Seurailija

Anonyymi

Olen saanut perääni vanhan naisen- liekö narsisti vai mikä.
Ilmestyy kaikkialle, missä viikko-ohjelmani puitteissa olen.
Pyrkii juttusille, vaikka olen sanonut, etten halua olla tekemisissä.
Olen estänyt hänet, mutta puhelimeni näyttää, että hän yrittää soittaa tuon tuosta. Ja tätä on jatkunut jo kauan.
En käsitä, mistä hän onkii tietoonsa menoni.
Inhotta,va takertuja.
Pyrkii toisten kauttakin kimppuuni: facebook-kaveripyyntöihin suhtaudun hyvin varoen, kun jo oli sielläkin taustavaokuttajana tämä outo hyypiö.
Hän kulkee terveen kirjoissa, mutta yksin. En ihmettele. Hänessä on jptain todella outoa.

16

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotain outoa on varmaan sinussakin. Ei sinua muuten kannattaisi vainota.

    • Anonyymi

      Olen kai oudon kiinnostava.

    • Anonyymi

      Erikoiseltahan tuo kuulostaa. Toisaalta on vaikea sanoa, mistä on kyse ja mitä sinun kannattaisi tehdä, tietämättä ko. naisesta enempää. Toivottavasti hän on harmiton mummeli.

    • Anonyymi

      On sinänsä harmiton, mutta oputtoman utelias ja se nimenomaan onkin yksi syy, miksi kaihdan häntä.
      Ei ole ihan normaalia tämä tämmöinen.

    • Anonyymi

      Minuakin seuraa hyvin iäkäs persoona. Suorastaan vainoaa.

    • Anonyymi

      Kai sitä voi kysyä mummelilta kuuluvasti että onko jotain asiaa?Ikäviähän tuollaiset seurailijat on ja eihän sitä pitäisi kenenkään joutua pakoilla.

    • Anonyymi

      Näillä taitaa olla monesti jotain stalkkikerhotoimintaa. Tuskin vanhalta mummelilta ykdin onnistuis kaikki selvittely. Narskujahan ne on, eikä heidän seura taida paljon kiinnostaa toisia kerholaisiakaan. Jotain kateellista haahuilua elämänkorvikkeeksi. Ehkä joku hyypiöukko on koettanut saada sulta huomiota joskus aiemmin?

    • Anonyymi

      Näyttäydyt arvoisessasi seurassa tälle niin häirikkö jos yhtään todellisuudessa kiinni tajuaa. Stalkerit hämärtävät rajoja tosiasian ja fiktion välillä. Heillä on tunne , että heidän kohteensa kuuluvat heille, ruokkivat fantasiaansa noilla näkemisillä.

      • Anonyymi

        Ei kuule auta sekään että näyttäytyy muiden parissa, jos jollain on pakkomielle johonkin ihmiseen .


    • Anonyymi

      Jos ei kunnioita sun asettamia rajoja vaikka olet suoraan sanonut, ettet halua olla tekemisissä niin on kyllä outoa. Sellaisessa tilanteessa missä jotenkin jonkun rajoja rikotaan on mun mielestä ihan sama kumpi asettaa ne rajat, sitä pitäisi kunnioittaa. Jos ovi laitetaan kiinni niin sen voi laittaa lukkoon myös toiselta puolelta, pysyvästi. Joskus joku voi odottaa, että häntä jahdataan ja mennään madellen hänen luo anelemaan ja sellainen narsistinen hylkääminen voisi tulla silloin kyseseen. Siksi ei kannata jahdata koskaan ketään jos itseään kunnioitaa, mutta jos on jotenkin läheisriippuvainen vaikka, niin voisi ehkä takertua toiseen eikä ymmärtää noita rajoja. Ainakin itse ole aina pystynyt kunnioitamaan toisten rajoja ja ollut kiitollinen jos joku on ollut hyvin selvä omista rajoistaan eikä esitä jotakin muuta ja ole kaksinaamainen. Joskus suoraan sanominen on sitä hyvää tunneälyä, missä toisen tunteilla ei leikitä eikä jätetä epätietoiseen arvailun varaan. Vaikka se voisi toista hieman satuttaa kun tuneet ei ole molemmin puolisia, kumpi olisi pahempaa, elää turhassa toivossa kuunnellen jotakin valheellisia puheita kuin suoraan sanoen. Kyseiseltä ihmiseltä saattaa puuttua ehkä myös itsekunnioitusta jos hän jää roikkumaan. Roikkuminen on jotenkin noloa, varsinkin jos toinen vielä ihan suoraan sanoen tekee selväksi ettei halua olla tekemisissä.

    • Anonyymi

      Näille on sanottava suoraan, ei niille hienostelemalla mene mikään jakeluun .
      Suuttuvat tietysti, mutta sekin kuuluu heidän tapoihinsa

      • Anonyymi

        Joillekkin ei mene jakeluun edes suoraan sanominen valitettavasti. Kokemusta on stalkkereista. Yksi ihminen ilmestyi aina sinne missä minä olin ja tuli väkisin juttelemaan. Tuttuni stalkkeri ilmestyi jopa hänen työpaikalleen kadunvarteen häntä etsimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekkin ei mene jakeluun edes suoraan sanominen valitettavasti. Kokemusta on stalkkereista. Yksi ihminen ilmestyi aina sinne missä minä olin ja tuli väkisin juttelemaan. Tuttuni stalkkeri ilmestyi jopa hänen työpaikalleen kadunvarteen häntä etsimään.

        Joo valitettavasti joihinkin ongelmatapauksiin ei auta mikään,ei huuto,uhkailu tai nätisti sanominen.Seurataan kuin hai laivaa,matka jonnekin pois hetkeksi vois auttaa.


    • Anonyymi

      Mitä tykkää, jos muina miehinä seuraat häntä melkein kotiin saakka, niin että hän tietää sinun tietävän nimensä ja osoitteensa? Sitten vain kävelet ohi. Eiköhän ne yleensä halua olla anonyymejä ja salaperäisiä.

    • Anonyymi

      Tollasia kyräileviä metsäläisiä on Suomi pullollaan

    • Anonyymi

      Tuskin näille yksi riittää. Voisit olla joku toinenkin, jota nynnyhärö uskaltaa lähestyä. Luultavasti ihmissuhteet ja elämänsisältö puuttuvat. Loismaisesti takerrutaan kaikkeen mikä virrassa ajelehtii, josko tuo veisi mukanaan edes jonnekin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe