Miten uskoa rakkauteen?

Anonyymi

Miten uskoa romanttiseen rakkauteen kun on ollut kauan yksin? Edellinen ihastus oli raskas kokemus ja täysin epäsopiva mulle monella tapaa. Tapaamani naiset koen usein viileinä, vaikeasti lähestyttävinä, ujoina ja liian androgyynisinä omaan makuun. Vaikea kuvitella mitään kaverillista enempää juuri kenenkään toisen lesbon kanssa kun ei vaan löydy kemiaa.

29

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon itse ujo aluksi... Harmi että asia usein stoppaa siihen.

      • Anonyymi

        Ymmärrän jännityksen deiteillä. Haluisin vaan
        että molemmat tsemppais tutustumises enkä joutus ite johtaa keskustelua koko ajan. Koen turhauttavana.


    • Anonyymi

      Kunpa tietäisinkin

    • Anonyymi

      Oletko jo löytänyt?

    • Anonyymi

      Mä törmäsin tässä taannoin yllättäen yhteen naiseen, jota en ollut nähnyt yli kymmeneen vuoteen. Juteltiin, mentiin kahville. Se herätti vanhat muistot niistä ajoista, liikuttiin samoissa porukoissa, oli rakkauksia, oli ystävyyksiä. Hyviä, iloisia muistoja. Se kaikki oli hetken taas läsnä. Menneisyys tuli nykyisyyteen. Jännittävää, ollaan oltu koko tämä aika saman taivaan kannen alla. Se piristi.

      Ehkä tulee vielä uusia kohtaamisia. Tutustuu uusiin naisiin. Kaikenlaista on ollut, miksei voisi olla vieläkin. Jonain päivänä huomaa taas olevansa osa uutta seikkailua.

      • Anonyymi

        Tosi kivasti kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kivasti kirjoitettu.

        Kiitos! Resonoi ehkä monen mietteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Resonoi ehkä monen mietteisiin.

        Mulle on tapahtunut niin paljon pskaa, että siitä on helppo parantaa pienelläkin effortilla. Positiivinen pikku juttukin tuntuu hienolta. Tässä seikkailua odotellessa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on tapahtunut niin paljon pskaa, että siitä on helppo parantaa pienelläkin effortilla. Positiivinen pikku juttukin tuntuu hienolta. Tässä seikkailua odotellessa :)

        On mullakin ollut matalalentoa. Siksi se yllättävä kohtaaminen tuntuikin käännekohdalta.


      • Anonyymi

        Yhden tapaamisen jälkimainingeissa tuli samantapaisia mietteitä. Yhtä hyvin nyt voi tapahtua mitä tahansa kuin ennenkin, vaikka tänään kun lähtee kämpästä ulos. Silmät auki.


    • Anonyymi

      Oon väsynyt lesbonaisten odotuksiin ja bokseihin. Yritäpä siinä löytää jotain aitoa ja ihanaa naisystävämatskua...

      • Anonyymi

        Mihin bokseihin?


      • Anonyymi

        Mikä boksi siinä on, jos joku kuvaa omaa makuaan. Jokaisella on maku, oli sitten homo tai hetero. Ei liity mitenkään lesboihin erikoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä boksi siinä on, jos joku kuvaa omaa makuaan. Jokaisella on maku, oli sitten homo tai hetero. Ei liity mitenkään lesboihin erikoisesti.

        Joo aina tota samaa, jotkut yrittää vängätä ettei lesboilla saa olla makua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo aina tota samaa, jotkut yrittää vängätä ettei lesboilla saa olla makua.

        Saa olla joku tyyppi tai maku, se ei ollut asian pointti. Ongelma on että oma kiinnostus tutustumiseen lopahtaa, kun nainen kirjoittaa laajan listan naisihanteestaan, etkä sä sovi siihen muottiin. Esim: "urheilullinen tomboy tatuoinneilla ja on vähän äijä" jne. Tai "naisellinen nainen sitä ja tätä pukeuduthan mekkoon ja tykkäät hoitaa kotia."
        Olis kiva tavata naisia joilla toivomukset mm ulkonäön ja habituksen suhteen ei olis todella rajattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa olla joku tyyppi tai maku, se ei ollut asian pointti. Ongelma on että oma kiinnostus tutustumiseen lopahtaa, kun nainen kirjoittaa laajan listan naisihanteestaan, etkä sä sovi siihen muottiin. Esim: "urheilullinen tomboy tatuoinneilla ja on vähän äijä" jne. Tai "naisellinen nainen sitä ja tätä pukeuduthan mekkoon ja tykkäät hoitaa kotia."
        Olis kiva tavata naisia joilla toivomukset mm ulkonäön ja habituksen suhteen ei olis todella rajattuja.

        Eikö se säästä kaikkien aikaa, jos jokainen kuvaa mahdollisimman tarkkaan minkälainen nainen kiinnostaa? Mä ainakin näen asian noin, enkä itse ottaisi yhteyttä noista kumpaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se säästä kaikkien aikaa, jos jokainen kuvaa mahdollisimman tarkkaan minkälainen nainen kiinnostaa? Mä ainakin näen asian noin, enkä itse ottaisi yhteyttä noista kumpaankaan.

        En minäkään tietenkään sitten enää pidä juttua yllä, kun nää tietyt kategoriat on lyöty pöytään.


    • Anonyymi

      Anna aikaa toiselle, älä halua heti mitään. Ehkä se tunne syntyy, kun et sitä liikaa pakota ja puserra. Kauniit jutut syntyy kärsivällisyydellä ja lempeydellä. Myös itseä kohtaan.

      Jasu

      • Anonyymi

        Ehkä teillä keski-ikäisillä on kiinnostusta haikailla odotella ja sulatella "sitä oikeaa" kuukausia tai vuosia. Mulla ei. Elämä on nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä teillä keski-ikäisillä on kiinnostusta haikailla odotella ja sulatella "sitä oikeaa" kuukausia tai vuosia. Mulla ei. Elämä on nyt.

        Miten lesbonainen iskee toisen?
        Kirjoittaa palstalle selfhelpkirjeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten lesbonainen iskee toisen?
        Kirjoittaa palstalle selfhelpkirjeen.

        Eiköhän ne iskemiset tapahdu muualla kuin palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä teillä keski-ikäisillä on kiinnostusta haikailla odotella ja sulatella "sitä oikeaa" kuukausia tai vuosia. Mulla ei. Elämä on nyt.

        Mulla on ollut aina aikaa odottaa hyvää ja hyvää nähdessäni olla sitä kohtaan lempeä ja kärsivällinen, ei liity mitenkään mun ikään vaan luonteeseen.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ollut aina aikaa odottaa hyvää ja hyvää nähdessäni olla sitä kohtaan lempeä ja kärsivällinen, ei liity mitenkään mun ikään vaan luonteeseen.

        Jasu

        Ja jos jotakin jää kokematta siks ettei hosu ja hötkyile, niin sen pitikin jäädä kokematta. Simppeliä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne iskemiset tapahdu muualla kuin palstoilla.

        Vitsi meni näemmä ohi.


    • Tietty jokainen saa toivoa, mitä haluaa, mutta joskus tuntuu, että toiveet on vähän epärealistisia. Kaikkea ei voi saada ja jostain vaatimuksesta täytyy luopua. Varsinkin keski-ikäisellä ei kauheesti enää ole vara valita tai sitten on yksinäinen tappiin asti. Haikaillaan ja odotetaan ihmettä, mutta mitään ei olla valmiita tekemään minkään eteen.

      • Anonyymi

        Eikö ne kriteerit tarkennu nimenomaan, kun ikää ja kokemusta tulee lisää. Tietää minkälaisen ihmisen kanssa sopii yhteen. Nuorempana, kun ei vielä ole parisuhdekokemusta yhtä paljon, voi olla avoimempi erilaisille naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne kriteerit tarkennu nimenomaan, kun ikää ja kokemusta tulee lisää. Tietää minkälaisen ihmisen kanssa sopii yhteen. Nuorempana, kun ei vielä ole parisuhdekokemusta yhtä paljon, voi olla avoimempi erilaisille naisille.

        Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä haastavampaa treffailu on ja nuoremilla on enemmän valinnan varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä haastavampaa treffailu on ja nuoremilla on enemmän valinnan varaa.

        Toihan se paradoksi onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä haastavampaa treffailu on ja nuoremilla on enemmän valinnan varaa.

        Tämäpä tämä, vaatimukset kasvaa ja vapaat senkun vähentyy. Minkäs teet, luonnon laki. Elämänkokemusta ei voi oikein pyyhkiä pois..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe