHEN AIKAAN tahdoin tilata yhden lonkeron, ja suihkia tanssista tyytyväisenä kotia mammimaan.
Mutta: Tämä ei tosiaan ollut ensimmäinen kerta.
Viimeiseksi jää tässä kohtaan, koska selitys on vaan ontuva.
Optikolla käynti ja tilanne taju kohdalleen niin avot.
Monesti tiskille tulojärjestys ei ole prioriteetti asiakkaan palvelussa. Olin ensimmäistä tilaamassa kun jo baarissa olleet tupsahti samaan tiskiin ja sain odottaa heidän tarpeiden täyttämistä vaikka olin siinä hollilla "ekana".
Jämsäläisyys. On tosiaan ihan oma kuplansa.
Olen itse sen verran putkikatseinen ja epäsosiaalinen ihminen - Sisäänpäin kääntyvä ihminen ambivertti, ettei sinällään ole ollut ongelmia suikkaroida kahden kaupungin väliä. Mutta huomannut tässä ihan viime aikoina kuinka laumasielut vastaan ulkopaikkakuntalainen tuottaa valtavasti ongelmia tälle "vieraslajille".
Kyllä, ja kriittisyys on mun heikkouteni, tämä asia olisi tapetilla ihan vaikka jos joku muu olisi ollut kohdallani mun, mutta olisin Olluna Kärpyläisenä kattoliinissa.
LM
Ei se mitään. Hetki tässä kaupungissa vielä joutuu syystä olemaan mutta kun kello, kalenteri rasahtaa tiettyyn sykliin, niin sit nostan kytkintä ja painan kaasua. Jääköön nämä miettimään ketä kohdella Näkymättömästi seuraavaksi, tai puhua paskaa niin että kura suu pielistä valuu.Mustalaiset olisivat jo nostaneet moisesta syrjinnästä rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalaiset olisivat jo nostaneet moisesta syrjinnästä rikosilmoituksen.
Luna ei taida olla mustalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luna ei taida olla mustalainen.
Nliiton kuu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057