Montako vuotta kestää ennenkuin sippaa? Riittääkö virta kylmäkäynnistyksiin? Vetääkö vertoja Vartan akuille?
Kokemuksia Rombatin akuista
27
1291
Vastaukset
- Anonyymi
Rombatin akut ovat hyviä. Ei ole säästelty lyijyssä. Ovat painavampia kuin vastaavat Vartat. Rombatin akut siivittivät Dacian TM talvitestimenestykseen. Hyvä Rombat!
- Anonyymi
Rombatin akut ovat hyviä. .....Joo kokemusta on , Loganissa kesti 8 v ilman ongelmia eikä vieläkään mykistynyt mutta tajusin lopulta ettei se enää talvella riitä !!
- Anonyymi
Vartan olen saanut kestämään Peugeotin Dieselissä 5v . kaiken huonoimmat akut mulle on sattunut Exide Basic ja Classic kestivät noin puolitoista vuotta !!
- Anonyymi
Onneksi akuissa on vähintään 2 vuoden takuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi akuissa on vähintään 2 vuoden takuu.....No ei kuitenkaan kaikissa !
- Anonyymi
Mulla diisel Pösössä on nyt 7 vuotta vanha Vartan akku . Ei vebastoa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi akuissa on vähintään 2 vuoden takuu......No ei ollut Exide Classic ja Basikissa takuuta kuin vuosi vielä 90 luvulla !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi akuissa on vähintään 2 vuoden takuu......No ei ollut Exide Classic ja Basikissa takuuta kuin vuosi vielä 90 luvulla !!
Enää ei eletä missään muinaishistoriassa. Exide on laatumerkki tänä päivänä.
- Anonyymi
Romanian rombat on parempi kun Suomi kakki!😁😁
- Anonyymi
Rombat on paree kuin pakkasakku 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomikakki Pakkas akku oli suurinpiirtein heikkolaatuisin Suomalainen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pakkasakku ...... Sitähän ei pitäis olla enää jäljellä !!!
- Anonyymi
Mut hei aina audei mersui bemarei volkkarei opelei. Me tienataan tällä!
- Anonyymi
Niin ihmisillä jotka tienaavat on varaa ajaa millä haluaa riippumatta huoltokuluista. Rahvas ajakoon halvoilla, kolkoilla ja rumilla kaalivankkureilla.
- Anonyymi
En tiennyt mikä akku Daciassani on, joten käväisin katsomassa. Rombat se on todellakin. Hyvin on toiminut jo 5 vuotta.
- Anonyymi
Sekin on aika erikoinen juttu että se ensiasennus akku on yleensä kaikissa aikalailla pitkä ikäinen, olen ruvennut uskomaan että autonvalmistajat vaativat akkutehtaalta ykkösluokan testilaatua ja sitten se kakkoslaatu menee tarvikemyyjille . Minulle on aina käynyt näin. Aikanaan Peugeot käytti Stecon akkuja ja sellainen oli myös mulla 505.ssä. Sitten kun tuli aikanaan akun vaihto niin ostin akkumyyjältä hyvämaineisen Stecon mutta sepä ei ollutkaan edes alusta lähtienkään yhtä hyvä kuin alkuperäinen ja käyttoikää ei tullut kuin vähän sinne päin. Rombat kesti ensiasennuksena Loganissa 8v.
- Anonyymi
Rombat rulaa. Aito romanialainen akku
- Anonyymi
Renault meganessa vm 2001 alkuperäisakku kesti 15 vuotta... ei ole mikään akku ennen eikä jälkeen moista kestänyt. Mittarissa tosin vasta oli 130tkm.
- Anonyymi
Mikä oli silloin Meganen ensiasennus akku ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli silloin Meganen ensiasennus akku ?
En merkkiä tiedä. Akussa luki isolla tekstillä RENAULT.
- Anonyymi
Rombat kesti 10v. Webastokäyttöä ei ollut, mutta tyhjeni varmaan kolme - neljä kertaa täysin tyhjäksi tuona aikana, mutta aina heräsi henkiin. Suosittelen.
- Anonyymi
Olen omistanut Vartan akkuja ja ne on laatutavaraa. Mulla MCV.ssä -2010.ssä tuli vaihdettua Rombat akku pois v. 2018. tunsin sen olevan jo liian heikko talvelle . Se on kuitenkin kumma juttu että se ensimmäinen tehtaalla laitettu akku kestää aina pisimpään. ,Täytyy olla näin että ykköslaatu menee auon valmistajille ja kakkoslaatu tarvikemyyjille !!
- Anonyymi
Juu kyllä ne yleensä kestää, mutta ei hemmetti mikään vombatin akku kyllä kestä se on saletti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä ne yleensä kestää, mutta ei hemmetti mikään vombatin akku kyllä kestä se on saletti.
vombatin akku...... Miten h....tissä Vombatti kirjoittajana tietää mitään akuista !!
- Anonyymi
Suomen talvi ja rombat on hyvä yhdistelmä. KYLLÄ TOIMII!!
- Anonyymi
Voiko Rombat olla hyvä. Vähän epäilen kun en ole moisesta merkistä ennen kuullut mithään.
- Anonyymi
Aikanaan Ladassa oli Trepka ensi asennuksena ja nekin kestivät hyvin. Näyttää olevan aivan sama missä se on tehty kunhan se on autonvalmistajan hyväksymää laatuluokkaa. Autonvalmistajat eivät tienaa takuukorjauksilla vaan se on suurta miinusta !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864