Entistä johtoa kohta kuumottaa.
Biohit-kirja eli Minne hävisivät Biohitin rahat on tulossa
2
153
Vastaukset
- Anonyymi
Hep. Kirjan kirjoittajalle seuraava herkullinen aihevinkki. Tätä seuraavaa kyselin tuossa viereisesssä Biohit-ketjussa, mutta en saanut vastausta "Muistaako kukaan kun alkuvuodesta 2013 Biohit antoi tulosennusteen siitä että yhtiö kääntyy voitolliseksi 2013 lopulla tai 2014 alussa? No tällainen ilmoitus annettiin, mutta sitten se peruttiin muutamien viikkojen kuluttua. Minua on kaikki nämä vuodet (9v) ihmetyttänyt, että mihin tuo voitolle kääntyminen perustui? Mitä oltaisiin myyty, kun totuus oli että juuri aiemmin oli luovuttu pipeteistä ja diagnostiikkapuolta oltiin vasta ajamassa ylös. Yhtiö ei edelleenkään ole voitollinen. Siis toivon todella että jos Biohitistä kirjoitetaan joskus historiikki niin tuo asia perataan julkiseksi" Tuokaa julkisuuteen faktat tämän asian suhteen. Kiitos. ps.ostan kirjan kun aikanaan se julkaistaan.
- Anonyymi
Oliko se tämän firman johtaja, joka tuomittiin jostain naishommista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751