Mulle jäi perintönä 20hp Evinrude, kuka osaisi auttaa löytämään tietoja ko. moottorista, itse en googlaamalla löytänyt? Vuosimalli yms, jos huoltaisin niin tietäis kysyä varaosia, tulpat ja muut. Ja onko samaa moottoria tehty tehokkaampana.
Moottorista löytyy muutama läpyskä joissa on numero-/kirjainsarjoja:
-konekopan ulkopuolella rungossa: mod.no. BE20BFCOS ja ser.no. B013736
-kaasuttimen kupeessa: 394996D ja 20 25MX ja 16 J J
-kaasarin vieressä pienssä pyörylässä: B 137 36 (ja iso M-kirjain, oisko Mikuni?).
Belgiassa tehty. Aattelin jos keväällä kokeilis lähteekö pyörimään..
Mistä löytyisi tietoa vanhasta Evinrudesta?
Anonyymi
3
287
Vastaukset
- Anonyymi
Tod näk vm-85 , tulpat champion Ql77jc4, kaasarin puhdistus ja mahdollisesti tiivistesrj. Bensalinjan tarkistus ettei vuotoja siis tankin imuputkea myöden, hyvällä tuurilla käymään ja sitte kun se tyhjäkäynnillä yskii ja se pätkii niin kampiakselin tiivisteet tarttis vaihtaa. Ja jos on ns. Räpeltämätön niin älä sinäkään turhaan säätele mitäån.
- Anonyymi
Onko tästä apua.
Johnson Evinrude Outboard Model Number Codes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566722Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414715- 682485
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401930- 181498
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117