Olen tässä aikojen saatossa saanut lukea erinäisiä potilaskertomuksia itsestäni arviolta tuhannen sanan verran ja tuorein lienee Neiti Urosnaaraan ilmoitus minulla olevan taksiseteleitä, joten kohteliaasti aiheesta seuraavaa:
Minulla ei ole ollut eikä ole:
Paniikkihäiriötä Mikkihiiriäänellä eikä ilman.
400 aivotärähdystä.
10 vuoden sburgukautta eikä kuukausikännejä.
Puheen sammallusta.
Muistihäiriöitä.
Neurologisia ongelmia ja sen johdosta seuraavassa ymmärryksen kartuttamiseksi hieman tietoa.
Tavallisia neurologisia oireita ovat päänsärky, lihasheikkous, kömpelyys, huimaus, vapina ja puutuminen.
Aiheuttaa myös havaintokyvyn, loogisen ajattelun, puheen tuottamisen ja ymmärtämisen sekä asioiden tunnistamisen ja muistin häiriöitä.
Joten tämä kirjoitukseni tarkoituksella hyvä Neiti 2010 ....
KIITOS SAMOIN, METSÄ VASTAA.
Potilaskertomuksia Pattayan Savon Eedenistä.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sieltähän se kooste tulikin jo ennusteeni mukaisesti.
Koronasta jäi joo makuaistin ja hajuaistin vaihtelun lisäksi tiettyjä oireita. Ajoittaista lämmönnousua edelleen, sanojen unohtelua ja ajoittaista sammallusta puheessa. Oireet tulee ja menee jopa minuuteissa.
Aivotäräyksistä sen verran että jokainen hieman kovempi kopsaus päähän on lievä aivotäräys. Ne on samaa luokkaa kuin jalkapallossa puskettaessa kulmapotkua, ei sen vakavampaa.
Kaksi aivotäräystä olen saanut noiden lievien useiden lisäksi. Mainitsemani kohtaus joskus 2005 ei kuitenkaan johtunut aivotäräyksestä, vaan nestehukasta eli kuivumisesta. Sitä seurasi mainittuja oireita jonkun viikon ajan.
Lihaskunto on ihan ok, ei heikota. "Sbugekautta" minulla ei ole koskaan ollut. 2010-2011 tuli juhlittua vähän normaalia pidempiä jaksoja kerralla.
Sinulla on tuo spurgun käsite hukassa. Spurgu ei ole ainoastaan alkoholisti, vaan hän on koditon, varaton, luottokelvoton ja työtön laitapuolenkulkija päihdeongelmansa vuoksi.
Alkoholinkulutukseni on kokonaisuutena suositusten rajoissa, ei ole rasvamaksaa, ei verenpaineongelmia, ei ylipainoa, ei haimatulehduksia, ei kolestroliongelmia, hemoglobiini on vähän liian korkea, ei ongelmia sydän- ja verisuonitautien kanssa, ei ole diabeteksiä eikä kihtejä.
En syö mitään lääkettä säännöllisesti ja en ole koskaan tupakoinut enkä käyttänyt nuuskaa tms. Minulla ei koskaan ole diagnosoitu mielenterveysongelmia eikä mitään kroonisia sairauksia.
Tuohon voit heittää omat speksit rinnalle. On varsin lapsellista kuvitella että pystyisit loukkaamaan minua itse vääntämälläsi sairaskertomuksella, mutta etpä sinä ressukka parempaan pysty siellä Kuopiossa.
Kuopio on muutes mukava kesäkaupunki samaten kuin Savonlinna. Niissä ihminen viihtyy.
T 2010Hei rakas Urosnaaras.
Olet siis elämäsi aikana pitänyt kirjaa kulmapotkupukkauksien kaltaisista ja siitä että olet liikkunut elämäsi aikana 40.000 tuntia, no hyvähän se on pitää lukua noin tärkeistä seikoista.
Joo oireesi tulee ja menee, on huomattu.
Olet itse kertonut 10 vuoden alkoholismistasi, mutta muistisihan ei ole kunnossa ja tarinoiden muuttuminen normaalia sinulle.
Voi olla kuukausikännisi on suositusten rajoissa mutta outo on suositus jonka perusteella ilmoittelet känneistäsi alituiseen palstalla.
Speksejä ... kilpaile sinä spekseilläsi muiden kanssa, minä vain annoin takaisin koska sinä olet kuten kirjoitin, vaivautunut aiheeseesi minun suuntaani tuhannella sanalla.
Olen elämäni aikana kerran käynyt Kuopiossa ja Savonlinnassa, mutta kummassakaan emme edes yöpyneet, taisi jäädä aivan vain torikahveihin ne piipahdukset.
No jatkappa sinä nyt sitä Eedenihaavettasi niin katsotaan mikä aiheesi on seuraava.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hei rakas Urosnaaras.
Olet siis elämäsi aikana pitänyt kirjaa kulmapotkupukkauksien kaltaisista ja siitä että olet liikkunut elämäsi aikana 40.000 tuntia, no hyvähän se on pitää lukua noin tärkeistä seikoista.
Joo oireesi tulee ja menee, on huomattu.
Olet itse kertonut 10 vuoden alkoholismistasi, mutta muistisihan ei ole kunnossa ja tarinoiden muuttuminen normaalia sinulle.
Voi olla kuukausikännisi on suositusten rajoissa mutta outo on suositus jonka perusteella ilmoittelet känneistäsi alituiseen palstalla.
Speksejä ... kilpaile sinä spekseilläsi muiden kanssa, minä vain annoin takaisin koska sinä olet kuten kirjoitin, vaivautunut aiheeseesi minun suuntaani tuhannella sanalla.
Olen elämäni aikana kerran käynyt Kuopiossa ja Savonlinnassa, mutta kummassakaan emme edes yöpyneet, taisi jäädä aivan vain torikahveihin ne piipahdukset.
No jatkappa sinä nyt sitä Eedenihaavettasi niin katsotaan mikä aiheesi on seuraava.Kyllä tulee taas pitkä yö rakastaan kaivaten.
- Anonyymi
"Minulla ei koskaan ole diagnosoitu mielenterveysongelmia"
Oletko käynyt psykiatrilla? Jos et se ehkä johtuu siitä....
PS. Joka viikko tulee diagnoosi Suoli24 palstalla :-)- Anonyymi
Otahan invapoju taas lääkkeesi, korviketta olet jo näköjään napsauttanut nassuun. Niissä viinoissahan ei ole mitään eroja ja kaikki ne on todella terveellisiä ja niistä tulee kova kunto, jopa ylikunto.
Pontikasta ja metanolista tulee sinulle ravintolaexpertille kaikkein kovin kunto ja jaksat nousta jopa rappuset ylös vain muutamalla huilitauolla suolikaasuja päästellen.
Sitten kun pääset oikein nousufiilikseen, niin kerrothan meille lisää Amerikan ja Japanin sushi- elämyksistäsi ja seikkailuistasi, joissa japanilaisnuoret kertovat sinulle mielipiteitään kalleista susheista.
Kaikkein älykkäimmät sushisenseit syövät kolme kertaa halvemmissa paikoissa kuin tyhmät, koska koulupoikakin osaa palastella kalan siistiksi.
Aamuyöllä kun savossa heräät, niin pistä pari kalapuikkoa puoliksi, pistä päälle lördagia sekä leivänmuruja ja näin sinulla on huippuluokan sushia huippuhalvalla. Samaa syövät Euroopan kuninkaalliset juhlaillallisilla, koska he eivät ole tyhmiä.
T 2010 - Anonyymi
2 minuutin päivystyksestä voi päätellä aktiivisuuden.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2424796- 1252253
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2291928Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541394
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171