ennen vanhaan kunnon ihmisiä Miten on tänään l
aita
Millaista väkeä Kuhmon romaanit
15
1263
Vastaukset
- Anonyymi
tarkoitat varmaan romaneja
ei ole näkynyt aikoihin En edes muista koska olisin viimeksi nähnyt- Anonyymi
Eihän niitä ahkeroivia näe, kun ovat aina ylitöissä. 💪🤑
- Anonyymi
Ovat muuttaneet muualle kun eivät ala elättämään mamuja.
- Anonyymi
Vaikeata kirjoittaa tai kommentoida mitään romaaneista ja elintavoistaan sillä väkisinkin menee rasismin puolelle.
- Anonyymi
Hai
me olemme ja teemme. olemme muiden mukana. emme pidä laiskuustöistä eli somalimaasta. - Anonyymi
Hai Sie!
Me muutettiin Lieksaan. Kuhmon sossutäti rupesi ittuilemaan, ja eväsi osan meidän ruoka, ja bensan osto kupongeista. Ei me haluta asua noin paska paikassa, Lieksassa on paljon parempi sossutäti. - Anonyymi
Lieksassa on myös somalit eli täysin oikeaan paikkaan jouduitte. Toivottavasti töitä löytyy ettei tarvitse ihan kerjäämällä elää. 🙏👍
- Anonyymi
Miten se raadin mukaan menee eli jos ei saa sossusta rahaa ja sattuu delaamaan korvikkeisiin, niin kenen vika se on? Onko tantta ollut huolimaton vai peräti kostonhimoinen😬
- Anonyymi
Mustilaisissakin monenlaista,toiset on rosvoja,toiset varkaita.
- Anonyymi
Niin..meissä "valkolaisissa" ei ole yhtään mitään vikaa. Ei meissäkään ole kuin rosvoja ja paskanpuhujia suuri määrä. Olemme enemmistö mikäli väriin tai rotuun tulee, mutta mitä enemmän, niin sitä surkeampi laatu!
Perukan takatukka
- Anonyymi
onko romaaneja kuhmossa. vai itä rajalla ootte. on
- Anonyymi
Hyvin sekavaa kirjoitusta.
- Anonyymi
Kyl romanin kans tule toimeen paaaaljon paremmin kuin persun, romaneilla on sentäs sivistystä ja käytöstapoja.
- Anonyymi
Kyllä sinä saat Kuhmon romaaneja kysellä kirjastosta.
- Anonyymi
Ei ole viinan myyjiä juhlapyhien öinä, kun ei ole romanejakaan Kuhmossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808