Kokemuksia Rombatin akuista

Anonyymi

Montako vuotta kestää ennenkuin sippaa? Riittääkö virta kylmäkäynnistyksiin? Vetääkö vertoja Vartan akuille?

27

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rombatin akut ovat hyviä. Ei ole säästelty lyijyssä. Ovat painavampia kuin vastaavat Vartat. Rombatin akut siivittivät Dacian TM talvitestimenestykseen. Hyvä Rombat!

      • Anonyymi

        Rombatin akut ovat hyviä. .....Joo kokemusta on , Loganissa kesti 8 v ilman ongelmia eikä vieläkään mykistynyt mutta tajusin lopulta ettei se enää talvella riitä !!


    • Anonyymi

      Vartan olen saanut kestämään Peugeotin Dieselissä 5v . kaiken huonoimmat akut mulle on sattunut Exide Basic ja Classic kestivät noin puolitoista vuotta !!

      • Anonyymi

        Onneksi akuissa on vähintään 2 vuoden takuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi akuissa on vähintään 2 vuoden takuu.

        Onneksi akuissa on vähintään 2 vuoden takuu.....No ei kuitenkaan kaikissa !


      • Anonyymi

        Mulla diisel Pösössä on nyt 7 vuotta vanha Vartan akku . Ei vebastoa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi akuissa on vähintään 2 vuoden takuu.

        Onneksi akuissa on vähintään 2 vuoden takuu......No ei ollut Exide Classic ja Basikissa takuuta kuin vuosi vielä 90 luvulla !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi akuissa on vähintään 2 vuoden takuu......No ei ollut Exide Classic ja Basikissa takuuta kuin vuosi vielä 90 luvulla !!

        Enää ei eletä missään muinaishistoriassa. Exide on laatumerkki tänä päivänä.


    • Anonyymi

      Romanian rombat on parempi kun Suomi kakki!😁😁

      • Anonyymi

        Rombat on paree kuin pakkasakku 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rombat on paree kuin pakkasakku 😀

        Suomikakki Pakkas akku oli suurinpiirtein heikkolaatuisin Suomalainen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rombat on paree kuin pakkasakku 😀

        pakkasakku ...... Sitähän ei pitäis olla enää jäljellä !!!


    • Anonyymi

      Mut hei aina audei mersui bemarei volkkarei opelei. Me tienataan tällä!

      • Anonyymi

        Niin ihmisillä jotka tienaavat on varaa ajaa millä haluaa riippumatta huoltokuluista. Rahvas ajakoon halvoilla, kolkoilla ja rumilla kaalivankkureilla.


    • Anonyymi

      En tiennyt mikä akku Daciassani on, joten käväisin katsomassa. Rombat se on todellakin. Hyvin on toiminut jo 5 vuotta.

      • Anonyymi

        Sekin on aika erikoinen juttu että se ensiasennus akku on yleensä kaikissa aikalailla pitkä ikäinen, olen ruvennut uskomaan että autonvalmistajat vaativat akkutehtaalta ykkösluokan testilaatua ja sitten se kakkoslaatu menee tarvikemyyjille . Minulle on aina käynyt näin. Aikanaan Peugeot käytti Stecon akkuja ja sellainen oli myös mulla 505.ssä. Sitten kun tuli aikanaan akun vaihto niin ostin akkumyyjältä hyvämaineisen Stecon mutta sepä ei ollutkaan edes alusta lähtienkään yhtä hyvä kuin alkuperäinen ja käyttoikää ei tullut kuin vähän sinne päin. Rombat kesti ensiasennuksena Loganissa 8v.


    • Anonyymi

      Rombat rulaa. Aito romanialainen akku

    • Anonyymi

      Renault meganessa vm 2001 alkuperäisakku kesti 15 vuotta... ei ole mikään akku ennen eikä jälkeen moista kestänyt. Mittarissa tosin vasta oli 130tkm.

      • Anonyymi

        Mikä oli silloin Meganen ensiasennus akku ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli silloin Meganen ensiasennus akku ?

        En merkkiä tiedä. Akussa luki isolla tekstillä RENAULT.


    • Anonyymi

      Rombat kesti 10v. Webastokäyttöä ei ollut, mutta tyhjeni varmaan kolme - neljä kertaa täysin tyhjäksi tuona aikana, mutta aina heräsi henkiin. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Olen omistanut Vartan akkuja ja ne on laatutavaraa. Mulla MCV.ssä -2010.ssä tuli vaihdettua Rombat akku pois v. 2018. tunsin sen olevan jo liian heikko talvelle . Se on kuitenkin kumma juttu että se ensimmäinen tehtaalla laitettu akku kestää aina pisimpään. ,Täytyy olla näin että ykköslaatu menee auon valmistajille ja kakkoslaatu tarvikemyyjille !!

      • Anonyymi

        Juu kyllä ne yleensä kestää, mutta ei hemmetti mikään vombatin akku kyllä kestä se on saletti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä ne yleensä kestää, mutta ei hemmetti mikään vombatin akku kyllä kestä se on saletti.

        vombatin akku...... Miten h....tissä Vombatti kirjoittajana tietää mitään akuista !!


    • Anonyymi

      Suomen talvi ja rombat on hyvä yhdistelmä. KYLLÄ TOIMII!!

    • Anonyymi

      Voiko Rombat olla hyvä. Vähän epäilen kun en ole moisesta merkistä ennen kuullut mithään.

    • Anonyymi

      Aikanaan Ladassa oli Trepka ensi asennuksena ja nekin kestivät hyvin. Näyttää olevan aivan sama missä se on tehty kunhan se on autonvalmistajan hyväksymää laatuluokkaa. Autonvalmistajat eivät tienaa takuukorjauksilla vaan se on suurta miinusta !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe