Martinan menestys vaan jatkuu ja yrityksellä menee hyvin,, neljänesvuositarkastus on jo miljoonan.

Anonyymi

Hyvin pyyhkii naisella ja ahkeruus näkyy nyt yrityksen myötä.

182

1316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hu Hu sentään kyllä on hyvin Martinan yrityksellä asiat ja Nanna on toinen mutta hänellä näytti olevan kylläkin lainoja olevan.

• Anonyymi

Jo vain nää naiset tahkoo rahaa todella hurjalla vauhdilla. Ei voi kuin vain onnitella heitä ja olevat kovia bisnesnaisia.👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo vain nää naiset tahkoo rahaa todella hurjalla vauhdilla. Ei voi kuin vain onnitella heitä ja olevat kovia bisnesnaisia.👍

Rahaa tulee voi kun vain osaisivat myös sijoittaa niitä rahojaan, eikä vain elää kuin viimeistä päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahaa tulee voi kun vain osaisivat myös sijoittaa niitä rahojaan, eikä vain elää kuin viimeistä päivää.

Iltalehti antoi taas monelle mietittävää,et mitenkäs noi naiset oikein noin hyvin pärjäävät yrityksensä kanssa.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltalehti antoi taas monelle mietittävää,et mitenkäs noi naiset oikein noin hyvin pärjäävät yrityksensä kanssa.😂

Mitäpä miettimistä tuossa on. Niin kauan rahaa tulee heille, kun tyhmät naiset maksaa kaikesta hömpästä.
        Eivät osaa tehdä itse mitään, vaan kaikki täytyy jonkun sanoa, mitä teet, miten syöt jne.
        Samat neuvot saisi ilmaiseksikin netistä, mutta luulevat kai että maksamalla saa jotain parempaa :D
        Sieltä ne on kopsattu ilmaiseksi nuo maksullisetkin jutut.
        Normaalit ihmiset ovat osanneet aina syödä ja liikkua ilman nettiä, eikä paino-ym.ongelmia ole eikä tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä miettimistä tuossa on. Niin kauan rahaa tulee heille, kun tyhmät naiset maksaa kaikesta hömpästä.
        Eivät osaa tehdä itse mitään, vaan kaikki täytyy jonkun sanoa, mitä teet, miten syöt jne.
        Samat neuvot saisi ilmaiseksikin netistä, mutta luulevat kai että maksamalla saa jotain parempaa :D
        Normaalit ihmiset ovat osanneet aina syödä ja liikkua ilman nettiä, eikä paino-ym.ongelmia ole eikä tule.

Kyllä nyt vituttaa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on aikas hyvin sijoittanut esm asuntoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ne tulot kostuvat ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt vituttaa 😂

Mä en tota kirjoittanut, mutta olen kyllä täysin samaa mieltä. Treenin pitää olla omasta tahdosta lähtevää. Jos tarvitsee jonkun perseelle potkimaan, niin toi on pelkkää laastari/tilapäistä hommaa . En edes vaivaudu sanomaan mitä mieltä olen noista parissa viikossa monta kiloa pois-kuureista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt vituttaa 😂

Kyllä täytyy olla paljon höynäytettäviä naisia, jos erehtyvät rahansa laittamaan täysin itseoppineiden " puoskarien " valmennuksiin, joka suurelta osin kopioitu netistä ja sitten myydään vain omina, huh huh, sitä en ihan heti usko !

Netistä voi itsen kopioida aivan samoja valmennuksia sekä ravintoohjeita eikä maksa mitään.

• Anonyymi

Nannalla on protestilista.comin mukaan 19.843 euroa verovelkoja.
        7:n mukaan otti osakaslainaa. Menee pääomatuloksi jos ei maksa tilivuoden aikana takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt vituttaa 😂

Kyllä nyt kyrsii ja viila monen juoruakkojen ikeniä ja todella lujaa. Pitäkää paremaksi ja jättäkää juorupalsta päivykset kokonaan pois ja eikun töitä puskee niinkuin nää kaksikin naista tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt kyrsii ja viila monen juoruakkojen ikeniä ja todella lujaa. Pitäkää paremaksi ja jättäkää juorupalsta päivykset kokonaan pois ja eikun töitä puskee niinkuin nää kaksikin naista tekee.

Olen aina ihaillut Martinan ahkeruutta ja ennen kaikkea myös ettei anna periksi , ottaa rohkeasti töitä vastaan ja aina on myös hoitanut työnsä kunnolla loppuun asti hyvin. Ruusun ojentaisin jos näkisin hänet.🌹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuota pitäisi kenenkään miettiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tä? Oletko nyt ihan tosissasi? Suurin osa suomalaisista tekee töitä, sehän on ihan normaalia. Sulle ilmeisesti ei. Ravintoon jos ihminen tarvitsee apua, niin oikea osoite on koulutettu ravitsemusterapeutti. Oho, sekin tekee töitä. Mites nyt suu pannaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt tukehdu kateuteesi kuitenkaan ! Olet huvittavan läpinäkyvä 😄.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuota pitäisi kenenkään miettiä?

Näyttääpä jotkut miettivän kovastikin, kun niin koville ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aina ihaillut Martinan ahkeruutta ja ennen kaikkea myös ettei anna periksi , ottaa rohkeasti töitä vastaan ja aina on myös hoitanut työnsä kunnolla loppuun asti hyvin. Ruusun ojentaisin jos näkisin hänet.🌹

Jos sun maailmassa työn teko on harvinaista ja sen vuoksi ihailtavaa, niin mä voin kertoa, että mun maailmassa työn teko on ihan normaalia. Martinasta sen verran, että aikaa tuntuu riittävän lomailuun ja höntsätreeneihin. Eli ei se nyt ihan niin kovasti töitä tee, mutta sehän on sitä mantraa mitä se hokee ja fanit toistaa perässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normaalia on, että työt hoidetaan loppuun. Minkälaisia työntekijöitä ihmiset, jotka tunnet (ja sinä) mahtaa olla, jos tuo on erityisen huomion arvoista. Ei ole ihme, että yritykset ottaa ulkomaisia työntekijöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sun maailmassa työn teko on harvinaista ja sen vuoksi ihailtavaa, niin mä voin kertoa, että mun maailmassa työn teko on ihan normaalia. Martinasta sen verran, että aikaa tuntuu riittävän lomailuun ja höntsätreeneihin. Eli ei se nyt ihan niin kovasti töitä tee, mutta sehän on sitä mantraa mitä se hokee ja fanit toistaa perässä

Martinalla on lomareissut on myös työreissuja.
        Eikös tämä Lontoon reissu ollut tähän Superdry merkkiin liittyvää juttua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, en tiedä olenko normaali vai en, mutta on kiva kun joku on tehnyt kaiken valmiiksi ohjeineen. Personal traineriä en halua, koska ne on liikaa iholla. Verkkovalmennukset sopii mulle ja on rahaa millä maksaa, so what?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tä? Oletko nyt ihan tosissasi? Suurin osa suomalaisista tekee töitä, sehän on ihan normaalia. Sulle ilmeisesti ei. Ravintoon jos ihminen tarvitsee apua, niin oikea osoite on koulutettu ravitsemusterapeutti. Oho, sekin tekee töitä. Mites nyt suu pannaan?

Anonyymi verkkovalmennus sopii itselleni. En halua ketään livenä kyttäämään tekemisiäni. Valmista on kiva ostaa ja pidän sen helppoudesta. Verkkovalmennuksilla kohta 2 vuotta, painoa pois 15 kiloa. Kroppa muuttunut täysin, alkoholia ei kahten vuoteen ja kaikki arvot mittauksissa priimaa. Toisille sopii ja toisille ei, mulle sopii erinomaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Martinan ostanut jo yhden asunnon ja mistä tietää muista sijoituksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole hömppää .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tota kirjoittanut, mutta olen kyllä täysin samaa mieltä. Treenin pitää olla omasta tahdosta lähtevää. Jos tarvitsee jonkun perseelle potkimaan, niin toi on pelkkää laastari/tilapäistä hommaa . En edes vaivaudu sanomaan mitä mieltä olen noista parissa viikossa monta kiloa pois-kuureista.

Et tiedä edes mitä kirjoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, en tiedä olenko normaali vai en, mutta on kiva kun joku on tehnyt kaiken valmiiksi ohjeineen. Personal traineriä en halua, koska ne on liikaa iholla. Verkkovalmennukset sopii mulle ja on rahaa millä maksaa, so what?

Sama minulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä siitä vaikka lomailisikin? Ei kuulu pätkääkään kellekkään. Jos rahaa on, siitä pitää nauttia. Näin ainakin itse teen ja jatkan matkojen varailua. Toukokuulle ja elokuulle reissut varattu, siihen mahtuu lyhyitä reissuja väliin. Koko perhe mukana. Love it!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän sä Martinaa näe jatkuvasti😂😂😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän sä Martinaa näe jatkuvasti😂😂😂🤣

Mikä ijmeen kommentti tämä on? Ei sulle tule mieleen, että ihan muutkin kuin lähipiiri voi pitää hänestä? En ole lähipiiriä, mutta seuraan mielenkiinnolla. Kiinnostava tyyppi ja ei ole pahaa sanottavaa. Maailmaan mahtuu erilaisia ihmisiä. Minua ei hänen tekemisensä häiritse. Arvostan ahkeruutta, yritteliäisyyttä ja urheilullista elämäntapaa. Aivan sama mitä juuri sinä olet mieltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt vituttaa 😂

Ketä vituttaa? Yks hailee, miten noilla menee. Kerroin vain miten se tapahtuu.
        Ei noitten naisten elämä siitä paremmaksi muutu eikä onnea tule, jotain muuta pitäisi tapahtua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän te luulette, että jotakuta kyrsisi, mutta pieleen meni.
        Tuosta Nannan tekemisistä en tiedä, olen vain sen sekopää ukosta jotain lukenut.
        Martinasta taas lukenut noita miessekoilujaan ja itkemisiä ja joihinkin hömppäohjelmiin kuulumisesta.

Täältä lukenut, että alealeale, ostaostaosta juttuja olisi koko ajan.
        Tuosta rahasta ei kannata kenenään olla kateellinen, se ei onnea tuo.

Mulla on elämäni aikana ollut vähän rahaa olevia aikoja ja liikaa rahaa olevia aikoja ja voin sanoa kokemuksesta, että vähärahaisempi aika oli kivempaa. Silloin nautti, kun sai jotain extraa, mutta kun on liikaa rahaa, ei keksi sille mitään järjellistä käyttöä, etenkin kun ei halua kiinteistöjä sun muuta huolekseen.
        Joten, jos oikeasti joku tuntee kateudenpistoa jotain tuntematonta kohtaan, niin voin sanoa, että turhaan, unohtakaa moinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt tukehdu kateuteesi kuitenkaan ! Olet huvittavan läpinäkyvä 😄.

Sorry nyt, en minä kadehdi ketään, ei ole aihetta. En edes Sofiaa:D
        Puhu nyt vaan itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normaalia on, että työt hoidetaan loppuun. Minkälaisia työntekijöitä ihmiset, jotka tunnet (ja sinä) mahtaa olla, jos tuo on erityisen huomion arvoista. Ei ole ihme, että yritykset ottaa ulkomaisia työntekijöitä.

Noilla muutamilla on työntekeminen jotakin suurta, etteivät uskalla kuvitellakaan itse sitä tekevänsä ja siihen pystyvänsä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi verkkovalmennus sopii itselleni. En halua ketään livenä kyttäämään tekemisiäni. Valmista on kiva ostaa ja pidän sen helppoudesta. Verkkovalmennuksilla kohta 2 vuotta, painoa pois 15 kiloa. Kroppa muuttunut täysin, alkoholia ei kahten vuoteen ja kaikki arvot mittauksissa priimaa. Toisille sopii ja toisille ei, mulle sopii erinomaisesti.

Siis etkö osannut itse tehdä mitään, ettei paino ei olisi alunperinkään noussut tai sen pois saamiseksi?
        Aiotko lopunikääsi maksaa jollekin, että söisit ja liikkuisit tarvitsemasi määrän?
        Me emme miehen kanssa olla maisteltu alkoa kohta 6:n vuoteen, eikä siihen tarvittu kenenkään ohjeita, kun ei vaan maistunut ja huvittanut, ei kyllä koskaan edes paljoa oltu otettu.
        Siis, minä oikeasti ihmettelen noita valmennusasioita :O
        Onnittelen, jos oikeasti saat kaiken tarvittavan ravinnon, eikä vaan itujen syömiseksi ole mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sua? Mä kysyin vain että miksi tota pitäisi kenenkään miettiä? Sulla outo vastaus. Käsittääkseni rahat on Martinan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä edes mitä kirjoitat.

Sinäkö tiedät? Ei vaikuta siltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis etkö osannut itse tehdä mitään, ettei paino ei olisi alunperinkään noussut tai sen pois saamiseksi?
        Aiotko lopunikääsi maksaa jollekin, että söisit ja liikkuisit tarvitsemasi määrän?
        Me emme miehen kanssa olla maisteltu alkoa kohta 6:n vuoteen, eikä siihen tarvittu kenenkään ohjeita, kun ei vaan maistunut ja huvittanut, ei kyllä koskaan edes paljoa oltu otettu.
        Siis, minä oikeasti ihmettelen noita valmennusasioita :O
        Onnittelen, jos oikeasti saat kaiken tarvittavan ravinnon, eikä vaan itujen syömiseksi ole mennyt.

Syön kuusi kertaa päivässä ja erittäin terveellisesti, en ole säästöliekillä ja tiedän asiasta luultavasti enemmän kuin sinä. Kasvatan lihasta ja voimaa. Otan kaiken valmiina mieluummin, kun itse haluan ja kyllä pidän siitä, että joku on tehnyt valmennukset ja ruokavaliot valmiiksi painoluokan mukaan. Toimii äärettömän hyvin. Testaan labrassa vuosittain kaikki arvoni. Tekniikat käyn tsekkaamassa yhteisillä treenipäivillä. Tiedän tadan tarkkaan mitä teen. Valmennuksesta maksan mielelläni, koska siinä on selvät tavoitteet, eikä tarvitse itse miettiä. Ei ole aikaa miettiä itse, enkä viitsi. Arki on kiiteistä. Lääkärin mukaan olen erinomaisessa kunnossa ja tarkka siitä. Tosin mulla on jatkuva valmennusohjelma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syön kuusi kertaa päivässä ja erittäin terveellisesti, en ole säästöliekillä ja tiedän asiasta luultavasti enemmän kuin sinä. Kasvatan lihasta ja voimaa. Otan kaiken valmiina mieluummin, kun itse haluan ja kyllä pidän siitä, että joku on tehnyt valmennukset ja ruokavaliot valmiiksi painoluokan mukaan. Toimii äärettömän hyvin. Testaan labrassa vuosittain kaikki arvoni. Tekniikat käyn tsekkaamassa yhteisillä treenipäivillä. Tiedän tadan tarkkaan mitä teen. Valmennuksesta maksan mielelläni, koska siinä on selvät tavoitteet, eikä tarvitse itse miettiä. Ei ole aikaa miettiä itse, enkä viitsi. Arki on kiiteistä. Lääkärin mukaan olen erinomaisessa kunnossa ja tarkka siitä. Tosin mulla on jatkuva valmennusohjelma

Jos mulla olisi 10 miljoonaa niin en paljon ukkoa kaipaisi. Sorry!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä iltalehdessä tuosta on juttua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sinä näet jonkun, jolle ottaisi koville? Mistä noita kuvitelmianne oiken saatte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole koskaan lukenut työnantajien kertomaa nykyajan työntekijöistä, etenkin nuoremmista.
        Jos muistavat työpaikalle mennä, niin kännykkä kädessä lojottavat tyyliin, "pitäskö mun jotain tehdäkin".
        Ihan karmeaa olisi olla nykyisin työnantajana, kun hyvät työntekijä sukupolvet eläköityy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, Dubaihin töihin vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mulla olisi 10 miljoonaa niin en paljon ukkoa kaipaisi. Sorry!

Minä en miestäni vaihtaisi 10 miljoonaan, enkä isompaankaan rahaan.
        Raha on vain rahaa, sillä et onnea saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olevat kovia naisia, joopa joo. :D))))))))))))))))))))

Rahahan se aina on ollut Martinalle se tärkein asia elämässä, vaikka muuta joskus yrittää väittää/esittää. Lapset jäävät rahan tahkoamisen ja miesten metsästyksen rinnalla kakkoseksi. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoruakkojen????? Sä kun oot kova akattelemaan muita, niin pistäppä faktaa tulemaan muiden kirjoittelijoiden sukupuolesta😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt vituttaa 😂

Como: Martina Aitolehden tahdittama firma talouskurimuksessa
        28.8.2020

Kohukaunotar ja hyvinvointiyrittäjä Martina Aitolehti on Comon mukaan oman yrityksensä lisäksi myös hallituksen puheenjohtajana vuonna 2016 perustetussa Cross-Swim Training Oy:ssa. Yhtiön toimialaan kuuluvat liikuntaan liittyvät koulutus- ja konsultointipalvelut.

Comon selvityksen mukaan yrityksellä ei mene hyvin. Sillä on useita maksuhäiriömerkintöjä, joista suurimpana on verottaja noin 6 000 euron saatavillaan. Yhtiön pienin maksuhäiriömerkintä on Comon mukaan tullut vain muutamasta kympistä.

Suomalaisten osakeyhtiöiden täytyy ilmoittaa tilinpäätöstiedot kaupparekisteriin jokaisen tilikauden jälkeen, mutta Comon mukaan Cross-Swim Training Oy on toimittanut tiedot ainoastaan ensimmäiseltä toimintavuodeltaan, jolloin 14 000 euron liikevaihdosta jäi tappiota tuhat euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko kuitenkin ottaa ammattilaisen valmennus eikä muiden ohjeiden kopioijan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Martina ainakin osaa säästää.

• Anonyymi

Mitä tekee rahalla kun rakkaus puuttuu.
      Kyllä valitsen mieluummin rakkauden kuin rahan.
      Siinäpä menet yksinäisenä nukkumaan ja itket itsesi uneen, vaikka olisi 10 miljoonaa pankkitilillä.
      Elämä on lyhyt ja mitään et mukaasi saa kun täältä joskus aika koittaa.

• Anonyymi

Pitäähän Martinan elättää itsensä ja lapsensa, joten kyllä sitä rahaakin tarvitaan.

• Anonyymi

Ei kaikki ole miehen puutteessa niinkuin sinä,rakkautta on erilaista ja yksi niistä on hänellä lapsensa ja heidän rakkaus äitiään kohtaan.♥️🙆♥️🙆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki ole miehen puutteessa niinkuin sinä,rakkautta on erilaista ja yksi niistä on hänellä lapsensa ja heidän rakkaus äitiään kohtaan.♥️🙆♥️🙆

Mites se oli? Martina on nyt ensimmäistä kertaa koko aikuisikänsä aikana ilman parisuhdetta. Ja sitä on nyt kestänyt pari kuukautta. Joten älä jaksa lässyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäähän Martinan elättää itsensä ja lapsensa, joten kyllä sitä rahaakin tarvitaan.

Milloin Martina on lastensa kanssa, jos töitä tekee niin kovasti ja matkustelee ilman lapsia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuvastihan lapset on muiden hoidettavana.😘

• Anonyymi

Tuo on oikea ajattelutapa, noin minäkin ajattelen. Ja kaiken lisäksi sisältää elämän tarkoituksen ja totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin Martina on lastensa kanssa, jos töitä tekee niin kovasti ja matkustelee ilman lapsia?

Eipä paljon milloinkaan. Tuo kostautuu ajan myötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä paljon milloinkaan. Tuo kostautuu ajan myötä.

Älä nyt viitsi. Vuoroviikoin eli yhtä paljon kuin isätkin. Ei tarvitse olla huolisaan. Kyllä ne isätkin saa ja pitää velvollisuudet hoitaa. Matkustaminen ei ole keltään pois milllään tavalla. Ihme jeesustelua ja tekopyhyyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuvastihan lapset on muiden hoidettavana.😘

Niin puolet vastuusta kuuluu isälle, kuten kuuluu muissakin perheissä. Näin sen pitääkin mennä. Taas puhuu kotiäitityypit joiden mielestä äidin paikka on kotona. Itse vein lapset tarhaan heti kun kävelivät ja painelin töihin. Fiksuja opiskelevia nuoria naisia ja tiivis perhe, vaikka äitinä olin paljon työmatkoilla. Mieskin hoiti hienosti osansa, välillä mummut ja papat auttoivat. Hyvin meni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites se oli? Martina on nyt ensimmäistä kertaa koko aikuisikänsä aikana ilman parisuhdetta. Ja sitä on nyt kestänyt pari kuukautta. Joten älä jaksa lässyttää

Martina on aina ensimmäistä kertaa aikuisiällä ilman parisuhdetta.
        Ihan tuon saman se sanoi silloin, kun Stefu otti Eiranrannan ja Hangon avaimet pois.

• Anonyymi

Taisi olla neljän vuoden liikevaihto eikä neljännesvuoden...

• Anonyymi

Jos osaat lukea niin mene se iltalehdestä lukee, ja hyvä kun et usko mutta pakko uskoa kun niin lukee kuitenkin totuus.

• Anonyymi

Neljän vuoden 😂 kyllä kyrpii ainakin tätä henkilöä Martinan yrityksen menestyminen.

• Anonyymi

Neljän vuoden ? Mitäpä jos jätät kommentoimatta, kun et ymmärrä lukemaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neljän vuoden 😂 kyllä kyrpii ainakin tätä henkilöä Martinan yrityksen menestyminen.

No sanotaan näin, että sä olet juttujesi perusteella moukka, jolla ei ole varaa arvostella ketään. Pese suusi saippualla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos osaat lukea niin mene se iltalehdestä lukee, ja hyvä kun et usko mutta pakko uskoa kun niin lukee kuitenkin totuus.

Mitä??? Mikä tässä on idea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nanna menestyi paremmin eikä ollut reality-ohjelmissa. Nannan valmennukset myy hyvin.
        Nannaa arvostan hoitaa lapsia niin kuin vastuuntuntoinen aikuinen ihminen tekee eikä jätä niitä aina muiden hoidettavaksi kuten Martina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nanna menestyi paremmin eikä ollut reality-ohjelmissa. Nannan valmennukset myy hyvin.
        Nannaa arvostan hoitaa lapsia niin kuin vastuuntuntoinen aikuinen ihminen tekee eikä jätä niitä aina muiden hoidettavaksi kuten Martina.

Nannalla on haittana täysin idiootti aviomies. En ikinä ostaisi häneltä - menisi rahat koronadenialistin piikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro miten Nanna menestyi paremmin ja Nannan lapset on tarhassa hoidossa päivät,joten ei siinä lapsille jää aikaa pahemmin.?

• Anonyymi

Juu, nelivuotiskaudelta oli, mutta eihän nuo fanit osaa lukea, täytyy muistaa se.
        Ja uusin liikevaihto jotain yli 400000e, jos muistan oikein, voittoa vaan 24000e. Joten se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, nelivuotiskaudelta oli, mutta eihän nuo fanit osaa lukea, täytyy muistaa se.
        Ja uusin liikevaihto jotain yli 400000e, jos muistan oikein, voittoa vaan 24000e. Joten se siitä.

Siis hymylehti kertoo näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis hymylehti kertoo näin.

Niin on. Ja voittoa vaan se 24.000

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neljän vuoden ? Mitäpä jos jätät kommentoimatta, kun et ymmärrä lukemaasi.

Noudatapa itse tuota ohjettasi. Älä omia virheitäsi muitten niskaan suolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se hyvä kun sentään oikoo ja selittää tämänkin asian miten se oikein on.
        Aloittaja ei selvästi ymmärrä lukemaansa.

• Anonyymi

Hmm... Koronarajoitukset hiipuvat pikkuhiljaa. Tekiväthän suusuojuksillakin monet hurjia summia. Tiina Jylhäkin yritti, mutta karahti karille. Aina on kriisitilanteissa ollut näitä keinottelijoita ja kaikenkarvaisia trokareita. Mutta tämä on puolen vuoden sisällä ohi ja ihmisillä alkaa olla muutakin tekemistä ja ajattelemista.

• Anonyymi

Pidätkö näitä kahta naista keinottelijoina ja trokareina.? Häpeä jos osaat ja tiedän ettei kademieliset henkilöt osaa hävetä eikä tuntea iloa, toisen henkilön menestymisestä koskaan.

• Anonyymi

Onhan Aitolehdellä vankka pieni ihailijakunta. Näkyyhän se tälläkin palstalla. Fanit hyökkäävät heti kimppuun miltei jokaisen äkkiväärän kritisoijan kanssa, haukkuvat ja huorittelevat.
      Että sellasta porukkaa.
      Nyt on vähän sellainen hömppäajan aikakausi.
      Onnea vaan kaikille valitsemalleen tielle.

• Anonyymi

Missä huoritellaan ja ketä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä huoritellaan ja ketä ?

Millaisia henkilöitä täällä oikein on, tuntuu etteivät he hyväksy kun jollain henkilöillä menee hyvin elämässään ja ainakin heidän yrityksensä puolelta. Onnittelut heille myös tännekin ja tietenkin heidän instaan ennen kaikkea.

• Anonyymi

Joo just kommentoin tota yhtä törkyturpaa. Martinan faneilla törkeä kielenkäyttö. Kertoo siitä tasosta minkälainen ihminen fanittaa aitolehteä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisia henkilöitä täällä oikein on, tuntuu etteivät he hyväksy kun jollain henkilöillä menee hyvin elämässään ja ainakin heidän yrityksensä puolelta. Onnittelut heille myös tännekin ja tietenkin heidän instaan ennen kaikkea.

Älä sekoita asioita. Sä voit onnitella suurinta osaa suomalaisista, jos työn tekoa arvostat. Mutta jos sulle on tärkeämpää se, että on kohujulkkis ja sen työ on tärkeämpää kuin ns tavallisten ihmisten, niin sitten tietysti korostat aitolehden työn tekoa. Kannattaisi miettiä omaa asennetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo just kommentoin tota yhtä törkyturpaa. Martinan faneilla törkeä kielenkäyttö. Kertoo siitä tasosta minkälainen ihminen fanittaa aitolehteä

Miksi nimittelyä ja haukut ketä henkilöä törkyturvaksi, ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sekoita asioita. Sä voit onnitella suurinta osaa suomalaisista, jos työn tekoa arvostat. Mutta jos sulle on tärkeämpää se, että on kohujulkkis ja sen työ on tärkeämpää kuin ns tavallisten ihmisten, niin sitten tietysti korostat aitolehden työn tekoa. Kannattaisi miettiä omaa asennetta

Onnittelut myös kaikille juorupalstalla menestyneille henkilöille.🌹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnittelut myös kaikille juorupalstalla menestyneille henkilöille.🌹

Otti näköjään koville "vastineesta " päätellen. Arvasin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi nimittelyä ja haukut ketä henkilöä törkyturvaksi, ?

En hauku, vaan totean tosiasian henkilöstä, joka tarjoilee rumempia nimityksiä miesten sukupuolielimistä verbin muodossa. Törkeää kielenkäyttöä=törkyturpa. On jäänyt kotikasvatus huonolla tolalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kielenkäyttö on ihan ala-arvoista ja henkinen hyvinvointi kaipaisi petrausta. Sellaiset on Martinan fanit kuin idolinsakin.

• Anonyymi

Ihan ovat idolinsa kaltaisia, kyllä täällä Martinan tekoja kriittisesti kommentoijat joutuvat aikamoisen , juoruämmä, stalkkeri, paskakasa, mene hoitoon, ota lääkkeet, mielisairaalasta karannut , huora, ym solvauksen kohteeksi.

Mutta näinhän se on, ettei kukaan sivistynyt ihminen seuraile Martina Aitolehden instaa , ainoastaan jos IP lehdet kirjoittaa, niin kun ensimmäisen sivun on lukenut, voi todeta, että sama itsekehu jatkuu ja vaikeisiin kysymyksiin ( kansaivälisen opinahjon opinnot ) ei tule vastausta tai tyyliin hoida vaan omat opiskelusi ja vittuako se sulle kuuluu. Tai kysymyksiä herättävä " auton yliajamaksi " tiedotukseen, niin sama linja pitää.

Oma mielipiteeni on että Martina on täysi puhallus eli ei mitään merkitystä eikä ole minkäänlaista pohjaa sanomisilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Martina työ on sitä alinta roska julkisuutta, jota tekee, ei mitään muuta. Jos siitä maksetaan noinkin hyvin, jota hieman epäilen, niin täytyy olla jossain jotain pahasti pielessä.
        Arvostan jopa Alepan kassatyöntekijän korkeammalle kuin Martinan kaltaista heikkolahjaista tyrkkyä. Ei se raha ole ainoa asia elämässä, helpottaa hiukan elämää, ei muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Martina työ on sitä alinta roska julkisuutta, jota tekee, ei mitään muuta. Jos siitä maksetaan noinkin hyvin, jota hieman epäilen, niin täytyy olla jossain jotain pahasti pielessä.
        Arvostan jopa Alepan kassatyöntekijän korkeammalle kuin Martinan kaltaista heikkolahjaista tyrkkyä. Ei se raha ole ainoa asia elämässä, helpottaa hiukan elämää, ei muuta.

Se on ihan oma asiasi. Olen toista mieltä, mutta sekin on oma asiani. Saat olla mitä mieltä haluat. Raha tuo mukavuutta ja helpotusta arkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin. En kyllä ymmärrä miksi kassatyöntekijöitä tai siivoojia pidetään jotenkin alempiarvoisina työntekijöinä verrattuna muihin.
        Itse arvostan näitä henkilöitä korkealle.
        En varmasti istuisi kassalla päiväkään ja viitsisi katsella kaikenmaailman nirppanokkia jonossa. Nämä jaksavat useimmiten hymyillä ja olla kohteliaita.
        Siivoustyö on rankkaa palkkaan nähden, tuplaten enemmän pitäisi heille maksaa.
        Muuten työnä kivaa, siinä näkee töittensä jäljen heti. Liiallinen kiire ja väärin tehty mitoitus pilaa homman. Kukaan ei ehdi kunnolla tekemään työtään.

• Anonyymi

Se on kylläkin nelivuotistarkastuskaudella.
      Jos hömppälehtiä uskominen.

• Anonyymi

Vuokralla toi "miljonääri" kumminkin asuu, luulis olevan oma asunto jos hyvin tienaa???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuokralla toi "miljonääri" kumminkin asuu, luulis olevan oma asunto jos hyvin tienaa???

Onks joku sanonut häntä miljonääriksi tai vaikka Martina itse. ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä verotuksesta mitään. Työsuhdeasunto ja osan saa yrityksen verotukseen. Aika yleistä menestyvillä osakeyhtiöillä. Sijoitus asunto erikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä verotuksesta mitään. Työsuhdeasunto ja osan saa yrityksen verotukseen. Aika yleistä menestyvillä osakeyhtiöillä. Sijoitus asunto erikseen.

Hetkinen, eli kun se on työsuhdeasunto, jossa Martina on vuokralla, niin omistaako Martinan osakeyhtiö ko huoneiston? Vai onko osakeyhtiö vuokrannut sen ja jatkovuokraa sen Martinalle? Miten toi menee kun tiedät asian. Eli mikä osa on yrityksen vähennyksissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks joku sanonut häntä miljonääriksi tai vaikka Martina itse. ?

Kaukana on vielä miljönääristä. Voi kunto pettää ennen sitä virstanpylvästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen, eli kun se on työsuhdeasunto, jossa Martina on vuokralla, niin omistaako Martinan osakeyhtiö ko huoneiston? Vai onko osakeyhtiö vuokrannut sen ja jatkovuokraa sen Martinalle? Miten toi menee kun tiedät asian. Eli mikä osa on yrityksen vähennyksissä

Mitä ihmeellistä tuossa on?

Jos Martinalla on työsuhdeasunto, niin työnantaja (Martinan omistama Oy) on vuokrannut sen joltain, kuka sen kämpän sitten omistaakin, työntekijänsä käyttöön (Martinan). Yritys maksaa vuokran. Martina maksaa jonkun summan vuokrana yritykselle. Tuo on luontaisetu ja siten verotettavaa. Se luontaisedun summa lisätään Martinan palkan päälle ja siten se kasvattaa Martinan ansiotuloa ja sen mukaan sitten Martina maksaa siitä veron.

Esim. Joku työntekijä saa palkaa 100 euroa, lisäksi hän saa luontaisetua puhelimesta 20 euroa. Hänen verotettava ansiotulonsa on siten 120 euroa. Samoin toimii autoetu. Firma vuokraa auton ja antaa sen työntekjänsä käyttöön. Firma maksaa vuokran ja siten syntyy luontaisetu. Työntekijä maksaa veron saamastaan luontaisedusta. jne. jne. jne....

Noista löytynee verottajalta jonkinlainen taulukko, jotta miten paljon mistäkin syntyy luontaisetua. Noissa oli joskus jokin sellainen juttu, että kun työnantaja vähentää palkasta sen vuokran, niin silloin palkka jää pienemmäksi, joten se ei kasvata työeläkettä tuon vuokran summan osalta. En tiedä, että onko se enää tolleen, mutta ennen oli.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on?

Jos Martinalla on työsuhdeasunto, niin työnantaja (Martinan omistama Oy) on vuokrannut sen joltain, kuka sen kämpän sitten omistaakin, työntekijänsä käyttöön (Martinan). Yritys maksaa vuokran. Martina maksaa jonkun summan vuokrana yritykselle. Tuo on luontaisetu ja siten verotettavaa. Se luontaisedun summa lisätään Martinan palkan päälle ja siten se kasvattaa Martinan ansiotuloa ja sen mukaan sitten Martina maksaa siitä veron.

Esim. Joku työntekijä saa palkaa 100 euroa, lisäksi hän saa luontaisetua puhelimesta 20 euroa. Hänen verotettava ansiotulonsa on siten 120 euroa. Samoin toimii autoetu. Firma vuokraa auton ja antaa sen työntekjänsä käyttöön. Firma maksaa vuokran ja siten syntyy luontaisetu. Työntekijä maksaa veron saamastaan luontaisedusta. jne. jne. jne....

Noista löytynee verottajalta jonkinlainen taulukko, jotta miten paljon mistäkin syntyy luontaisetua. Noissa oli joskus jokin sellainen juttu, että kun työnantaja vähentää palkasta sen vuokran, niin silloin palkka jää pienemmäksi, joten se ei kasvata työeläkettä tuon vuokran summan osalta. En tiedä, että onko se enää tolleen, mutta ennen oli.

Näinhän se kannattaa hoitaa ja omistaa toimen asunto, joka on sitten pääomaverotuksen piirissä tuoton osalta. Aivan oikein tehty ja hyvä kirjanpitäjä tietää nuo asiat tai muu asiantuntija.

• Anonyymi

Onnettomalta vaikuttaa Martinan elämä. Koko ajan joutuu tyrkyttämään itseään että saa jonkinlaisia kulisseja pidettyä pystyssä. Isit hoitaa ja elättää lapset.

• Anonyymi

Mun mielestä vaikuttaa varsin hyvältä. Verkostot kunnossa, business pyörii, ystäviä ä, hyvää treeniä ja matkustelua. Melkein itsellä samaa, mutta tuloissa häviän 100 000 e. My kind of life!

• Anonyymi

Eiköhän se Martinakin osallistu lasten elatukseen. Nuorempi on enemmän Martinalla kuin Stefulla. Ihan hyvältä näyttää Martinan elämä, tekee töitä, harrastaa ja matkustelee.

• Anonyymi

Isit hoitaa ainakin toinen joka toisella viikolla niin kun on oikeudessakin päätös tehty. Toinen hoitaa joskus jos sattuu olee selvinpäin. Martinalla on pää vastuu molemista lapsistaan ja oikein on asiat kyllä hoidettu ja lapset ovat onnelisia ja terveitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä vaikuttaa varsin hyvältä. Verkostot kunnossa, business pyörii, ystäviä ä, hyvää treeniä ja matkustelua. Melkein itsellä samaa, mutta tuloissa häviän 100 000 e. My kind of life!

Yritä silti elää omaa elämääsi. Nythän kukaan ei toisten elämää pysty elämään vaikka kuinka haluaa

• Anonyymi

Joo siis jos hinta on koko elämän jako julkisuudessa, niin toihan on jopa pieni korvaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä silti elää omaa elämääsi. Nythän kukaan ei toisten elämää pysty elämään vaikka kuinka haluaa

Voi kuule, elän ja täysillä. No worries 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä isot tulot ole sinullakaan, jos häviät 100000e. Oliko Martinan tulot 80-90000e viime vuonna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isit hoitaa ainakin toinen joka toisella viikolla niin kun on oikeudessakin päätös tehty. Toinen hoitaa joskus jos sattuu olee selvinpäin. Martinalla on pää vastuu molemista lapsistaan ja oikein on asiat kyllä hoidettu ja lapset ovat onnelisia ja terveitä.

Tutut kirjoitusvirheet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinalla on pää. !!! Pitää paikkansa, ja harvinaisen iso onkin muuhun kroppaan verrattuna.

Isit hoitaa mutta toinen hoitaa joskus. Montako isää lapsilla on yhteensä? :D
        Molemista lapsistaan Martinalla on pää ja ovat onnelisia. :D))))))

• Anonyymi

Täytyy muistaa, että nämä reality-ohjelmat korottaa tuloja reippaasti ja lisäksi lehtihaastikset yms.
      Telkkariohjelmat on tuottoisia.
      Nannalla ei näitä ollut joten on paljon suositumpi kuin Martina.

• Anonyymi

Voi että, aivan kun lapsen puhetta. Meidän isä on lentäjä mutta meidänpä isä on lentokenttää tekemässä. Mites se Nannan päiväkoti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että, aivan kun lapsen puhetta. Meidän isä on lentäjä mutta meidänpä isä on lentokenttää tekemässä. Mites se Nannan päiväkoti?

Meidän isä on lentäjä, mutta meidänpä isä on lentokenttää tekemässä??? Mitä yritit sanoa, menikö liian vaikeaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän isä on lentäjä, mutta meidänpä isä on lentokenttää tekemässä??? Mitä yritit sanoa, menikö liian vaikeaksi?

Mitähän kenttää se maran isä teki, vai tekikö mitää kukaan ei edes tiedä äijästä mitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset rehentelivät hiekkalaatikolla. Meidän isä on lentäjä ja toinen siihen mutta meidän isäpä on lentokenttää tekemässä. Entisaikaan vangit olivat tekemässä lentokenttää.

• Anonyymi

Onko fiksua vertailla, minusta ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset rehentelivät hiekkalaatikolla. Meidän isä on lentäjä ja toinen siihen mutta meidän isäpä on lentokenttää tekemässä. Entisaikaan vangit olivat tekemässä lentokenttää.

Mullapa onkin isoisän reppu. Toinen: Mullapa onkin isoisän isän reppu. Kolmas: Mullapa onkin isoisän isän repun repun reppu.

• Anonyymi

Vaatii tietynlaista luonnetta jakaa yksityiselämänsä julkisuuteen läheisiä myöten. Sanoisin että halvalla menee

• Anonyymi

Niin totta. Koko elämä myyty.

• Anonyymi

Martina ja Nanna,menestyvät tai ei ,aivan sama tyypillisiä Stadilaisia narttuja molemmat.Vastenmielisiä tapauksia.

• Anonyymi

😂😂😂😂👀

• Anonyymi

Älä? Ottaaks pannuun? Martina on niin paras, revi siitä!

• Anonyymi

Kylläpä sitä ollaan kateellisia.😁

• Anonyymi

Rumia ne ovat ennen kaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsellinen olet ennen kaikkea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä sitä ollaan kateellisia.😁

Veisaat samaa virttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan rumempi.🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan rumempi.🙄

No en todellakaan, tuskin moni muukaan täällä kirjoittavista pystyy siihen :)

• Anonyymi

Missä uutinen, linkki?

• Anonyymi

Eipä ole uutista eikä linkkiä, vilkas mielikuvitus kuitenkin on.

• Anonyymi

Älä aloittaja vähättele, kyllä se on vähintäänkin miljardi, sen verran monitaiturista on nyt kyse!

• Anonyymi

Jos Aitolehdellä oikeasti olisi asiat hyvin, ei sitä tarvisi koko ajan vakuuttaa 🙈

• Anonyymi

Et taida ymmärtää somea työnä? Sehän vaatii jatkuvaa tekemistä. Niin ne muutkin Somella tienaavat toimii. Lakkaa seuraamasta niin vaikutat haluamaasi suuntaan. So simple!

• Anonyymi

Ei löydy Iltalehdestä tuollaista uutista Martinasta. Viimeisin uutinen koskee Revenge body ohjelmaa, sitä ennen ero Hannusta ja sitä ennen tuhat eroitkujuttua Stefusta.

• Anonyymi

Nämä fanit valehtelee minkä kerkiää. Ei tosiaankaan ole Iltalehdessä tuollaista uutista Martinaa koskien. Uutinen Marsun firman liikevaihdosta löytyy Hymylehdestä, sieltä samasta aviisista, jossa Martinan haarojenlevittelykuvatkin löytyy.
        Tosin fanit valehtelee uutisen sisällönkin, tai sitten ovat idolinsa kaltaisia, eivätkä ymmärrä mikä on neljännes, neljä, liikevaihto, liikevoitto jne.
        Voittoa yritys keräsi edellisestä tilinpäätöksestä 24000 euroa, ei tuossa ole hurraamista.
        Silmä käteen ja lukekaa uudelleen, ei todellakaan ole liikevaihto mitään milliä neljännesvuodessa, vaan neljässä vuodessa.
        Miljoonan liikevaihto neljännesvuodessa tekisi neljä miljoonaa vuodessa, eli kahdeksan miljoonaa neljässä vuodessa, olettaen, että tahti jatkuu samana. Tuliko fanilla laitettua pikkuisen Martinalisää juttuun?
        On se surullista, että ihan kaikesta pitää valehdella.
        https://hymy.fi/uutiset/martina-aitolehden-menestys-jatkuu-katso-mitka-rahat-nyt-repaisi-firmallaan/

• Anonyymi

Aloittajahan ei tohkeissaan tiedä, mistä ja ennenkaikkea, että mitä on lukenut. Neljän ja neljänneksenkin ero on vaikeaa ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä fanit valehtelee minkä kerkiää. Ei tosiaankaan ole Iltalehdessä tuollaista uutista Martinaa koskien. Uutinen Marsun firman liikevaihdosta löytyy Hymylehdestä, sieltä samasta aviisista, jossa Martinan haarojenlevittelykuvatkin löytyy.
        Tosin fanit valehtelee uutisen sisällönkin, tai sitten ovat idolinsa kaltaisia, eivätkä ymmärrä mikä on neljännes, neljä, liikevaihto, liikevoitto jne.
        Voittoa yritys keräsi edellisestä tilinpäätöksestä 24000 euroa, ei tuossa ole hurraamista.
        Silmä käteen ja lukekaa uudelleen, ei todellakaan ole liikevaihto mitään milliä neljännesvuodessa, vaan neljässä vuodessa.
        Miljoonan liikevaihto neljännesvuodessa tekisi neljä miljoonaa vuodessa, eli kahdeksan miljoonaa neljässä vuodessa, olettaen, että tahti jatkuu samana. Tuliko fanilla laitettua pikkuisen Martinalisää juttuun?
        https://hymy.fi/uutiset/martina-aitolehden-menestys-jatkuu-katso-mitka-rahat-nyt-repaisi-firmallaan/

Tulos on hyvä ja on nostanut palkkaakin. Tämän vuoden tulot suuremmat ohjelmien takia. Hyvä niin. Muilta osin ihan sama mitä olet mieltä. Juttua en ole lukenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin saman. Aloittaja ei nyt ole ymmärtänyt ollenkaan mikä on neljä ja neljännes.
        Ei ihme että samat fanit kirjoittelee että tämä some julkkis olisi rikas..

• Anonyymi

Ihan ..tun sama vaikka Martinalla olis kuinka rahaa,täys ..tun lehmä se silti on.Ei sen ihmisyys nouse tienaa se mitä tahansa,..rsettään jakamalla tuli aikanaan julkisuuteen,ei urheillen,taiteillen tai työtä tehden!

• Anonyymi

20:01 Juurikin näin. Ikuinen salapa*o Seiskan maksamilla kumitisseillä.

• Anonyymi

Kylläpä olet katkera ja kateellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä olet katkera ja kateellinen.

Taitaa tuo kirjoittaja kirjoittaa kumminkin totta. Hänen ei tarvitse valehdella kuten fanien.

• Anonyymi

Olen mies,en ole katkera enkä kateellinen,näin 52v miehenä halveksin Martinaa naisena ja ihmisenä aidosti ja kykenen perustelemaan tunteeni hänen kaltaisiaan kohtaan aina.

• Anonyymi

Mahtavatko maksaa ne koronan takia perutut Espanjan leirit takaisin?

• Anonyymi

Rakkautta ja onnellisuutta ei saa rahalla 😊❤️

• Anonyymi

Martinan kaltaiset ovat henkisesti kehitysvammaisia,pyrkivät olemaan materian ja rahan kautta eläen onnellisia.Ei se onni löydy niillä poluilla,se löytyy aivan muita reittejä pitkin.Martinan kaltaiset surettaa ,en sure heitä vaan rassukoita jotka pyrkivät elämään samoin.

• Anonyymi

Kyllähän ihmiset yleensä käyvät töissä ja saavat siitä palkkaa, pitäähän Martinankin elättää itsensä ja lapsensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän ihmiset yleensä käyvät töissä ja saavat siitä palkkaa, pitäähän Martinankin elättää itsensä ja lapsensa.

Minä en usko että Martina lapsiaan elättää, kyllä ne on lasten isät jotka sen tekee. Ei mulla muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en usko että Martina lapsiaan elättää, kyllä ne on lasten isät jotka sen tekee. Ei mulla muuta.

Kyllä se Martinakin osallistuu lasten kustannuksiin niin kuin kuuluukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se Martinakin osallistuu lasten kustannuksiin niin kuin kuuluukin.

Ihan varmasti martina myös maksaa itsekin mutta ihan saletisti maksattaa muilla sen minkä pystyy. Tunnen tämän ihmistyypin. Mitään ei anneta ilmaiseksi. Joka senttikin pyydetään, almuja ei tunneta. Joku joskus kirjoitti että martina harrastaa hyväntekeväisyyttä, lahjoittaa lastensa vaatteita köyhille🤣. ..juuri MÖI lastensa pieniä vaatteita kipparilla. Luuletteko että ilmaiseksi jotakin antaa? Lukekaa Hannun viimeisin päivitys ja miettikää omilla aivoillanne!

• Anonyymi

Joo Martina tekee töitä niinku kuuluuki,mut monet nuoret neidit ottaa hänestä mallia,se mua oksettaa.Se että hän tekee työtään miten tekeekään,sitä nuo nuoret ei näe vaan ainoastaan tuon mediassa olon ,Dubain matkat jne..Varmaan hän painaa duunia mutta kävis noi lomamatkansa vaikka osittain salassa...Julkisuuteen hän nousi kyseenalaisin keinoin.Se on fakta.Nuoret neidit ihannoi hänen tyyliään elää.Siinä ei noo mitään kadehdittavaa.Ja toi Dubai...Mitä ...vettiä jotkut näkee siinä kaupungissa että siellä on järkeä käydä usein?!HYI ...VETTI MIKÄ KAUPUNKI!

• Anonyymi

Toiset tykkää Dubaista ja toiset ei, some on nyt tätä päivää ja tuskin nuoret seuraavat Martinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset tykkää Dubaista ja toiset ei, some on nyt tätä päivää ja tuskin nuoret seuraavat Martinaa.

Dubai on rakennettu ja ylläpidetään orjatyövoimalla. Mutta eihän Martina ajattele ihmisoikeuksia kuin puheen tasolla. Siellä taas valkoiset länsimaalaiset on passattavina hulppeissa puitteissa ja hällä väliä ketkä sitä heille ylläpitää lähes ympärivuorokautisilla työvuoroilla yms. "Mutku mä haluun, mulla on oikeus, mä oon tehnyt ihan helvetisti töitä " semmonen esikuva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dubai on rakennettu ja ylläpidetään orjatyövoimalla. Mutta eihän Martina ajattele ihmisoikeuksia kuin puheen tasolla. Siellä taas valkoiset länsimaalaiset on passattavina hulppeissa puitteissa ja hällä väliä ketkä sitä heille ylläpitää lähes ympärivuorokautisilla työvuoroilla yms. "Mutku mä haluun, mulla on oikeus, mä oon tehnyt ihan helvetisti töitä " semmonen esikuva

Tuolla periaatteella voit jättää monta muutakin maata käymättä mm. Kiina, Aasian muutamat maat, Puola (naisten asema) jne..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla periaatteella voit jättää monta muutakin maata käymättä mm. Kiina, Aasian muutamat maat, Puola (naisten asema) jne..

Nimenomaan. Ihminen voi valinnoillaan vaikuttaa.

• Anonyymi

Nuoret eivät todellakaan seuraa Martinaa eivätkä ole koskaan hänestä kuulleetkaan. Kyllä ne Martinan "valmennusten" ostajat ovat 30 - 50-vuotiaita tyhmeliinejä, jotka eivät osaa ilman kirjekurssia liikkua ja syödä oikein.

• Anonyymi

Kiitos,JUURI TUOTA tarkotin ku puhun lehmistä jotka ihannoi Dubaita mut ne itsekkäät lehmät ei vaan tajuu tota juttuu...

• Anonyymi

Martina on itsekäs materialisti-lehmä.Se on raaka fakta.Nanna samaa kastia.Ja monet nuoret haluu elää noin.Miettikää tätä tosiasiaa...

• Anonyymi

Kyllä siellä Dubaissa käy paljon muitakin suomalaisia kuin Martina onko ne sun mielestä kaikki lehmiä ?

• Anonyymi

Ovat vähintään ..tun tyhmiä jos juoksevat tollasessa paikassa,kerran ymmärrän mutten useita käyntejä yhdenkään ihmisen kohdalla...

• Anonyymi

Suunnittelen nyt kolmatta reissua. Hyvät fasiliteetit treenaukseen, laadukkaat huoneistot ja retket. Mikä parasta, ei näy kadulla viinan kanssa läträäviä. Ylipäänsä ei alkoholi-kulttuuri absolutistina kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suunnittelen nyt kolmatta reissua. Hyvät fasiliteetit treenaukseen, laadukkaat huoneistot ja retket. Mikä parasta, ei näy kadulla viinan kanssa läträäviä. Ylipäänsä ei alkoholi-kulttuuri absolutistina kiinnosta.

Eikä sillä väliä, että kyseinen paikka on rakennettu ja ylläpidetään orjatyövoimalla. Pääasia, että turistilla on ihanaa, ei kannata miettiä ihmisoikeuksia. Tärkeintä on, että itsellä on kivaa. Sillä lailla

• Anonyymi

Ja luuleeko jotkut että tuo kaupunki on noussut ilman kuolemia ja orjatyövoimaa?Siinä ei ole turvavaljaissa oltu ku talot on rakennettu.Ja kuinka uskotte Dubain pysyvän noin puhtaana nykyisin?Saavatko työntekijät nykyään ok-palkkaa?Ja missä olosuhteissa he nyt elävät ja asuvat?Pilvenpiirtäjissäkö luulette heidän majoittuvan?Tuossa paikassa lomailevat tukee ihmisoikeuksien riistoa.Jos näitä asioita ei ihminen mieti eikä niistä välitä on sen sortin ihminen vastenmielinen tapaus.

• Anonyymi

Tästä on ihan faktaa, että Dubaissa on todellisia ongelmia ihmisoikeuksissa ja nimenomaan vielä naisten asemassa. Martina aitolehti esiintyy naisten aseman puolestapuhujana, mutta kuten nähdään, puheet ja teot on räikeässä ristiriidassa. Henkilökohtaiset valinnat hän tekee täysin itsekkäistä näkökulmista eikä siinä mitään, sellaisia ihmisiä on maailma täynnä. Jättäisi pois sen peen jauhamisen naisten aseman puolestapuhujana. Tyypillistä, että "nämä arvot ovat minulle tärkeitä, mutta oma napa, mukavuudenhalu ja itsekkyys menee kuitenkin ohi ". Näin sen pitäisi sanoa, että olisi edes jotenkin rehellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on ihan faktaa, että Dubaissa on todellisia ongelmia ihmisoikeuksissa ja nimenomaan vielä naisten asemassa. Martina aitolehti esiintyy naisten aseman puolestapuhujana, mutta kuten nähdään, puheet ja teot on räikeässä ristiriidassa. Henkilökohtaiset valinnat hän tekee täysin itsekkäistä näkökulmista eikä siinä mitään, sellaisia ihmisiä on maailma täynnä. Jättäisi pois sen peen jauhamisen naisten aseman puolestapuhujana. Tyypillistä, että "nämä arvot ovat minulle tärkeitä, mutta oma napa, mukavuudenhalu ja itsekkyys menee kuitenkin ohi ". Näin sen pitäisi sanoa, että olisi edes jotenkin rehellistä.

Arvosi voisit pitää omana tietonasi, ketä ne kiinnostaisi.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvosi voisit pitää omana tietonasi, ketä ne kiinnostaisi.?

Et kai kuvittele, että Martinan arvoissa olisi jotain ihailtavaa tai esimerkillistä?! Rattijuoppo, pahoinpitelijä, pettäjä, uo-velallinen ollut usein ja pitkään sakot, valehtelija, teeskentelijä, itserakas, omahyväinen jne. jne.

Koska se Martinan 3-vuotinen englanninkielinen koulu alkaa? Vai oliko sekin taas valhe?

• Anonyymi

Martina naisten puolestapuhuja!?Hän on ei naisten vaan NARTTUJEN PUOLESTAPUHUJA.

• Anonyymi

Rakkaus voittaa vihan kateuden tuskan ja koko meidän elämämme.♥️🌹♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus voittaa vihan kateuden tuskan ja koko meidän elämämme.♥️🌹♥️

Hahhahahhaaaaaaaaaaaaaaaaa. Mitä yrität runoilla? Naurettavaa tekstiä eikä tietoakaan välimerkeistä. Koko meidän elämämme. :D Ota lääkkeet!

• Anonyymi

Martina kannustaa esimerkillään, että ahkeruus kannattaa, liikunta ja terveellinen elämäntapa auttaa jaksamiseen niin työssä ja lasten kanssa. Ikävää, että tästä muutamat löytävät ilkeää kirjoittelua.

• Anonyymi

Jos yritys tuottaa voittoa 24.000. Se on aika vähän.
      Aloittaja ei nyt ole ymmärtänyt mitä on lukenut.

• Anonyymi

Nuo ääliö-fanit näkevät vain sen, mitä Martina haluaa heille näyttää. Ne hehkuttavat isoa palkkaa, mitä Martina itselleen maksaa. Järkevät yrittäjät pysyttelevät kohtuupalkassa ja sijoittavat yritykseen. Sittemmin nostavat osinkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo ääliö-fanit näkevät vain sen, mitä Martina haluaa heille näyttää. Ne hehkuttavat isoa palkkaa, mitä Martina itselleen maksaa. Järkevät yrittäjät pysyttelevät kohtuupalkassa ja sijoittavat yritykseen. Sittemmin nostavat osinkoja.

Niinpä. Ei tämä koronahysteria kauaa enää kestä ja ihmiset löytävät jälleen muutakin tekemistä kuin noiden hyvinvointipalvelujen käyttäminen. Kannattaisi Martinankin satsata yrityksessään pysyvyyteen.

• Anonyymi

Kiitos aloittajalle päivän nauruista.
      Taas nähtiin ettei Aitolehden fanittaja ymmärrä lukemaansa.
      Eikä edes mikä ero neljällä ja neljänneksellä.

• Anonyymi

Mara jumppaa pimppa hiessä, kohta loppuu kunto kesken.

• Anonyymi

Martina on älykäs bisnesnainen ja vielä kauniskin.

• Anonyymi

Älykäs? Millä perusteella??

• Anonyymi

Eipä ole kumpaakaan, mutta antaa fanien olla siinä uskossa että on. Äly loistaa Martinasta poissaolollaan. Fanit ovat yhtä ulalla kuin idolinsa. Kaunis Martina ei myöskään ole. Miehen kasvot ja pötkö vartalo. Ilman silikonitissejä ja meikkiä voisi hyvin luulla romanialaiseksi tai bulgarialaiseksi miesoletetuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole kumpaakaan, mutta antaa fanien olla siinä uskossa että on. Äly loistaa Martinasta poissaolollaan. Fanit ovat yhtä ulalla kuin idolinsa. Kaunis Martina ei myöskään ole. Miehen kasvot ja pötkö vartalo. Ilman silikonitissejä ja meikkiä voisi hyvin luulla romanialaiseksi tai bulgarialaiseksi miesoletetuksi.

Haluaisin nähdä minkä näköinen tämä kommentoija on, tuskin on mikään kaunotar, luultavasti ylipainoinen vähän vanhempi nainen.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin nähdä minkä näköinen tämä kommentoija on, tuskin on mikään kaunotar, luultavasti ylipainoinen vähän vanhempi nainen.😂

Tottakai ja tiedätkö että Martina on myös "vähän vanhempi nainen ". Mietis vähän sun haukkumiskriteerejä.

• Anonyymi

Verottajalta saa tiedon yksityishenkilöiden ja yritysten veroista jos joku oikeasti on kiinnostunut.

• Anonyymi

On se Marttiina kans ikäiseksekseen sexy. Peittoaa kirkkaasti myös nuorempansa.

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmissä ja naismaku on monellakin ihan perseestä :D

• Anonyymi

No saat olla sitä mieltä. Katsele vain sitä profiilikuvaa ettei totuus paljastu.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      209
      5188
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      4930
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      202
      2769
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2368
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      1992
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1871
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1804
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1694
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      184
      1333
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1087
    Aihe