rasisti-ärkkopee aiheutti hässäkkää - IGEN!

Anonyymi

ärkkopee kallonmittaajat taas omimmallla alueellaan suomalaisvastaisessa rasismissa
"Kansanedustaja Eva Biaudet (r.) kertoo olevansa yksi tyhjää äänestäneistä.

– Mielestäni ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajan rooli on sellainen, että se edellyttää suurta luottamusta. Hän myös edustaa meitä kansainvälisissä yhteyksissä. Herättää varmasti ulkomailla kysymyksiä, että meitä edustaa henkilö, joka on syyllistynyt viharikoksiin eikä kunnioita ihmisoikeuksia, Biaudet perustelee protestiansa."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuusi-aanesti-jussi-halla-aholle-tyhjaa-eva-biaudet-on-syyllistynyt-viharikoksiin-eika-kunnioita-ihmisoikeuksia/8356916

28

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin Biaudet on käynyt mittaamassa Halla-Ahon kallon?

      Minulta on mennyt ohi tuollainen uutinen.

      • Anonyymi

        Sinulta on mennyt ohi paljon muutakin.


      • Anonyymi

        No, koita nyt seurata niitä uutisia, äläkä tule tänne vinkumaan, että ohi meni. Vitun tollo.


    • Anonyymi

      Persuilla ole laittaa mihinkään kuin rötösherroja!

      • Anonyymi

        Koristamaan persujen uuden Valtakunnan keskitysleirejä, kun persut saavat sen itselleen povailemansa suurjytkyn.


    • Anonyymi

      RKP;stä alkaa karisemaan se teennäinen fiksuus jolla se on elellyt tähän asti. Nyt alkaa tulla se änkyräitsekyys ja itsekeskeisyys pintaan, ja suosion lasku on itsestään selvyys. RKP on siirtynbyt linjalle, jossa enää ei sovitut asiat olekaan sovittuja, ja aina, kaikessa missä Biaudet on mukana, sekaannus ja epäjärjestys on itsestään selvyys.

      • Anonyymi

        ärkkopeee rasisstit haluaa suomalaiset pois päätöksentekojärjestelmistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ärkkopeee rasisstit haluaa suomalaiset pois päätöksentekojärjestelmistä

        Ei, vaan haluaa järkevät suomalaiset pitämään huolta myös tolloista suomalaisista.


    • Anonyymi

      Biudetilta vihapuhetta...

    • Anonyymi

      Milloin norjalaiset julkistaa sen sen tutkimuksen Breivikin poliittisista kytkennöistä? Taitaa tulla Halla-aholle kylmä rinki! Toivottavasti suomalaiset toimittajat uutisoivat sen täällä Suomessa! Halla-ahona en olisi ottanut tuota tehtävää vastaan! Saattaa päättyä nolosti. Taas kerran!

      • Ns. vanhojen puolueiden edustajia pelottaa se, että Stasin antamat tiedot julkaistaisiin eli tämä Tiitisen lista. Tulisi aika monelle löysää pöksyihin vasemmalla ja keskellä oleville politiikan tekijöille.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Ns. vanhojen puolueiden edustajia pelottaa se, että Stasin antamat tiedot julkaistaisiin eli tämä Tiitisen lista. Tulisi aika monelle löysää pöksyihin vasemmalla ja keskellä oleville politiikan tekijöille.

        Paaaskat. Sen listan nimistä tuskin yksikään enää on edes mukana päivänpolitiikassa, harvempi edes elossa enää. Erkki Tuomiojan nimen on väitetty löytyvän listalta, mutta mies itse lupasi 10000 euroa sille joka asian toteen näyttää. Ei ole näytetty.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Ns. vanhojen puolueiden edustajia pelottaa se, että Stasin antamat tiedot julkaistaisiin eli tämä Tiitisen lista. Tulisi aika monelle löysää pöksyihin vasemmalla ja keskellä oleville politiikan tekijöille.

        Eikös se perspuolue ole kuitenkin aina vanha, perustettu 1950 -luvulla.

        Veikko Vennamo sen perusti.


    • Anonyymi

      Äänestyksessä olivat vastakkain putinistit ja ei-putinistit. Kuusi edustajaa ilmoittautui putinisteiksi. Aika huolestuttavaa.

      • Anonyymi

        Jaa nytkös persuille utinisti onkin yhtäkkiä paha vaihtoehto? Ettepä paljoa pukahtaneet kun eduskunnan räikein ja julkisin putinisti, Mika Niikko, vielä veti samaa lautakuntaa.


    • Nimikin kertoo, että pelkkä alapääpesuri "bidee" tuttavallisemmin.

    • Anonyymi

      Nyt persu on hyvin vihainen. Tyhjää äänesti muutkin kuin RKP.
      Että revippä siitä.

      • Anonyymi

        Persuille on vaikea asia ymmärrettäväksi, miksi viharikostuomio sekä ihmisoikeuksien riisto eivät ole muiden puolueiden hyväksymiä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuille on vaikea asia ymmärrettäväksi, miksi viharikostuomio sekä ihmisoikeuksien riisto eivät ole muiden puolueiden hyväksymiä asioita.

        ärrkopeille vaikea asia ymmärrettäväksi että jo kertaalleen poliittisesti tuomion saaneesta ja tuomion kärsinyttä ei kuulu enää takautuvasti syyllistää


    • Anonyymi

      Äänestän RKP: ta seuraavissa vaaleissa, jos niillä on ehdokas täällä Kihniöllä.

      • Anonyymi

        RKP:lla ei ehdokasta Kihniöllä mutta voit äänestää persuja niin kuin kaikki muutkin Kihniöllä


    • Anonyymi

      Viaton Halla-aho joutui rasismin uhriksi. Syylliset heti vankilaan!

      • Anonyymi

        Ja tankit välittömästi kaduille!


    • Anonyymi

      Ei uskoisi, että persut ovat tuollaisia kitisijöitä.
      Missä on nyt" nyrkkiä pöytään" uho? Ihan vaa kysyn.

    • Anonyymi

      rkp rasisti, folktinget desantti bidee alkoi sukunsa askelin tuhoamaan, likaamaan etnisesti väärää väestöä. - asenteet ja meno on kuin 1918 tammisaaressa!!

    • Anonyymi

      kun nimi on eva niin missä on adam 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Bideen äiti on itäsuomalainen Savosta, isä sveitsiläinen liikemies. Wannabe ruotsinkielisillä on usein kova pyrky esiintyä suomenruotsalaisempana kuin syntyperäiset.
        Bideeltä muuten jäi oikeustieteen opinnot alkutekijöihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bideen äiti on itäsuomalainen Savosta, isä sveitsiläinen liikemies. Wannabe ruotsinkielisillä on usein kova pyrky esiintyä suomenruotsalaisempana kuin syntyperäiset.
        Bideeltä muuten jäi oikeustieteen opinnot alkutekijöihin.

        Bideen iskä teki kauppaa epäoikeusvaltio DDR:n kanssa että sellaista oikeustajua heillä


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe