Hirveä on halu loukata toisia, vaikka itse ei ole yhtään parempi ihminen. Täysin samanarvoinen. Ellei jopa huonompi.
https://yle.fi/uutiset/3-12322495?origin=rss
Jotain rajaa Persut, sananvapaudellakin on rajansa. Tajuutteko?
Taas sakot Persulle kiihottamisesta kansanryhmää vastaan..
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rasisti on rasisti vaikka voissa paistais...
- Anonyymi
Totta turiset kaappinatsi.
- Anonyymi
Istuu muuten sdp hallituksessa nuo rkp rasistit, lukekaa niiden puolueohjelmaa.
https://www.tiede.fi/keskustelu/32928/ketju/rkp_n_rasistitausta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istuu muuten sdp hallituksessa nuo rkp rasistit, lukekaa niiden puolueohjelmaa.
https://www.tiede.fi/keskustelu/32928/ketju/rkp_n_rasistitaustaRasistipersuna olisin ihan hiljaa.
- Anonyymi
Laskiko rasistisuuden laatu vai?
- Anonyymi
Tuo on tyypillistä persupoliitikoille. Haukkumalla, nimittelemällä ja valehtelemalla yrittävät päästä ns. ryysyistä rikkauksiin, päästä hillotolpalle eli eduskuntaan möykkäämään. Korkeaa palkkaa nostamaan. Vaikka tietoa ja osaamista ei löydy yhteenkään asialliseen asiaan!
- Anonyymi
Demujen tuoma pääsi vapaaksi kun 20 vuodessa jäljet kylmeni, sama isistaistelija/murhaajat kun täällä ovat 10 vuotta ensin täysihoidossa, lisää velkaa ja veroja kansalle.
https://yle.fi/uutiset/3-11765686 - Anonyymi
Öyhötys kunniaan ja vihasta voimaa on persujen iänkaikkisen voimaantumisen ohjenuora.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demujen tuoma pääsi vapaaksi kun 20 vuodessa jäljet kylmeni, sama isistaistelija/murhaajat kun täällä ovat 10 vuotta ensin täysihoidossa, lisää velkaa ja veroja kansalle.
https://yle.fi/uutiset/3-11765686Palstavalehtelija on täysi imbesilli. Montako kertaa väitteesi on osoitettu pelkäksi valheeksi ja kuitenkin kuin aivokääpiö jatkat samoja valehtelujasi? Johtunee siitä. että olet niin s..tanan tyhmä ettet ymmärrä asioiden paikkansapitävyyden olevan tarkastettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstavalehtelija on täysi imbesilli. Montako kertaa väitteesi on osoitettu pelkäksi valheeksi ja kuitenkin kuin aivokääpiö jatkat samoja valehtelujasi? Johtunee siitä. että olet niin s..tanan tyhmä ettet ymmärrä asioiden paikkansapitävyyden olevan tarkastettavissa.
On vale vasu joka tuhoo kaiken.
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2973588 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vale vasu joka tuhoo kaiken.
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2973588Olet sinä täysi palikka. Kaivoit sitten sen toisen terroristisen henkirikoksen, mikä Suomessa on tehty ja minkä jokainen suomalainen takuulla tietää. Tuollako yhdellä faktallako yrität puoluestella loppuja 99,9 % valheistasi?
Tiedätkö, mikä se toinen Suomessa tehty terroristinen henkirikos on? Äärioikeistoradikaali murhasi sisäasiainministeri Heikki Ritavuoren vuonna 1922. Tästä ei persut ikinä hiisku sanallakaan kaikkien punikki-ja kommaripuheidensa lomassa.
- Anonyymi
Uskovaiset (persut) ovat kautta aikain olleet "vääräuskoisia" kohtaan julmia ja törkeitä rasisteja.
- Anonyymi
Suvakit ymmärtää poikia, eikä tuomiota eikä karkoitusta maasta.
https://yle.fi/uutiset/3-12124244 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvakit ymmärtää poikia, eikä tuomiota eikä karkoitusta maasta.
https://yle.fi/uutiset/3-12124244Sinä ymmärrät vain omia poikia, vaikka kaikki ovat samanarvoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ymmärrät vain omia poikia, vaikka kaikki ovat samanarvoisia.
Niin luulisi matujen hyysääjien uskovan, sdp hallitus ei yhtään palauta kotiinsa, edes paperittomia.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007609651.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvakit ymmärtää poikia, eikä tuomiota eikä karkoitusta maasta.
https://yle.fi/uutiset/3-12124244Valehtelevan persuääliön mielestähän "pojat on aina poikia"? Sinä nillität lähes joka ketjussa terrorismista.
"Analyysi: Terrorismista epäilty Kankaanpään äärioikeistoryhmä toimi kylmän suunnitelmallisesti mutta jäi kiinni amatöörimäisen virheen takia"
https://yle.fi/uutiset/3-12217429
Persuääliön näkökulmasta sitä "parempaa terrorismia"?
- Anonyymi
jos minä haluan että uskovaiset kuolevat koronaan niin onko se kiihottamista 🤣
- Anonyymi
Älkää nyt hyvät ihmiset näitä mollatko!
https://yle.fi/uutiset/3-12046516
Tämähän on maailman luonnollisin asia mitä tämäkin on harrastanut kyytiläisten kanssa! - Anonyymi
Taas saatiin sulkahattuinen persu jota voidaan ehdottaa jonnekin valiokuntaan.
- Anonyymi
Näihän sitä yhteiskuntaa rakennetaan paremmaksi kun puututaan epäkohtiin! En sellaista ihmistä mihinkään valiokuntaan kaivata joka jää tuleen makaamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihän sitä yhteiskuntaa rakennetaan paremmaksi kun puututaan epäkohtiin! En sellaista ihmistä mihinkään valiokuntaan kaivata joka jää tuleen makaamaan!
ompa upeeta olla rasisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ompa upeeta olla rasisti?
Senkus olet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihän sitä yhteiskuntaa rakennetaan paremmaksi kun puututaan epäkohtiin! En sellaista ihmistä mihinkään valiokuntaan kaivata joka jää tuleen makaamaan!
Entä tilasto, miksi puolustat raiskaajia.
https://yle.fi/uutiset/3-12124244
- Anonyymi
Taksikuski saa suhata jonkin verran, että sakkorahat kokoon.
- Anonyymi
eli kassan ohi vedetään , kuten pitseria yrittäjät 🤣
- Anonyymi
Nythän on tapahtunut kauhea rikos, siinä riittääkin viherpunikeille ruodittavaa viikonlopuksi.
- Anonyymi
Ei yllätä tämä vastaus, yli 30% persuedustajista on rikostuomio taustallaan.
Kannattajilla vieläkin suurempi osuus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yllätä tämä vastaus, yli 30% persuedustajista on rikostuomio taustallaan.
Kannattajilla vieläkin suurempi osuus?Aika korkeat vihervasuilla ja komuilla kun nuo prosentit laitetaan hyysääjille.
https://yle.fi/uutiset/3-12140805 - Anonyymi
Niin, sinä persuna katsot sitä lähinnä meriittinä?
- Anonyymi
Persuille voitaisiin asettaa "oikeusvero", jolla maksaisivat kiinteää "sakkoa" vihapuheistaan ilman erillisiä oikeudenkäyntejä.
- Anonyymi
Vasut lasketaan vapaaksi, oikeusvaltioperiaate koskee myös isistä-musuja-komuja.
https://www.ts.fi/uutiset/5439005 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasut lasketaan vapaaksi, oikeusvaltioperiaate koskee myös isistä-musuja-komuja.
https://www.ts.fi/uutiset/5439005Koetko, että oma äärioikeistolaisuutesi on uhattuna?
https://supo.fi/aarioikeistolainen-ideologia
Kyllä Supo on kartalla teidän vouhakkeiden kanssa.
Persun olemuskin hänellä on kuvan mukaan.
Isot silmäpussit tomaattien alla.- Anonyymi
Persujen mittakaavassa tuokin on suuri ja komea valtiomies.
- Anonyymi
Me kihotamme kunnes laki poistetaan. Me vihapuhutaan kunnes se laki poisetaan. Imekää siitä suvakit
- Anonyymi
Persut on kaikki tolloja! Hankkivat noita tuomioita, koska tollojen keskuudessa arvostetaan sitä kuka on eniten saanut tuomioita ja kuka osaa rumimmin solvata muita ihmisiä. Luulevat sitä politiikaksi. Persuilla ei ole hajuakaan siitä, mitä tarkoittaa yhteisten asioiden hoitaminen. Sen huomaa jokainen, joka on työskennellyt kunnan valtuustossa tai lautakunnassa, jossa on persuja mukana.
- Anonyymi
On se hyvä että miellä on sinut !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602