Taas sakot Persulle kiihottamisesta kansanryhmää vastaan..

Anonyymi

Hirveä on halu loukata toisia, vaikka itse ei ole yhtään parempi ihminen. Täysin samanarvoinen. Ellei jopa huonompi.
https://yle.fi/uutiset/3-12322495?origin=rss
Jotain rajaa Persut, sananvapaudellakin on rajansa. Tajuutteko?

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rasisti on rasisti vaikka voissa paistais...

      • Anonyymi

        Totta turiset kaappinatsi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Laskiko rasistisuuden laatu vai?


    • Anonyymi

      Tuo on tyypillistä persupoliitikoille. Haukkumalla, nimittelemällä ja valehtelemalla yrittävät päästä ns. ryysyistä rikkauksiin, päästä hillotolpalle eli eduskuntaan möykkäämään. Korkeaa palkkaa nostamaan. Vaikka tietoa ja osaamista ei löydy yhteenkään asialliseen asiaan!

      • Anonyymi

        Demujen tuoma pääsi vapaaksi kun 20 vuodessa jäljet kylmeni, sama isistaistelija/murhaajat kun täällä ovat 10 vuotta ensin täysihoidossa, lisää velkaa ja veroja kansalle.
        https://yle.fi/uutiset/3-11765686


      • Anonyymi

        Öyhötys kunniaan ja vihasta voimaa on persujen iänkaikkisen voimaantumisen ohjenuora.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demujen tuoma pääsi vapaaksi kun 20 vuodessa jäljet kylmeni, sama isistaistelija/murhaajat kun täällä ovat 10 vuotta ensin täysihoidossa, lisää velkaa ja veroja kansalle.
        https://yle.fi/uutiset/3-11765686

        Palstavalehtelija on täysi imbesilli. Montako kertaa väitteesi on osoitettu pelkäksi valheeksi ja kuitenkin kuin aivokääpiö jatkat samoja valehtelujasi? Johtunee siitä. että olet niin s..tanan tyhmä ettet ymmärrä asioiden paikkansapitävyyden olevan tarkastettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstavalehtelija on täysi imbesilli. Montako kertaa väitteesi on osoitettu pelkäksi valheeksi ja kuitenkin kuin aivokääpiö jatkat samoja valehtelujasi? Johtunee siitä. että olet niin s..tanan tyhmä ettet ymmärrä asioiden paikkansapitävyyden olevan tarkastettavissa.

        On vale vasu joka tuhoo kaiken.
        https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2973588


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vale vasu joka tuhoo kaiken.
        https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2973588

        Olet sinä täysi palikka. Kaivoit sitten sen toisen terroristisen henkirikoksen, mikä Suomessa on tehty ja minkä jokainen suomalainen takuulla tietää. Tuollako yhdellä faktallako yrität puoluestella loppuja 99,9 % valheistasi?

        Tiedätkö, mikä se toinen Suomessa tehty terroristinen henkirikos on? Äärioikeistoradikaali murhasi sisäasiainministeri Heikki Ritavuoren vuonna 1922. Tästä ei persut ikinä hiisku sanallakaan kaikkien punikki-ja kommaripuheidensa lomassa.


    • Anonyymi

      Uskovaiset (persut) ovat kautta aikain olleet "vääräuskoisia" kohtaan julmia ja törkeitä rasisteja.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakit ymmärtää poikia, eikä tuomiota eikä karkoitusta maasta.
        https://yle.fi/uutiset/3-12124244

        Sinä ymmärrät vain omia poikia, vaikka kaikki ovat samanarvoisia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakit ymmärtää poikia, eikä tuomiota eikä karkoitusta maasta.
        https://yle.fi/uutiset/3-12124244

        Valehtelevan persuääliön mielestähän "pojat on aina poikia"? Sinä nillität lähes joka ketjussa terrorismista.

        "Analyysi: Terrorismista epäilty Kankaanpään äärioikeistoryhmä toimi kylmän suunnitelmallisesti mutta jäi kiinni amatöörimäisen virheen takia"

        https://yle.fi/uutiset/3-12217429

        Persuääliön näkökulmasta sitä "parempaa terrorismia"?


    • Anonyymi

      jos minä haluan että uskovaiset kuolevat koronaan niin onko se kiihottamista 🤣

    • Anonyymi

      Älkää nyt hyvät ihmiset näitä mollatko!
      https://yle.fi/uutiset/3-12046516

      Tämähän on maailman luonnollisin asia mitä tämäkin on harrastanut kyytiläisten kanssa!

    • Anonyymi

      Taas saatiin sulkahattuinen persu jota voidaan ehdottaa jonnekin valiokuntaan.

      • Anonyymi

        Näihän sitä yhteiskuntaa rakennetaan paremmaksi kun puututaan epäkohtiin! En sellaista ihmistä mihinkään valiokuntaan kaivata joka jää tuleen makaamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näihän sitä yhteiskuntaa rakennetaan paremmaksi kun puututaan epäkohtiin! En sellaista ihmistä mihinkään valiokuntaan kaivata joka jää tuleen makaamaan!

        ompa upeeta olla rasisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ompa upeeta olla rasisti?

        Senkus olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näihän sitä yhteiskuntaa rakennetaan paremmaksi kun puututaan epäkohtiin! En sellaista ihmistä mihinkään valiokuntaan kaivata joka jää tuleen makaamaan!

        Entä tilasto, miksi puolustat raiskaajia.
        https://yle.fi/uutiset/3-12124244


    • Anonyymi

      Taksikuski saa suhata jonkin verran, että sakkorahat kokoon.

      • Anonyymi

        eli kassan ohi vedetään , kuten pitseria yrittäjät 🤣


    • Anonyymi

      Nythän on tapahtunut kauhea rikos, siinä riittääkin viherpunikeille ruodittavaa viikonlopuksi.

      • Anonyymi

        Ei yllätä tämä vastaus, yli 30% persuedustajista on rikostuomio taustallaan.
        Kannattajilla vieläkin suurempi osuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yllätä tämä vastaus, yli 30% persuedustajista on rikostuomio taustallaan.
        Kannattajilla vieläkin suurempi osuus?

        Aika korkeat vihervasuilla ja komuilla kun nuo prosentit laitetaan hyysääjille.
        https://yle.fi/uutiset/3-12140805


      • Anonyymi

        Niin, sinä persuna katsot sitä lähinnä meriittinä?


    • Anonyymi

      Persuille voitaisiin asettaa "oikeusvero", jolla maksaisivat kiinteää "sakkoa" vihapuheistaan ilman erillisiä oikeudenkäyntejä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Persun olemuskin hänellä on kuvan mukaan.
      Isot silmäpussit tomaattien alla.

    • Anonyymi

      Persujen mittakaavassa tuokin on suuri ja komea valtiomies.

    • Anonyymi

      Me kihotamme kunnes laki poistetaan. Me vihapuhutaan kunnes se laki poisetaan. Imekää siitä suvakit

    • Anonyymi

      Persut on kaikki tolloja! Hankkivat noita tuomioita, koska tollojen keskuudessa arvostetaan sitä kuka on eniten saanut tuomioita ja kuka osaa rumimmin solvata muita ihmisiä. Luulevat sitä politiikaksi. Persuilla ei ole hajuakaan siitä, mitä tarkoittaa yhteisten asioiden hoitaminen. Sen huomaa jokainen, joka on työskennellyt kunnan valtuustossa tai lautakunnassa, jossa on persuja mukana.

      • Anonyymi

        On se hyvä että miellä on sinut !


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe