Minun matkaa lähteelle

Anonyymi

Tähän on mukava palata näin ihan ylös kirjoittamalla. Oli kesä n. 12 vuotta sitten .Lähdin lapsuudenkaverini Mikon ja hänen äitinsä Railin kanssa heidän mökilleen. Se oli mitä parasta lomaa 17 -vuotiaalle kollille, ennen kesätöiden alkua. Meidän oli tarkoitus olla pari viikkoa mökillä.

Railin äiti oli kotitalousmaikka jossain amiksessa. Isä oli lääkärinä meidän kaupungilla. Hänen kesälomansa alkoi vasta heinäkuussa. Railillahan oli koko kesä lomaa.
Raili oli mukava 48 -vuotias, ei hoikka ei laiha perheenäiti ja Mikko oli iltatähti. Mikon iso veli oli jo melkein 30 vuotias perheenisä.

Olimme olleet mökillä vajaan viikon, kun Mikon kesätyönantaja soitti ja sanoi, että olisi kesäavusta tarvetta heti. Mikko päätti lähteä saman tien takaisin kaupunkiin. Raili vei hänet junalle ja minä jäin vielä mökille.
Olimme sopineet, että teemme Mikon kanssa saunapuut koko kesäksi valmiiksi ja parit pikkumaalaukset. Minä toki pientä korvausta vastaan. Joten minulle jäi reilusti savottaa jäljelle ja ehkä extra palkkaa.

Aika sujui rattoisasti. Päivät pilkoin puita, ajoin nurtsit ja tein pari maalaushommaa.
Päivärytmi oli selvä. Heräsin yhdeksän aikaan, aamiainen, verkkojen haku (Raili selvitti verkot) ja duunia yhteen kahteen saakka. Lounas, uintia ja köllimistä auringossa. Tai no kaksi ekaa päivää satoi vettä ja oli pilvistä.
Iltaisin lämmitimme saunan. En minä kiistä, ettenkö pikkasen yrittänyt kurkkia, kun Raili kävi saunasta uimassa. Mutta empä juuri mitään nähnyt. Ja olin kyllä aika poikki, joka päivä vaikka tein hommia vain 4-5 tuntia. Ennen saunaa pudotimme verkot ja minä kävin itsekseni kalassa.

Raili duunas ihan perusruokaa. Välillä grillailimme. Silloin Raili vähän maisteli viinejä, mutta ei paljon. Mukavahan Raili oli kesämekkosessa katsoa. Ainahan ne naisen muodon kiinnostaa, varsinkin tuossa iässä. Minä en alkoa ottanut, eikä Raili edes tarjonnut. En ollut koskaan ollut edes humalassa. Pari lasillista punkkua olin joskus maistanut – ei maistunut.

Puiden pilkkominen oli aika kuumaa hommaa, mutta uiminen auttoi mukavasti. Kuumana päivänä kävin melkein tunnin välein pulahtelemassa järvessä. Joinain päivinä uimme Railin kanssa yhdessä. Siinä tuli tuijoteltua Railin kohtuullisen suurta perää, kun nousimme vedestä. Onneksi ei huomannut, olisi hävettänyt, jos olisin jäänyt kiinni tuijottelusta.

Otimme taas iltapäivän aurinkoa(oisko ollut kuudes päivä), kun Raili sanoi, että on yleensä täällä alasti, kun kukaan ei näe. Haittaako minua, jos hän on nakuna? No mitä siinä sanomaan, ei haittaa. Mutta olin täysin ällistynyt.

Äkkiä Raili oli tempaissut uikkarinsa pois ja siinä kaverini äiti Raili n. 48 .vuotias rouva makasi minun vierellä kyljellään. En voinut olla vilkuilematta runsaita rintoja ja tuuheaa karvoitusta, joka pilkotti jalkojen välistä. Raili oli tarkoituksella niin, etten voinut olla näkemättä. Kulliin suhisi veri. Yritin ajatella kaikkea kaurapuurosta, englannin maikkaan. Mutta minkä teit, olin ihan kovana.

Äkkiä Raili kääntyi minua kohti ja sanoi ” Mitä jos tuun vähän lähemmäs niin ei tarvi tuijottaa?”. Samassa hän tuli viereeni. Nyt huomasin, että Raili oli pikkasen maistissa.

Samalla hän tuijotti minua silmiin. ”Ollaanko vai me kaksi, ei kerrota kellekkään?” Samalla hän varovasti silitti uikkareiden päältä kivikovaa kulliani. Hän hymyili maireasti ja siirtyi ns. jalkopäähäni ja alkoi vetämään minun uikkareita pois. En osannut sanoa mitään. Raili vain sanoi:”Ollaan molemmat nakuna.”

Kulli läpsähti mahaani vasten, kun Raili veti uikkarit jalasta. Raili vetäisi pari rauhallista vetoa pitkin kullia. En osannut sanoa mitään, en kerta kaikkiaan mitään. Sitten Raili sanoi ”Tule”.
Hän asettui selälleen ja koukisti polvensa ja veti pääni pillun päälle. Onneksi sen verran on tullut netistä katsottua panojuttuja, että tajusin, että nyt nuollaan. Ei siinä sanoja vaihdettu,käsky oli selvä.
Aloin nuolemaan Railin karvaista pillua, hien ja kiiman makuinen uusi maku kiiri sisääni. Raili painoi päätäni lujempaa kiinni pilluun ja ulisi. Käytin kieltä minkä osasin. Lipsutin ja imun minkä ehdin. Ensimmäistä kertaa nuolemassa ja vielä aikuisen naisen pillua, oman kaverin äitiä. Tuntui, että kieli turtui, Raili vaan hoki, ”nuole,just noin, näyki kyllä tee”

Sitten Raili veti minut ylös ja sain ensimmäistä kertaa kokea, miltä kivikova nänni tuntuu huulilla. Aivan mahtava tunne. Olin ihan horkassa, kun vaivasin rintoja. Tämä oli unelmaa. Huomasin, että unohdin välillä vetää henkeä, kun rinnat veivät huomioni. Läähätin tosissani.
Iltapäivän aurinko poltti selkääni ja hiki virtasi.

Sitten Raili nosti minua ylöspäin. Veti pääni huulilleen ja ensi kertaa suutelin aikuista naista. Railin kieli tunkeutui suuhuni ja vastasin parhaani mukaan. Elin nuoren kollin unelmaa.

1

4921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raili oli kapteeni. Hän tarttui kulliini kiinni ja alkoi ohjaamaan sitä kohti kuumaa lähdettään. Muutama kevyt ohi työntö huulilla, sitten tunsin, että nyt ollaan uuden äärellä. Raili tarrasi molemmin käsin perseestäni kiinni ja veti minut itseensä. Kalu upposi täysmärkään pilluun upeasti. Raili määräsi tahdin painaen persettäni alas ja minä vedin heti takas ylös. Raili sääret olivat apposen levällään ja minä poika painoin. Panin sisään ulos sisään ulos. Hiki lensi.

      En kyllä kauaa ehtinyt liikehdellä, kun takaraivoon alkoi sattumaan, pallit kiristivät ja ennen kuin tajusin, koko kuulalasti pamahti Railin kosteikkoon. Kierähdin päällä pois. Olin tyytyväinen, nolona, ihmeissäni. Mitä nyt tapahtuu? Raili tuli viereeni ja silitteli päätäni.
      ”Se oli hyvää. Eihän kerrota kellekkään?” No mitä luulette kertoisinko Mikolle? No en.

      ”Oota siinä haen juotavaa” Raili tokaisi. Nyt oli hetki aikaa tajuta mitä oli tapahtunut. Olin hetken paniikissa. Äkkiä Raili tulikin takaisin, hänellä oli mukana vajaa vinkkupullo ja lonkero tölkki. ”Kumpaa otat”. En kehdannut sen enempää sanoa, että en ole juonut. Ennen kuin ehdin mitään sanoa, Raili tyrkäs lonkeron minulle. No panon ja auringon paisteen kanssa, sehän oli pirun hyvää. Jäin siihenkin koukkuun, kuten panemiseenkin.

      ”Olinko ensimmäisesi” Raili kysyi. Pakkohan se oli myöntää. Raili silitteli poskea ja sanoi ”Hyvin meni”. ”Toivottavasti sinäkin tykkäsit”. Join vain lonkeroa mitään sanomatta. Kivalta se päässä tuntui. Katseeni alkoi ahnehtimaan Railin rintoja. Pikkasen roikkuvaa. Mutta niin ihanan pehmeää. En yhtään muista mitä Raili jutteli.

      Raili laittoi viinlasinsa syrjään ja otti kullini käteensä ja siirtyi lähemmäs nivusiani. Varovasti hän liikutteli vartta. Sitten hän katsoi silmiini, ja siirsi siitä katseensa muniini, joihin oli alkanut virrata seisauttavaa verta. Ennen kuin oikeastaan tajusin, Raili alkoi nuolemaan kulliani. Hetken lipitettyään hän otti koko komeuden suuhunsa. Ja alkoi imemään sitä kuin leffoissa. Sehän pärähti kovaksi kuin kivi. EN voinut kuin huokailla ja makailla nurmella.

      Kauaa Raili ei imutusta jatkanut. Hän kapusi päälleni ja alkoi asettamaan kullia, kuumaan liiteriin. Ja taas mentiin. Nyt pääsin heti hyväilemään rintoja ja imemään niitä, kun Raili ratsasti hurjaa tahtia päälläni. Välillä vain nautin kyydistä ja katsoin kun kulli upposi mehevään pensaikkoon. Jotenkin tuntui, että olin paremmin asian päällä. Nautin vain ja ainakin omasta mielestä jaksoin kauemmin. Raili selvästi oli helteen ja pomppimisen uuvuttama. Niinpä hän kellahti selälleen ja veti minut päällensä. Pienen haparoinnin jälkeen sain kullin sisään pilluun ja taas mentiin. Nyt Raili nosti jalkansa olkapäilleni ja veti jaloilla itseään kohti. Rinnat keinuivat ihanasti,kulli hakkasi hulluna pillussa. Äkkiä Raili taipui kovalle kaarelle ja alkoi todella uikuttamaan. Menin osin paniikkiin. Mutta pumppasin silti.
      Sitten Raili rojahti. Niin olin valmis minäkin. Ja annoin lastin tulla. Pään selvittyä, kysyin Raililta mikä tuli. No ensimmäinen kova orgasmi saatu naiselle aikaan.

      Olimme selällämme vierekkäin hetken, emmekä puhuneet mitään, vedimme vain henkeä. Sitten Raili nousi istumaan ja kaatoi meidän molempien lasiin viiniä. Nyt join sen pelkkään janoon yhdellä huikalla. Se ei saanut mitään vaikutusta aikaan.

      Raili sanoi ”Kiitos”. Hän selitti(vannotti olla kertomatta), että kotona ei seksiä enää harrastettu ja että tämä oli ensimmäinen kerta miehen kanssa kuuteen vuoteen. Mutta sitäkin parempaa. Ei kuulemma ollut mitenkään suunnitellut tätä, mutta kun oli päivästä toiseen katsonut hyvää kroppaani, ei voinut vastustaa. Mutta oli pikkasen tarvinnut rohkaisua viinistä.

      ”Nyt mennään uimaan”. Niin säntämisemme kuin pikku lapset veteen. Polskimme ja roiskutimme vettä toistemme päälle. Olimme kuin kaksi lasta. Sitten ”äiti”rooli iski ja Raili sainoi menevänsä laittamaan ruokaa. Voin sanoa, että seuraava viikko oli jotain, mitä en vieläkään tajua. Eikä se siihen viikkoon jäänyt.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe