Felicity Ace- autojenkuljetuslaiva sitten palaa Atlantilla, on palanut jo monta päivää ja tulee palamaan vielä kauan. Ja mikäs se siellä ruokkiikaan tulipaloa : sähköautojen litiumakut. Ja satavarma on,että samat kapistukset ovat palon myös aiheuttaneet. Tästä aasinsiltana voisi heittää mietelmän, mitä sitten tulevaisuudessa , kun meidät kaikki on pakotettu ostamaan sähköautot , tapahtuu kun kerrostalon alakerrassa olevassa autohallissa syttyy yksi auto,joka sytyttää toisen, joka sytyttää kolmannen... Täysin varmaa on, että tämä sähköautohysteria tulee aiheuttamaan tulipalon, joka ikävä kyllä tulee vaatimaan lukuisia kuolonuhreja, ja näistä iso osa vanhuksia, joilla ei ole osaa eikä arpaa koko sähköautoiluun. Paska innovaatio koko sähköautoilu !
Felicity ace
4
700
Vastaukset
- Anonyymi
Totta taitaa olla yllä oleva mietelmä.
Sähköautot ovat ajan myötä ohimenevä vihreä innostus. Ovat aika suuri maapallon saastuttaja vaatimansa kaivannaisteollisuuden rasittaessa luontoamme. Ei vähiten akkujen materiaalien takia.
Kuljetuksissa voi hyvinkin käydä niin, että laivapaloja tulee jatkossakin. Kaipa sitten syytetään merenkulkua eikä sähköautoja. Tiedä häntä.- Anonyymi
Selvää IMO lastia sähköautot.
- Anonyymi
Tämän ''Ässä'' varustamon (Snowscape Car Carriers) laivat ovat melko usein pulassa.
- Anonyymi
Hyvä provo tuo aloitus, mutta osuu ihan aiheeseen. Kuten myös tuo vastaus siihen. Tottahan on, että akkumineraalit louhitaan maapalloa raiskaten ja pikkulasten kätösin isolta osin. Tähän eivät sitten vihreät kiinnitä huomiota tarpeeksi sähkökiimassaan. Sitä vastoin vaikkapa biokaasu ,joka todistetusti on kutakuinkin yhtä vihreää kuin sähkö, tulee häviämään jossain vaiheessa, kun polttomoottorien tuotanto näillä näkymin loppuu 2035. Tosin uskon vahvasti,että tässä tulee täyskäännös, kuten tuo vastaaja jo esittää. Itse polttomoottorihan ei ole ongelma ,vaan polttoaine. Synteettisiä polttoaineita kehitetään kiihtyvällä tahdilla, ja uskon järjen voittavan. Sitä en tosin itse ole enää katsomassa. Tässä mennään nyt taas kauas otsikon mukaisesta merenkulusta, mutta sivuaa sikäli, että kyllä polttoaineiden kehitys koskee myös veneitä ja laivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995