Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Possun baari.

Anonyymi

Mielipiteitä.Posiitivisia taikka niitä negatiivisia.

94

7396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ainakin siellä saa parkkeerata autot miten sattuu kun torille vievä tienlaita aina autoja täynnä! montakohan vaaratilannetta jo siinä kohin syntynyt missä on valotolppa ja auto jätetty toisinsanoen keskelle ajokaistaa!

      • Anonyymi

        Ajeletko usein torille ostoksille?


      • Anonyymi

        Tämä kertoikin paljon possun baarista


    • Anonyymi

      Mukava paikka jämsän paras!

    • Anonyymi

      Kerran käynnyt, ja viimeisen. Ne puliukot saa olla ihan keskenään siellä. Joo, ei kaivata, enkä kyllä varmasti tulekkaan.

      • Anonyymi

        Voi sua reppanaa vain kerran käynyt ,ei sua kukaan kaipaa.


    • Anonyymi

      Siisti paikka. Hyvää kotiruokaa edullisesti. Jopa joskus pöytään tarjoiltuna.
      Laaja valikoima juomia. Miellyttävä henkilökunta.
      Ravintoloitsia itse oikea positiivisyys. 💐

      • Anonyymi

        Putte possu pitää itäisiä nimmareita


        Kuinka kauan?


    • Anonyymi

      Taitaa olla menestynein yrittäjä kyseisessä lajissa ja sehän muita yrittäjiä ottaa pattiin itse käyn kuppiloissa noin kerran vuoteen niin kyllä koulutoverin baariin menen silloin ottamaan lonkeroa ja nauttimaan hyvän tuulisesta palvelusta ja uteliaista koskelaisista!!

    • Anonyymi

      Jos johonkin baariin menen, menen possulaan. Ihan paras paikka, kaikin puolin. Koskella jos oon töissä, käyn siellä lounaalla. Herkullista sapuskaa.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu :-)


    • Anonyymi

      Monipuolinen paikka. Mukavia tempauksia järjestetään. Ei tuollaisia kovin monessa paikassa ole. Muut paikat on mielestäni pelkkiä juottoloita, Gene miettii laatikon ulkopuolelle.

    • Anonyymi

      Uteliaisuutan kyselen kun ei ole tullu käytyä missään nyt, vielläkö se monttu baari on toiminnassa.

      • Anonyymi

        onhan toki ei se mihinkään ole kadonnut.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin possua poskeen.

      • Anonyymi

        Ja kukkoa huuleen.


    • Anonyymi

      Ei mitään negatiivista sanomista, ainoastaan positiivista. Enemmän tällaisia elämän iloisia ihmisiä tarvittaisiin! Kateellisten on turha marista.

    • Anonyymi

      possun baari,paras baari . Ei o mikkää räkälä.

    • Anonyymi

      Halvin ja paras!

    • Anonyymi

      Seuratkaapas baarin sivuja, mikäli on Facebook käytössä. Siellä ilmoitetaan uusimmista tempauksista, sekä voi tilata vaikka kakkuja ym herkkuja juhlapäiviin. Suosittelen lämpimästi. Tänäänkin oli hodari/burger buffa, sai tehdä monipuolisesta valikoimasta omanlaisensa mätön. Tuli taas vatsa täyteen herkuista. Kiitos Genen porukka!

    • Anonyymi

      Fiksua ja siistiä porukkaa käy omistaja tosi mukava!

    • Anonyymi

      Possula o Kantapaikka <3 Enkä vaihtais kuin pakosta.

      Monttuun ku menee, niin siellä vilkaistaan et Aha::: Toi tuli ja se saa odotella palvelua, eli pärstävärkki ratkaisee.
      Montussa tarjoillaan pilkun aikaan ja samantien aletaan huutaa et juomat naamaan ja ulos..
      Että tekee mieli karjua takaisin, - mutta kun ei mene sinne niin säästyy mielipahalta. Säästää rahojen tiskialtaaseen heittämisen.
      Säästää huutamisesta johtuen äänihuulet omansa..
      Puhumattakaan korvista, koska kehoitus, käsky jne...
      Tosin Montussa on parasta A ryhmää oleva terde.

      Genessä toimii yllämainittu täysin eritapaan, joten sain tästä hitusen erilaisen kritisoinnin aikaan, mutten suinkaan turhaan.
      Gene on vaan hurjan pieni, että sen soisi olla isompi, mutta tätä nyt ei voi miinukseksi laskea ja hyvin noilla tiloilla on pärjännyt yli 10 vuotta.

      • Anonyymi

        Vanhaa Tonaa o ikävä... Sitä aikaa kun Kunnarit oli puikoissa. Silloinkin oli timmojen kanssa kilpailua, mutta aika kultaa muistot nää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa Tonaa o ikävä... Sitä aikaa kun Kunnarit oli puikoissa. Silloinkin oli timmojen kanssa kilpailua, mutta aika kultaa muistot nää. :D

        Ja tonan terassi esiintyjä illat, ai että kyllä oli mahtavaa.🤘


    • Anonyymi

      possu on mun serkku,ei oo nähty pitkään aikaan.mukava nainen,ja uskoisin ett on hyvä baari.t:juhani seppälä p.s. olen turkulainen,ett nää baarit tääl tutumpia.

    • Anonyymi

      Tona baaria piti ennen Paula oli miellyttävä henkilö ja rentoa aikaa!Mutta mitä baaria Riksa ja Saara piti kenraalintiellä?hulvatonta aikaa!🤩

    • Anonyymi

      Siis Paula ennen Kunnaria!

    • Anonyymi

      Joo meni ohi keskustelun.Possu edelleen best hyvänä kakkosena monttu kulmabaaria unohtamatta kaikki hyviä!Mahtavia persoonia!

    • Anonyymi

      Onkos tos porsaan baaris jotakii ohjelmaa. bändei. popedaa tjm ?

      • Anonyymi

        Löytyy myös Popeda 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy myös Popeda 😂

        En oo muuten "popedaa" nähnyt genessä hetkeen, ja ihan hyvä. Ne puheenaiheet kun jaksa kerta toisensa jälkeen kiinnostella ketään niin vaahdotkoon muualla.


    • Anonyymi

      Käyhän bobeda s ja on hyvä!

    • Anonyymi

      Perustaako possu elokuva teatterin? semmoiselle olis tarvetta ja kulttuuri säätiöt, rahastot. ministeriöt ja kuntakin saattas tukeakkin?

      • Anonyymi

        Toihan olis hyvä idea, onhan possulla buffetti tarjokkeet joita elokuva porukka vois ostaa ja napostella. hyvä idea kannatetaan.


      • Anonyymi

        Paitsi että kukaan ei kay enään elokuvateattereissa kun leffan saa kuukauden päästä dvd;nä.
        Jokos possula on maksanut työntekijöille kertyneet lomarahat? Ja verokortin kautta ei käteisellä pöydän alta.


    • Anonyymi

      joo onhan siellä buffetti, mutta päivästä ja viikosta toiseen näyttää olevan perunaa, perunaa ja perunaa! eikö nyt muuta ole?

      • Anonyymi

        Jelpin jäbät pärjää sillä ei kait ole muille tarkoitettukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jelpin jäbät pärjää sillä ei kait ole muille tarkoitettukaan!

        Miten aina jelppi ja possun baari liitetään täällä toisiinsa, onko joku katkera molemmille?


      • Anonyymi

        Siellä tarjotaan semmoista ruokaa mitä ihmiset haluu syödä. Työmiehet ainaki haluaa kunnon ruokaa, perunaa ja kastia että jaksaa.


    • Anonyymi

      olisikohan siellä tänään perunoita tarjolla? ei jaksais näin yksinäisenä keittää.

      • Anonyymi

        Saisikohan sieltä pari raaka perunaa? Sujauttaisin ne kypsymään aromipesääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisikohan sieltä pari raaka perunaa? Sujauttaisin ne kypsymään aromipesääni.

        Varo ettei kärähdä perna


    • Anonyymi

      ruoka loistavaa, henkilökunta mahtava, ainut miinus radio novan jollotukset ja hilpeässä skutsissa olevien asiakkaiden pääsääntöisesti paskat biisivalinnat jukeboxista.

      • Anonyymi

        Hilpeässä skutsissa??? Mitähän mahdat tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hilpeässä skutsissa??? Mitähän mahdat tarkoittaa?

        Elikkä baarissa soi paskat biisit, joita asiakkaan ilmeisesti tilaavat soimaan jostain iloisesta metsästä? Tämä onkin eksoottinen palvelu, ei ole monessa baarissa. Hienoa että tämmöinenkin onnistuu.👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä baarissa soi paskat biisit, joita asiakkaan ilmeisesti tilaavat soimaan jostain iloisesta metsästä? Tämä onkin eksoottinen palvelu, ei ole monessa baarissa. Hienoa että tämmöinenkin onnistuu.👍

        Kyllä ne on asiakkaiden soittamia biisejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on asiakkaiden soittamia biisejä.

        Eli ovatko asiakkaat siellä hilpeässä metsässä ja tulevat sitten soittopelien kanssa baariin soittamaan paskoja biisejä. Eli onko siis asiakkailla joku bändi vai soittavatko he jokainen erikseen omia paskoja biisejä?


    • Anonyymi

      Onkos sil yläosattomia toples meininkiä retro hengen mukaan ?

      • Anonyymi

        Kyllä on! Heti kun kelit lämpenevät niin karjut ovat ilman yläolsaa pelti paljaana.


    • Anonyymi

      Loppuuko?

      • Anonyymi

        Jep, valomerkki on tullut. Aamulla uudestaan👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, valomerkki on tullut. Aamulla uudestaan👍

        Hirvee räkälä, ihme kun on vielä pystyssä.


    • Anonyymi

      Myytävänä tuo paikka!

      • Anonyymi

        Hinta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinta?

        5 oravan nahkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 oravan nahkaa.

        Ei siitä montaa tonnia kehtaa edes pyytää saati maksaa.


    • Anonyymi

      Löytyisipä siihen mukava uusi yrittäjä.

    • Anonyymi

      Minä tulen enkä myy sitten kun viinaa vaan ruokailijat yms tarjoilut loppuu,sekä laululuritukset yms teemat!ps jukeboksi jää!

      • Anonyymi

        Nimeksi tulee sorrettujen ääni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeksi tulee sorrettujen ääni!

        Aika hiljainen baari nykyään, mistähän johtuu?


    • Anonyymi

      Keskellä viikoakin ihan täynnä

      • Anonyymi

        Se ei paljoa vaadi että on täynnä paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei paljoa vaadi että on täynnä paikka

        Kyllä on melkoisesti hiljentynyt. Muutama vanhempi jyyrä Jaksaa ryystää päivä kaljansa, kun ei osaa muuallekkaan mennä.


    • Anonyymi

      On elämä mallilaan kun pittää kadehtia jotakuta joka laitanut itsensä likoon ja ryhtynyt yrittäjäksi, vieläpä vaatimaon kansan ihminen, seuraavaksi jämsän ämmäksi tulee hänet äänestää.

      • Anonyymi

        Missä kohtaa olet huomannut keskustelussa kateutta? Eiköhän tuo räkälä ole kohta konkassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa olet huomannut keskustelussa kateutta? Eiköhän tuo räkälä ole kohta konkassa.

        Ei oo konkurssi tulossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa olet huomannut keskustelussa kateutta? Eiköhän tuo räkälä ole kohta konkassa.

        Mielestäni hyvin siisti paikka outoa tuo räkälän maine!Asiakkaat käyttäytyy hyvin,ja omistaja sympaattinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni hyvin siisti paikka outoa tuo räkälän maine!Asiakkaat käyttäytyy hyvin,ja omistaja sympaattinen!

        Mut silti räkälä🤷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut silti räkälä🤷

        Oot saman koulukunnan sakkia kuin eräs syyttäjä, joka aikoinaan syytti innokkaasti henkilöä keski-suomessa sattuneesta asiasta. syytetty kertoi oleensa teko aijankohtna ruotsissa joka varmennttiin. no syyttäjä otesi, " siltikin " ja siitä huolimatta.

        Eli se järki kulta linee nyt joiltakin kadoksissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot saman koulukunnan sakkia kuin eräs syyttäjä, joka aikoinaan syytti innokkaasti henkilöä keski-suomessa sattuneesta asiasta. syytetty kertoi oleensa teko aijankohtna ruotsissa joka varmennttiin. no syyttäjä otesi, " siltikin " ja siitä huolimatta.

        Eli se järki kulta linee nyt joiltakin kadoksissa?

        Ettei olisi sinulla👆🤔


    • Anonyymi

      Ruoka todella hyvää ja tuoretta, tykkäsin kovasti heidän leipomuksistakin mm. Kakut. Siisti paikka.

      • Anonyymi

        Kokki oksentanut suoraa lautaselle

        Varmaan

        Ei perkele tuoretta


    • Anonyymi

      Ostan sen ja laitan nimeksi räkälä

      • Anonyymi

        Olipa hauska. Osta vain, en olekaan vielä räkälässä koskella asioinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hauska. Osta vain, en olekaan vielä räkälässä koskella asioinut.

        Myös puliukkola voisi olla hyvä nimi.


    • Anonyymi

      Harvoin olen käynyt. Joka kerrasta kuitenkin jäänyt hyvä mieli niin henkilökunnan kuin asiakkaidenkin taholta. Kiitos.

      Jämsän Äijä.

    • Anonyymi

      Mikä se vanha ukko joka istuu joka päivä siellä?vastenmielisen oloinen tyyppi!juo silmät kiinni!

      • Anonyymi

        Ilmeisesti istut sinäkin kun noin hyvin tiedät, kannattaa kysyä siltä itseltään kuka on.


    • Anonyymi

      Samat densot aamusta iltaan, ei paljon houkuta mennä..

      • Anonyymi

        Eikös joka baarissa ole ne kanta-asiakkaat? Minusta se on hyvä juttu. Mene vaan reippaasti käymään, sustakin voi tulla sellainen.


    • Anonyymi

      Karsee läävä. Räkälä jos pitää nimetä niin tässä semmonen on. Veronkiertoautomaatti kuulemma.

    • Anonyymi

      No,kenen veroja se kiertää??omiaanko??taidat idiootti kateellisena vain kuvitella.

    • Anonyymi

      Paikkakunnan tenukepit ja pilleriveikot vievät sinne viimeset euronsa. No se kai sen tarkoitus onkin!
      Itseään vähänkään kunnioittava ihminen ei kyllä jalallaankaan sinne astu.
      Kauhee mesta niin kuin moni on tääl sanonu

    • Anonyymi

      Toivotaan että sen joku lunastaa pois kulkemasta, joku järkevä omistaja. Nykyinen kun on ilmiselvä entinen koulukiusattu.

      • Anonyymi

        Ja turriharrastaja. Aikuistuisi jo.


    • Anonyymi

      Mukava paikka, ihana omistaja ja henkilökunta, hyvät ruoat ja juomat. Viihdettäkin löytyy ympäri vuoden, sisällä ja ulkona. Ei voi moittia, ei ollenkaan.

    • Anonyymi

      Olipahan taas iltama, joka päättyi kesken leikin. Toki tässä on se hyvä puoli ettei kankkulan kaivoon tarvitse rahojaan tunkea, kun muut hoitaa asian puolesta - ja vähän vastaankin. Enihau hau hau.

      Olipa taas yhden kerran pikku naamavärkki systeemit kohdallaan. Jos lärvi ei miellytä niin skipataan toi. Odotin sitä yhtä keissiä reilu 10 minuuttia, ja Olga ihan itse sanoi et odota ihan kohta. Odotin REILU 10 minuuttia sitä "kohtaa" ja katselin sujuvasti kun jengiä lappaa tiskille - niin kappas. Skipataan tilaaja yli niin että Näytetään nätisti henkilökohtaiset mielipiteet kohdistuen meikäläiseen. Hieno homma kaiken kaikkiaan ja syystä että? Ei ne teidänkään turvat aina miellytä, mutta niillä turvilla joutuu tässä jokainen taaplaa elämässään. Et ihan samaa karmaa sinne suuntaan. Ei mitään fiiliksiä - kaik on nyt sanottu. Nolo mesta ja sen luo pikkumaiset ihmiset. ❤


      Pienet palautteet on yleensä kivoja, mutta tässä kohtaa tämä on Varmasti riemuVoitto. Ei tarvitse paljookaan montussa naamariaan näytellä. Säästyy pikku patukka bingotkin. Sinällään harmitus kun niin likellä on, mutta Baari valitsee asiakkaansa, ja asiakas voi valita baarinsa.

      Mukavoo syksyä :)

      LM

      • Anonyymi

        Ja Korjaus kohtaan: MONTTUUN menee tämä palaute. LM


      • Anonyymi

        Juu saman olen kokenut itsekin. Ite oon toispuol suomee ja täytyy kyllä ihmetellä jämsäläisten palvelukykyä tai tässä tapauksessa kyvyttömyyttä.
        Yritykset tässä L.M. tapauksessa ja muidenkin tuntuu että väkisin halutaan ettei asiakas tule toiste, jos ei muu vittuilu henkilökunnan taholta onnistu niin annetaan porttikielto, oon kuullu että jopa elinikäisiä porttikieltoja on jaeltu. Tuntuu uskomattomalta tämmönen käytös ylipäätään, ovatko kyseiset henkilöt siviiliminänäkin yhtä vittumaisia, pakko olla, kun ei siviiliminä napsauttamalla vaihda töitä vapaa-aikaan.
        Huomaa että henkilökunnaksi otetaan juurikin se kaveri tai joku muu tuttu jo valmiiksi vittumainen henkilö. Valiteta kyllä osataan kun ei asiakkaita käy ja raha ei vaihda omistajaa ja kaikenmaailman tuet haetaan mistä vain saadaan.

        Kaikesta huolimatta hyvvöö syksyy L.M ja muutkin paitsi ne työhönsä tympääntyneet.

        Onneksi asiakas saa valita missä sen juomansa juo.


      • Anonyymi

        Tota meininkiähän siellä on, enkä sen vuoksi siellä enää käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu saman olen kokenut itsekin. Ite oon toispuol suomee ja täytyy kyllä ihmetellä jämsäläisten palvelukykyä tai tässä tapauksessa kyvyttömyyttä.
        Yritykset tässä L.M. tapauksessa ja muidenkin tuntuu että väkisin halutaan ettei asiakas tule toiste, jos ei muu vittuilu henkilökunnan taholta onnistu niin annetaan porttikielto, oon kuullu että jopa elinikäisiä porttikieltoja on jaeltu. Tuntuu uskomattomalta tämmönen käytös ylipäätään, ovatko kyseiset henkilöt siviiliminänäkin yhtä vittumaisia, pakko olla, kun ei siviiliminä napsauttamalla vaihda töitä vapaa-aikaan.
        Huomaa että henkilökunnaksi otetaan juurikin se kaveri tai joku muu tuttu jo valmiiksi vittumainen henkilö. Valiteta kyllä osataan kun ei asiakkaita käy ja raha ei vaihda omistajaa ja kaikenmaailman tuet haetaan mistä vain saadaan.

        Kaikesta huolimatta hyvvöö syksyy L.M ja muutkin paitsi ne työhönsä tympääntyneet.

        Onneksi asiakas saa valita missä sen juomansa juo.

        No juu. Vähän hektinen veto pikku pieruissaan vetää hernarit nenään ja lähteä vollottaan omaa kohtelemattomuuttaan palstalle ehkä.... Jos kyseessä olisi ensimmäisen kerran tapahtuneesta Asiakaskohtelusta. Voin katsoa hyvällä omalla tunnolla peiliin, enkä koe tarvetta selittää MIKSI VIELÄ SIIHEN AIKAAN tahdoin tilata yhden lonkeron, ja suihkia tanssista tyytyväisenä kotia mammimaan.

        Mutta: Tämä ei tosiaan ollut ensimmäinen kerta.

        Viimeiseksi jää tässä kohtaan, koska selitys on vaan ontuva.
        Optikolla käynti ja tilanne taju kohdalleen niin avot.
        Monesti tiskille tulojärjestys ei ole prioriteetti asiakkaan palvelussa. Olin ensimmäistä tilaamassa kun jo baarissa olleet tupsahti samaan tiskiin ja sain odottaa heidän tarpeiden täyttämistä vaikka olin siinä hollilla "ekana".

        Jämsäläisyys. On tosiaan ihan oma kuplansa.
        Olen itse sen verran putkikatseinen ja epäsosiaalinen ihminen - Sisäänpäin kääntyvä ihminen ambivertti, ettei sinällään ole ollut ongelmia suikkaroida kahden kaupungin väliä. Mutta huomannut tässä ihan viime aikoina kuinka laumasielut vastaan ulkopaikkakuntalainen tuottaa valtavasti ongelmia tälle "vieraslajille".
        Kyllä, ja kriittisyys on mun heikkouteni, tämä asia olisi tapetilla ihan vaikka jos joku muu olisi ollut kohdallani mun, mutta olisin Olluna Kärpyläisenä kattoliinissa.

        LM

        Ei se mitään. Hetki tässä kaupungissa vielä joutuu syystä olemaan mutta kun kello, kalenteri rasahtaa tiettyyn sykliin, niin sit nostan kytkintä ja painan kaasua. Jääköön nämä miettimään ketä kohdella Näkymättömästi seuraavaksi, tai puhua paskaa niin että kura suu pielistä valuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu. Vähän hektinen veto pikku pieruissaan vetää hernarit nenään ja lähteä vollottaan omaa kohtelemattomuuttaan palstalle ehkä.... Jos kyseessä olisi ensimmäisen kerran tapahtuneesta Asiakaskohtelusta. Voin katsoa hyvällä omalla tunnolla peiliin, enkä koe tarvetta selittää MIKSI VIELÄ SIIHEN AIKAAN tahdoin tilata yhden lonkeron, ja suihkia tanssista tyytyväisenä kotia mammimaan.

        Mutta: Tämä ei tosiaan ollut ensimmäinen kerta.

        Viimeiseksi jää tässä kohtaan, koska selitys on vaan ontuva.
        Optikolla käynti ja tilanne taju kohdalleen niin avot.
        Monesti tiskille tulojärjestys ei ole prioriteetti asiakkaan palvelussa. Olin ensimmäistä tilaamassa kun jo baarissa olleet tupsahti samaan tiskiin ja sain odottaa heidän tarpeiden täyttämistä vaikka olin siinä hollilla "ekana".

        Jämsäläisyys. On tosiaan ihan oma kuplansa.
        Olen itse sen verran putkikatseinen ja epäsosiaalinen ihminen - Sisäänpäin kääntyvä ihminen ambivertti, ettei sinällään ole ollut ongelmia suikkaroida kahden kaupungin väliä. Mutta huomannut tässä ihan viime aikoina kuinka laumasielut vastaan ulkopaikkakuntalainen tuottaa valtavasti ongelmia tälle "vieraslajille".
        Kyllä, ja kriittisyys on mun heikkouteni, tämä asia olisi tapetilla ihan vaikka jos joku muu olisi ollut kohdallani mun, mutta olisin Olluna Kärpyläisenä kattoliinissa.

        LM

        Ei se mitään. Hetki tässä kaupungissa vielä joutuu syystä olemaan mutta kun kello, kalenteri rasahtaa tiettyyn sykliin, niin sit nostan kytkintä ja painan kaasua. Jääköön nämä miettimään ketä kohdella Näkymättömästi seuraavaksi, tai puhua paskaa niin että kura suu pielistä valuu.

        Mustalaiset olisivat jo nostaneet moisesta syrjinnästä rikosilmoituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustalaiset olisivat jo nostaneet moisesta syrjinnästä rikosilmoituksen.

        Luna ei taida olla mustalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luna ei taida olla mustalainen.

        Nliiton kuu


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe