Mulle jäi perintönä 20hp Evinrude, kuka osaisi auttaa löytämään tietoja ko. moottorista, itse en googlaamalla löytänyt? Vuosimalli yms, jos huoltaisin niin tietäis kysyä varaosia, tulpat ja muut. Ja onko samaa moottoria tehty tehokkaampana.
Moottorista löytyy muutama läpyskä joissa on numero-/kirjainsarjoja:
-konekopan ulkopuolella rungossa: mod.no. BE20BFCOS ja ser.no. B013736
-kaasuttimen kupeessa: 394996D ja 20 25MX ja 16 J J
-kaasarin vieressä pienssä pyörylässä: B 137 36 (ja iso M-kirjain, oisko Mikuni?).
Belgiassa tehty. Aattelin jos keväällä kokeilis lähteekö pyörimään..
Mistä löytyisi tietoa vanhasta Evinrudesta?
Anonyymi
3
417
Vastaukset
- Anonyymi
Tod näk vm-85 , tulpat champion Ql77jc4, kaasarin puhdistus ja mahdollisesti tiivistesrj. Bensalinjan tarkistus ettei vuotoja siis tankin imuputkea myöden, hyvällä tuurilla käymään ja sitte kun se tyhjäkäynnillä yskii ja se pätkii niin kampiakselin tiivisteet tarttis vaihtaa. Ja jos on ns. Räpeltämätön niin älä sinäkään turhaan säätele mitäån.
- Anonyymi
Onko tästä apua.
Johnson Evinrude Outboard Model Number Codes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533826Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182877Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6432475KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar882144Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202117Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441821- 221733
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431685Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971526- 281496