Miten uskoa rakkauteen?

Anonyymi

Miten uskoa romanttiseen rakkauteen kun on ollut kauan yksin? Edellinen ihastus oli raskas kokemus ja täysin epäsopiva mulle monella tapaa. Tapaamani naiset koen usein viileinä, vaikeasti lähestyttävinä, ujoina ja liian androgyynisinä omaan makuun. Vaikea kuvitella mitään kaverillista enempää juuri kenenkään toisen lesbon kanssa kun ei vaan löydy kemiaa.

29

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon itse ujo aluksi... Harmi että asia usein stoppaa siihen.

      • Anonyymi

        Ymmärrän jännityksen deiteillä. Haluisin vaan
        että molemmat tsemppais tutustumises enkä joutus ite johtaa keskustelua koko ajan. Koen turhauttavana.


    • Anonyymi

      Kunpa tietäisinkin

    • Anonyymi

      Oletko jo löytänyt?

    • Anonyymi

      Mä törmäsin tässä taannoin yllättäen yhteen naiseen, jota en ollut nähnyt yli kymmeneen vuoteen. Juteltiin, mentiin kahville. Se herätti vanhat muistot niistä ajoista, liikuttiin samoissa porukoissa, oli rakkauksia, oli ystävyyksiä. Hyviä, iloisia muistoja. Se kaikki oli hetken taas läsnä. Menneisyys tuli nykyisyyteen. Jännittävää, ollaan oltu koko tämä aika saman taivaan kannen alla. Se piristi.

      Ehkä tulee vielä uusia kohtaamisia. Tutustuu uusiin naisiin. Kaikenlaista on ollut, miksei voisi olla vieläkin. Jonain päivänä huomaa taas olevansa osa uutta seikkailua.

      • Anonyymi

        Tosi kivasti kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kivasti kirjoitettu.

        Kiitos! Resonoi ehkä monen mietteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Resonoi ehkä monen mietteisiin.

        Mulle on tapahtunut niin paljon pskaa, että siitä on helppo parantaa pienelläkin effortilla. Positiivinen pikku juttukin tuntuu hienolta. Tässä seikkailua odotellessa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on tapahtunut niin paljon pskaa, että siitä on helppo parantaa pienelläkin effortilla. Positiivinen pikku juttukin tuntuu hienolta. Tässä seikkailua odotellessa :)

        On mullakin ollut matalalentoa. Siksi se yllättävä kohtaaminen tuntuikin käännekohdalta.


      • Anonyymi

        Yhden tapaamisen jälkimainingeissa tuli samantapaisia mietteitä. Yhtä hyvin nyt voi tapahtua mitä tahansa kuin ennenkin, vaikka tänään kun lähtee kämpästä ulos. Silmät auki.


    • Anonyymi

      Oon väsynyt lesbonaisten odotuksiin ja bokseihin. Yritäpä siinä löytää jotain aitoa ja ihanaa naisystävämatskua...

      • Anonyymi

        Mihin bokseihin?


      • Anonyymi

        Mikä boksi siinä on, jos joku kuvaa omaa makuaan. Jokaisella on maku, oli sitten homo tai hetero. Ei liity mitenkään lesboihin erikoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä boksi siinä on, jos joku kuvaa omaa makuaan. Jokaisella on maku, oli sitten homo tai hetero. Ei liity mitenkään lesboihin erikoisesti.

        Joo aina tota samaa, jotkut yrittää vängätä ettei lesboilla saa olla makua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo aina tota samaa, jotkut yrittää vängätä ettei lesboilla saa olla makua.

        Saa olla joku tyyppi tai maku, se ei ollut asian pointti. Ongelma on että oma kiinnostus tutustumiseen lopahtaa, kun nainen kirjoittaa laajan listan naisihanteestaan, etkä sä sovi siihen muottiin. Esim: "urheilullinen tomboy tatuoinneilla ja on vähän äijä" jne. Tai "naisellinen nainen sitä ja tätä pukeuduthan mekkoon ja tykkäät hoitaa kotia."
        Olis kiva tavata naisia joilla toivomukset mm ulkonäön ja habituksen suhteen ei olis todella rajattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa olla joku tyyppi tai maku, se ei ollut asian pointti. Ongelma on että oma kiinnostus tutustumiseen lopahtaa, kun nainen kirjoittaa laajan listan naisihanteestaan, etkä sä sovi siihen muottiin. Esim: "urheilullinen tomboy tatuoinneilla ja on vähän äijä" jne. Tai "naisellinen nainen sitä ja tätä pukeuduthan mekkoon ja tykkäät hoitaa kotia."
        Olis kiva tavata naisia joilla toivomukset mm ulkonäön ja habituksen suhteen ei olis todella rajattuja.

        Eikö se säästä kaikkien aikaa, jos jokainen kuvaa mahdollisimman tarkkaan minkälainen nainen kiinnostaa? Mä ainakin näen asian noin, enkä itse ottaisi yhteyttä noista kumpaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se säästä kaikkien aikaa, jos jokainen kuvaa mahdollisimman tarkkaan minkälainen nainen kiinnostaa? Mä ainakin näen asian noin, enkä itse ottaisi yhteyttä noista kumpaankaan.

        En minäkään tietenkään sitten enää pidä juttua yllä, kun nää tietyt kategoriat on lyöty pöytään.


    • Anonyymi

      Anna aikaa toiselle, älä halua heti mitään. Ehkä se tunne syntyy, kun et sitä liikaa pakota ja puserra. Kauniit jutut syntyy kärsivällisyydellä ja lempeydellä. Myös itseä kohtaan.

      Jasu

      • Anonyymi

        Ehkä teillä keski-ikäisillä on kiinnostusta haikailla odotella ja sulatella "sitä oikeaa" kuukausia tai vuosia. Mulla ei. Elämä on nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä teillä keski-ikäisillä on kiinnostusta haikailla odotella ja sulatella "sitä oikeaa" kuukausia tai vuosia. Mulla ei. Elämä on nyt.

        Miten lesbonainen iskee toisen?
        Kirjoittaa palstalle selfhelpkirjeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten lesbonainen iskee toisen?
        Kirjoittaa palstalle selfhelpkirjeen.

        Eiköhän ne iskemiset tapahdu muualla kuin palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä teillä keski-ikäisillä on kiinnostusta haikailla odotella ja sulatella "sitä oikeaa" kuukausia tai vuosia. Mulla ei. Elämä on nyt.

        Mulla on ollut aina aikaa odottaa hyvää ja hyvää nähdessäni olla sitä kohtaan lempeä ja kärsivällinen, ei liity mitenkään mun ikään vaan luonteeseen.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ollut aina aikaa odottaa hyvää ja hyvää nähdessäni olla sitä kohtaan lempeä ja kärsivällinen, ei liity mitenkään mun ikään vaan luonteeseen.

        Jasu

        Ja jos jotakin jää kokematta siks ettei hosu ja hötkyile, niin sen pitikin jäädä kokematta. Simppeliä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne iskemiset tapahdu muualla kuin palstoilla.

        Vitsi meni näemmä ohi.


    • Tietty jokainen saa toivoa, mitä haluaa, mutta joskus tuntuu, että toiveet on vähän epärealistisia. Kaikkea ei voi saada ja jostain vaatimuksesta täytyy luopua. Varsinkin keski-ikäisellä ei kauheesti enää ole vara valita tai sitten on yksinäinen tappiin asti. Haikaillaan ja odotetaan ihmettä, mutta mitään ei olla valmiita tekemään minkään eteen.

      • Anonyymi

        Eikö ne kriteerit tarkennu nimenomaan, kun ikää ja kokemusta tulee lisää. Tietää minkälaisen ihmisen kanssa sopii yhteen. Nuorempana, kun ei vielä ole parisuhdekokemusta yhtä paljon, voi olla avoimempi erilaisille naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne kriteerit tarkennu nimenomaan, kun ikää ja kokemusta tulee lisää. Tietää minkälaisen ihmisen kanssa sopii yhteen. Nuorempana, kun ei vielä ole parisuhdekokemusta yhtä paljon, voi olla avoimempi erilaisille naisille.

        Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä haastavampaa treffailu on ja nuoremilla on enemmän valinnan varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä haastavampaa treffailu on ja nuoremilla on enemmän valinnan varaa.

        Toihan se paradoksi onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä haastavampaa treffailu on ja nuoremilla on enemmän valinnan varaa.

        Tämäpä tämä, vaatimukset kasvaa ja vapaat senkun vähentyy. Minkäs teet, luonnon laki. Elämänkokemusta ei voi oikein pyyhkiä pois..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe