Kanava tuli tutuksi aikoinaan 90 luvulla kun matkustin päivittäin 55 km kouluun ja bussissa kuului kyseinen kanava. Olen aina pitänyt Novan lähetyksistä. En tiedä mikä tuon naisen nimi on, joka juontaa iltapäivää tämän Hunksin tyypin kanssa, mutta pidän hänen naurustaan. Se tarttuu ja pakosta itsekin tulee hymyiltyä sen naurun kuultua.
Pidän siitä, että kuulijat aktivoidaan osallistumaan lähetyksiin viestien, soittamalla ja ääniviestein.
Mitä tulee musiikkiin niin tuttuja nuo biisit on, mutta soittolistalla on hyviä biisejä ja onhan siellä uutuuksiakin soitossa. Ei varmaan tyydytä des FM kuuntelijoita joiden mielestä radiossa pitää soida pääasiassa uutuuksia eikä puhetta ollenkaan. Minulle on tärkeämpää että musiikki on laadukasta ja studiossa on ihmisiä.
Se, että Novan omistus on ulkomailla ei minun takamustani kutita. Minulle on yksi hailee kuka kanavan omistaa. En näe siinä mitään lisäarvoa vaikka sekin on yksi syy miksi jotkut novaa arvostelee.
Joku kirjoitti että kanava on tuttu ja turvallinen. Minusta se kuvaa hyvin radio novaa. Ei suuria yllätyksiä ja muutoksia tehdään maltilla niin soittolistan kuin muuhun toimintaan. On hienoa, että kun radion avaa niin tietää mitä voi odottaa. Kun elämä myllertåä tarvitaan elämään ja arkipäiviin jotain pysyvää ja turvallista ja sellainen on mielestäni radio Nova.
Arvostelijat arvostelkoot mutta minä tykkään ja niin tykkää aika hemmetin moni muukin :)
Radio nova
16
494
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein hieno kirjoitus Bauerin trollitehtaalta. Melkein uskottava. Melkein liikutuin. Mutta en kuitenkaan.
- Anonyymi
Novan paskaa käytetään ihmisten ryöstöön ja mielenterveyttä alentamaan. Nä luulee olevansa jotain parempia ihmisiä kun muut.
Aivovammasia nää on ei minkään näköstä inhimillisyyttä ihmisiä kohtaan. Leikkii jotain armeejan väkee😂😂😂😂😂🍺 - Anonyymi
Musiikki älytäntä roskaa ja kamalaa vinkumista, juontajat jotain kaupunki idiootteja jotka kuvittelee, että kaikki työ tehdään "toimistossa"
"Noniin nyt voitte tehdä tämän aamujumpan ja nousta hetkeksi tietokoneelta, mites teillä siellä konttorissa" yms jälkeen jäänyttä idiotismia. - Anonyymi
Kuitenkin Suomen kuunnelluin kaupallinen kanava eli siis paras.
- Anonyymi
Ei, ainoastaan kuuluu kattavasti, joten tulee pakkokuuntelusta. Ei silti lähelläkään parasta. Siedettävä monessa paikkaa pakosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ainoastaan kuuluu kattavasti, joten tulee pakkokuuntelusta. Ei silti lähelläkään parasta. Siedettävä monessa paikkaa pakosta.
Totta. Itse reissaan ympäriinsä töissäni ja kuuntelen radiota päivittäin. Monilla alueilla kuuluu ainoastaan yle ja nova. Siltikin valitsen sen minkä tahansa muun kaupallisen kanavan joka kuuluisi edes kohtuukohinalla, sillä novaa ja ylen kanavia ei kukaan normaali kestä järjissään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Itse reissaan ympäriinsä töissäni ja kuuntelen radiota päivittäin. Monilla alueilla kuuluu ainoastaan yle ja nova. Siltikin valitsen sen minkä tahansa muun kaupallisen kanavan joka kuuluisi edes kohtuukohinalla, sillä novaa ja ylen kanavia ei kukaan normaali kestä järjissään.
Minä valitsen mieluummin omat musiikit kuin kuuntelen novaa tai yleä. No yle ykköstä joskus.
- Anonyymi
Olisi aika paska saavutus, jos Nova ei olisi kuunnelluin. Oletko tietoinen kuinka laaja kuuluvuus peitto on Novalla? Melkein yhtä kattava kuin Yleradiosuomella.
Vaikka Nova ei ole kummoinen kanava, ei lähimmät kilpailijat kuulijapeitolla ole sen kummempiakaan. Nova kuuluu Inarin perukoillakin, eikä yksikään muu kaupallinen asema siellä soi "kotimaisista".
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Itsehän kuuntelen novaa radioplayn kautta eikä kuulu mainokset
- Anonyymi
Eri mieltä aloittajan kanssa. Itsehän en kuuntele Novaa radioplayn kautta, enkä muutenkaan. Ei kuulu mainokset eikä huono musiikki.
- Anonyymi
Minäpä lopetan mainostamasta kun menee hukkaan, kun kuunnellaan mainoksetonta versiota.
- Anonyymi
On se nova vaan hyvä. On duomen kuunnelluin radio. Eikä syyttä
- Anonyymi
Pakkokuunnelluin verkosta johtuen. Ei toimi Bauerin markkinointiviestintä tätä kautta. Saahan sitä tietenkin yrittää. Tavalliselle kuuntelijalle ei ole mitään merkitystä paljonko mitäkin kuunnellaan. Tuosta tietää, että oma porukka kirjoittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkokuunnelluin verkosta johtuen. Ei toimi Bauerin markkinointiviestintä tätä kautta. Saahan sitä tietenkin yrittää. Tavalliselle kuuntelijalle ei ole mitään merkitystä paljonko mitäkin kuunnellaan. Tuosta tietää, että oma porukka kirjoittelee.
Sinä voisit vihdoinkin ottaa itseäsi niskasta kiinni ja hakea apua noihin ajatuksiisi kunnan mirlenterveys poliklinikalta 👍🏻
- Anonyymi
"On hienoa, että kun radion avaa niin tietää mitä voi odottaa. "
Jokainen saa rauhassa arvostaa radiokanavassa yllätyksettömyyttä ja tylsästi ja varmasti rimanalta vain samoja hittejä ja uutuksista varmistuneita hittejä, Novankin tapauksessa liian harvoin makuuni.
Onneksi muuta haluavillekin on kanava/kanavia. Vieläpä täysin kotimaisista.- Anonyymi
Niin ja yli miljoonalle viikkokuulijalle nova on ykkönen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401767
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir269897- 34789
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.65677Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta5654Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44651Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik29651Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48636Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53602- 43600