Taas ajattelin uutta topicia laittaa. Kun tuo Edgenkin soololevy tuntuu olevan monille tuntematon julkaisu, niin paljonkohan on hyviä U2 biisejä, joita monet fanit eivät ole edes kuulleet. Jotkut harvinaisuudet kuuluvat kuitenkin U2:sen parhaimmistoon.
Tässä omat suosikkini:
I'm Not Your Baby (feat. Sinead O'Conner)
- vuonna 1997 End Of Violence soundtrackiltä löytynyt pirun hyvä biisi, josta on julkaistu aneeminen instrumentaali versio Please-sinkun b-puolena.
Stateless
- The Ground Beneath Her Feetin ohella toinen uusi U2 biisi Million Dollar Hotel soundtrackillä. Viimeinen kokeellinen/omaperäinen biisi mitä U2 on tuottanut, eli jos 90-luvun U2 kolahtaa, hanki tämä käsiisi.
Slow Dancing
- Yksi useammasta loistavasta b-puolen biisistä (varsinkin 'Big Girls Are Best' ja 'Two Shots of Happy, One Shot Of Sad' ovat loistavia) joita ei löydy Best of 1990-2000 b-sides cd:ltä, koska siihen on ympätty toinen toistaan mauttomampia remixejä (yök!)
Slow Dancingistä on kaksi eri versiota; Bonon ja The Edgen kahdestaan esittämä akustinen versio, sekä koko bändin kanssa levytetty versio, jonka laulaa Willie Nelson. Biisissä on yhdet parhaista U2 sanoituksista.
Fast Cars
- uusimman kiekon mainio bonusraita. Tämän omaperäisempää U2:sta on toistaiseksi turha odottaa. Osta eurolla netistä tms. mutta älä osta sitä ylihinnoiteltua boxia, jossa on bonusraidan lisäksi surkeasti kuvitettu kirjanen.
Tuntemattomia helmiä
MrJinx
2
397
Vastaukset
- U2heart
Hyvä vinkki. Stateless on hieno Achtung Baby tyylinen biisi ja Slow Dancing (Bonon laulamana) aivan uskomattoman upea! Hankkikaa käsiinne jos ette ole kuulleet.
- N27
En ainakaan muista kuulleeni! Vaikka oon mä kuullu ehkä kolmeakin sellaista U2:n biisiä, minkä nimeä en oo tienny, ja mitä en oo kuullu ees kokonaan. Mut en mä erityisemmin niistä tykännytkään, enkä sen takia ole koskaan niitä metsästellyt.... Ei sitä osaa kaivata sellaista, mistä ei tiedä! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252588Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231886Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua201308Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021203- 601023
- 2581013
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161010- 53950
- 146923