Eikö oikeasti ole yhtään keskustelua aiheesta.

Pitkään itselle etsinyt naista kokeiluun 03 alueelta.... Mistä löytyy 😥 osaa illan vietossakaa katsoa et onko joku vain naisiin päin. Toki saa bi olla myös mut en sitäkään osaa arvioida kenestäkään 🤔🤔 netistä ei myöskään tunnu löytävän varsinkaan kun matkustus mihinkää pitkälle onnistus 😥

40

4850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkemmin missäpäin 03aluetta?

      • Päijät-Hämeen alue/Lahti..... ☺️👍


    • Anonyymi

      voit yrittää etsiä esimerkiksi kirjoittamalla xnxxx, sieltä ptäisi löytyä naisia jotka kaipaavat seuraa ja siinä näkyy kuin kaukana hän asuu ja niin edelleen

      • Okei tuo ihan uusi juttu mulle, kiitos vinkistä 👍☺️


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Okei tuo ihan uusi juttu mulle, kiitos vinkistä 👍☺️

        Ole hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä

        siellä on siis videoita ja kun meet kattoo jotain videoo nii siihen viereen tulee jotai naisten kuvia ja sillee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siellä on siis videoita ja kun meet kattoo jotain videoo nii siihen viereen tulee jotai naisten kuvia ja sillee

        Löylykauha perseeseen tulee


    • Anonyymi

      Ihmiset on tyhmiä ja etsii juttuja netissä. Sitten kun löytyy niin mennään toimeen juttelematta sen enempää ja tuloksena voi olla esim tauti! Vajaa 40v ikäinen nainen voi monessa mielessä olla myöhässä. Tuollainen asia pitää hoitaa omassa kaveripiirissä ja siinäkin on ”riskinsä”.

      Terveisin mies vm70

      • Anonyymi

        Nimenomaan


      • Noh mä en kyllä henk. Koht lähtis tollasta minkään kaverin tai ystävän kanssa säätämää 😥😥 siinä kuitenkin riskinä et tuhoo pitkän kaveri/ystävä suhteen. Kyllä mä kuitenkin etsisin mieluummin jonkun ns vieraan, ei tässä idea ole et suinpäin vaan toki voi tutustuu ensin mut kuitenki idealla et se olis enemmän fwb kun pelkkä ystävä. Ja taudeilta suojatuminen kyllä hallussa kiitos vaan 😅


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Noh mä en kyllä henk. Koht lähtis tollasta minkään kaverin tai ystävän kanssa säätämää 😥😥 siinä kuitenkin riskinä et tuhoo pitkän kaveri/ystävä suhteen. Kyllä mä kuitenkin etsisin mieluummin jonkun ns vieraan, ei tässä idea ole et suinpäin vaan toki voi tutustuu ensin mut kuitenki idealla et se olis enemmän fwb kun pelkkä ystävä. Ja taudeilta suojatuminen kyllä hallussa kiitos vaan 😅

        Olisiko noin! Sinua voi 40v iässä kiinnostaa asia jota et ole saanut nuorena kokea tai ymmärtää! Sinun ikäiset naiset ovat sitoutuneita vakisuhteisiinsa ja osa on vielä ruuhkavuosissa ja osa yksin epäonnistuneen (päättyneen) parisuhteen jälkeen., eikä heitä välttämättä kiinnosta seksi toisen naisen kanssa.

        Tiedän ja olen kuullut että lesboseksi kokeilut tehdään hyvin nuorina ”lapsuuden” ystävien kesken. Jopa 15v voi olla vaikeaa ottaa asiaa puheeksi saati oikeasti toteuttaa! Se voi olla melkoinen teko 40v ikäiselle naiselle sanoa kaverille, että haluaisi nuolla toisen pillua tai tulla toisen nuolemaksi! Eihän kukaan tuollaisia juttele sellaiselle ihmiselle jota ei halua!

        Mitä tulee tuohon nettiin, niin ihmissuhteen rakentaminen näkemättä voi olla todella vaikeaa! Ihmiset kuvittelevat että netissä ihmiset on täydellisiä, terveitä ja viattomis! Itseasiassa täydelliset, terveet ja viattomat ovat muualla kuin netissä! Hautausmaat ovat täynnä täydellisiä, terveitä ja viattomia!

        Entäs jos löydät naisen joka haluaa samaa kuin sinä! Annatko anteeksi hänen vikansa ja antaako hän anteeksi sinun puutteesi? Aikana kun ei ollut kamera kännyköitä näin ihmisen(nainen) joka oli alkuun mielenkiintoinen, mutta kun asia eteni tajusin jotain.

        Kun ihmiset kohtaavat alusta asti kasvotusten reaktiot tulevat heti! En tiedä miten samaa sukupuolta olevien kesken!

        Terveisin mies vm70


    • Anonyymi

      Mies vm70 ei taida olla oikein perillä naisten jutuista :D
      Meitä 40 naisia, jotka on vasta löytäneet oman (lesbo/bi)seksuaalisuutensa pitkän heteroliiton jälkeen on vaikka miten paljon. Itsekin olen löytänyt netistä (täältä suomi24:stä) ensin ihan vaan uteliaisuudesta fwb-seuraa ja sen jälkeen myös kumppanin (naisen). Ja uskoisin, että myös niitä, ainakin toistaiseksi vielä heteroita, joita kiinnostaa vain kokeilla toisen naisen kanssa löytyy pilvin pimein, mutta suurin osa koskaan tuskin toteuttaa haavettaan. Rohkeasti vaan siis kokeilemaan! Itsekin olen -03 alueelta, mutta tällä hetkellä en kyllä osaa neuvoa mistä seuraa voisi löytyä, kun ei ole hetkeen tarvinnut etsiä. Tällä hetkellä kyllä taas sinkku, joten täytynee alkaa taas tutustua vaihtoehtoihin. :)
      -Nainen 40

      • Noh minusta olis kiva löytyy edes samanhenkistä keskustelu seuraa naisista tähän tai sitten jos natsaa niin ihan muuhunkin 😅😅 tosiaan mä tuolla treffeissä samalla nikillä kun uskalla mitään muita juttuja tänne jakaa kun noi trollit innostuu. Eli jos haluut niin jatketaan juttelua jotenkin 😥😥 T. Tyttö-84


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Noh minusta olis kiva löytyy edes samanhenkistä keskustelu seuraa naisista tähän tai sitten jos natsaa niin ihan muuhunkin 😅😅 tosiaan mä tuolla treffeissä samalla nikillä kun uskalla mitään muita juttuja tänne jakaa kun noi trollit innostuu. Eli jos haluut niin jatketaan juttelua jotenkin 😥😥 T. Tyttö-84

        Heippa saisko sun Kikin esimerkiks missä voisin lähestyä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa saisko sun Kikin esimerkiks missä voisin lähestyä? :)

        Ei sais


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heippa saisko sun Kikin esimerkiks missä voisin lähestyä? :)

        Mä en tuota "ei sais... Viestiä kirjoittanut. Mut tosiaa viitti laitella tänne kun joku taas innostuu heti jakelee listaa 😅😅


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Noh minusta olis kiva löytyy edes samanhenkistä keskustelu seuraa naisista tähän tai sitten jos natsaa niin ihan muuhunkin 😅😅 tosiaan mä tuolla treffeissä samalla nikillä kun uskalla mitään muita juttuja tänne jakaa kun noi trollit innostuu. Eli jos haluut niin jatketaan juttelua jotenkin 😥😥 T. Tyttö-84

        [email protected] 044-9459998 Profiili Tyttö-84
        [email protected] 046-9360549 Kik: Fistaa_mua
        [email protected] 045-1789260
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected] 041-4928182
        [email protected]
        [email protected] 045-1789260


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Mä en tuota "ei sais... Viestiä kirjoittanut. Mut tosiaa viitti laitella tänne kun joku taas innostuu heti jakelee listaa 😅😅

        Hei tyttö 84

        Laita ajanviete osaan henkilökohtaiset ja kirjeystävät kohtaan kirjeystävä hakemus toiselle naiselle.

        Tottakai rekisteröity nickisi ja historiasi joka jo näkyy kaikille paljastaa mikä olet.

        Itse olen edelleen sitä mieltä mitä olen aiemmissa kommenteissani ollut. Pelaat melkoista ruletitia ihmissuhteiden kanssa koska livesäkään mikään ei ole turvallista.

        Sähköpostin kautta voit kuitenkin jollain tapaa selvittää ihmisestä asioita. Kun esittää ja saa sata kysymystä joissa on esitetty viisi asiaa niin tietää oikeita ja valheellisia asioita. Asioihin ei pidä edetä pelkän saavutukseen pääsemisen vuoksi. Kokemusta ei saa yhdellä sessiolla vaan toistoilla.


        Terv. M vm70


      • Anonyymi

        olen samaa mielktä. mies 70 et tiedä mitään aikuisten naisten välisestä seksistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei tyttö 84

        Laita ajanviete osaan henkilökohtaiset ja kirjeystävät kohtaan kirjeystävä hakemus toiselle naiselle.

        Tottakai rekisteröity nickisi ja historiasi joka jo näkyy kaikille paljastaa mikä olet.

        Itse olen edelleen sitä mieltä mitä olen aiemmissa kommenteissani ollut. Pelaat melkoista ruletitia ihmissuhteiden kanssa koska livesäkään mikään ei ole turvallista.

        Sähköpostin kautta voit kuitenkin jollain tapaa selvittää ihmisestä asioita. Kun esittää ja saa sata kysymystä joissa on esitetty viisi asiaa niin tietää oikeita ja valheellisia asioita. Asioihin ei pidä edetä pelkän saavutukseen pääsemisen vuoksi. Kokemusta ei saa yhdellä sessiolla vaan toistoilla.


        Terv. M vm70

        Häh paljastaa mitä. Ihan oon sitä mitä kertonut nainen ja ikäkin tuo jos osaa laskea 😅 ja nais seuraa vaille. Eli mitä outoa on....
        Keskustelen täällä pääasiassa omista fantasioista tai fetisseistä, jotka osa on sinällää kausittaisia ja nimenomaan sellasia mitä kiinnostaa esim kerran kokeilla 🙄😅


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Noh minusta olis kiva löytyy edes samanhenkistä keskustelu seuraa naisista tähän tai sitten jos natsaa niin ihan muuhunkin 😅😅 tosiaan mä tuolla treffeissä samalla nikillä kun uskalla mitään muita juttuja tänne jakaa kun noi trollit innostuu. Eli jos haluut niin jatketaan juttelua jotenkin 😥😥 T. Tyttö-84

        Löydät sie, pidät vaan silmät auki. Joka toinen nainen haluaa samaa,mut harva tohtii puhua. Mene baariin ja vamppaat vaan sieltä jonku kivan mukaan. Jos ei ekalla niin kyl se kolmas viimeistään haluaa


    • Anonyymi

      Itse ostin telkkarin kaukosäätimen netistä ja se toimii! On kokemusta myös ihmissuhteesta joka ei toiminut kuin reilun 10v. Jokainen tavallaan.

      M vm70

    • Anonyymi

      harmi et kaikki on aina niin kaukana🙈

      • Anonyymi

        Oikein sulle limarotta


    • Anonyymi

      olen. nainen. vapaa. 53v. naiselle.

      • 🤔 Hmmm jaa-a


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        🤔 Hmmm jaa-a

        Eikä mennyt kuin puolitoista viikkoa tuon viisauden keksimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mennyt kuin puolitoista viikkoa tuon viisauden keksimiseen.

        No siinäpäs olikin viisas kommentti, kerta kaikkiaan! Eikä tarvinnut miettiä kuin yön yli.


      • Tyttö-84 kirjoitti:

        🤔 Hmmm jaa-a

        Sillä kun tuo ei ihan vakuuta että olet nainen. Kun täällä ei juuri uskalla mitään nykyään kirjoittaa kun noi trollit jaksaa häärätä kun niillä oo muuta tekemistä.


    • Anonyymi

      ja 03-alueelta.

    • Anonyymi

      Moikka ihanainen
      Mihin olet mennyt kun et enää kirjoita.
      Olen niin kaivannut sinua.
      Pliis ..kirjoita.

      • Anonyymi

        Poika löysi vakikaverin.


      • Anonyymi

        Täällä olen


      • Hieman on noita opiskelu ym kiireitä. Mut ihan täällä olen. En vaan jaksa vängätä näiden parin kanssa jotka vissii jaksaa uskoa että olen mies kun niin suoraan oon fantasioita ja fetissejä kertonut 😅 kun niitähän ei toki naisella sais niin erikoisia olla. Pitäs vaan tyytyväisenä antaa edestä ja takaa. Ja voihkia kovaa. Jos haluaa jotain oudompaa edes kokeilla niin ei voi olla todellinen


      • Mä en tuota kirjoittanut.. Eli ei ole mun numero tuo et turhaan kannata kokeilla 😅 en jaa numeroa mihinkää


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Mä en tuota kirjoittanut.. Eli ei ole mun numero tuo et turhaan kannata kokeilla 😅 en jaa numeroa mihinkää

        Me kaikki tiedämme että sinä kirjoitat aina rekattuna etkä muutenkaan pelleile täällä. Me aisaan vihkiytyneet myös tiedämme sanomattakin miten saada sinuun yhteyttä tarvittaessa. Muista että sinäkin olet Ainutlaatuinen!


    • Anonyymi

      Hienoa, suosittelen että kannattaa kokeilla vaikka ei itseä lepakoksi tunnista. Minulle useat ystäväni ovat kehuneet häpeilemättä kokemuksia vaikka ovat ns.heteroita. ja joskus nuorempana ystäväpiiriini kuului lepakkopari ja minulla oli kunnia toisinaan päästä heidän yhteiseksi leluksi. Kyllä kaipaan sitä aikaa. Mikä sen kauniimpaa kuin kaksi naista rakastelee ja tietysti nainenhan sen paremmin tietää mistä nainen nauttii.
      M54

    • Anonyymi

      Elä Alice välitä noista parista tosi miehestä.
      Täällä on varmasti paljon enemmän jotka mielellään juttelevat sinulle.
      Kirjoita vaan haaveista ja fantasioita ,jotkut saattavat toteutua ja tuottaa todella nautintoa.
      Minäkin haluaisin tuottaa nautintoa,olis aikaa sille.

    • Anonyymi

      Perähikiä löytynyt kangasalalla.

    Ketjusta on poistettu 150 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe