Stefan Thermanin Lapin mökki kylä ei ole hänen ja ainoastaan vaan myy mökkejä.

Anonyymi

Totuus tuli nyt ilmi ja Seiskalehti kertoi nyt totuuden, olen tiennyt asian ja odotin vaan et se tulee kohta totuus ilmi kuitenkin.

167

5240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei omista mies raukka enää mitään ja leikkii Sofian kans vaan luksuselämää ja rikasta miestä.☹️☹️

• Anonyymi

Sofia saikohan nyt myös vasta totuuden Stefanin mökki kylä asiasta.Sota alkaa nosta Stefan jalkaa ja juose karkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia saikohan nyt myös vasta totuuden Stefanin mökki kylä asiasta.Sota alkaa nosta Stefan jalkaa ja juose karkuun.

Varmaan helpotus eipä tarvi enää miettiä 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan helpotus eipä tarvi enää miettiä 👍

Ryyppäsikö mies sen takia, kun tiesi et kaikki valheet tulee kyllä tietoon ja mikä häpeä.

• Anonyymi

Taisi olla Martina joka piti pakan kasassa. Stefu hommat levisi eron jälkeen täysin. Firma ei ole toiminnassa ollut pitkään aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi olla Martina joka piti pakan kasassa. Stefu hommat levisi eron jälkeen täysin. Firma ei ole toiminnassa ollut pitkään aikaan.

Asia on juurikin näin. On ollut nähtävissä hyvin pian Martinan ja Stefun eron jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ryyppäsikö mies sen takia, kun tiesi et kaikki valheet tulee kyllä tietoon ja mikä häpeä.

Martinaltako on oppinut tämä valehtelemisen jalon taidon ....hm ja Sofia tietenkin peesaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai Martinalla oli oma etu kyseessä, niin kauan kun pakka oli kasassa, siitä pakasta irtosi aika paljon hänen jaThermanin luksus elämiseen, matkoihin ym ja sai vielä siitä pakasta ihan omaan kirstuunkin.

Taitaa tämä Therman olla aika reppana mieheksi, kun noin leväperäinen on rahojensa suhteen. Ehkä oli liian nuori, kun Martinan tapasi, isä kuoli ja perintöosuus tuli tilille, who knows...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai Martinalla oli oma etu kyseessä, niin kauan kun pakka oli kasassa, siitä pakasta irtosi aika paljon hänen jaThermanin luksus elämiseen, matkoihin ym ja sai vielä siitä pakasta ihan omaan kirstuunkin.

Taitaa tämä Therman olla aika reppana mieheksi, kun noin leväperäinen on rahojensa suhteen. Ehkä oli liian nuori, kun Martinan tapasi, isä kuoli ja perintöosuus tuli tilille, who knows...

Päihteet vei miehen. Martinan neuvoa olisi kannattanut noudattaa ja hakea apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessäoloa Martinan kanssa helpotti alkoholi. Liian kauan riitelivät ja väkisin yritti sopeutua lapsen vuoksi 9 v on pitkä aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

anyway - nyt on siinä kuosissa, että jäljellä on vain testamentin teko

• Anonyymi

Missä ne monet jokapäiväiset S & S sydämmillä koristellut viestit,älkää nyt idoleitanne hylkää ,vaikka ovatkin rahattomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Martinan bisnesäly sai Stefanin kukoistamaan. Ja Martina osaa julkisuuden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia kusetti. Fanien mukaan Sofia tienasi hyvin. Mutta minkä pisti oman tianistinsa, herää epäilys. Ei maksanut niistä verojaan, silti päästi ulosottoon. Asiasianajajalle ei ollut varaa maksaa. Huumetahoilla oli vähän erilaista elämää, mutta jatkoi vain samaa Sefun kanssa. Kyllä pisti kätensä paskaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessäoloa Martinan kanssa helpotti alkoholi. Liian kauan riitelivät ja väkisin yritti sopeutua lapsen vuoksi 9 v on pitkä aika.

Oletko noin tyhmä. Asiat ei ole sinun hallinnassasi eikä mietittäväksi. Häpee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ne monet jokapäiväiset S & S sydämmillä koristellut viestit,älkää nyt idoleitanne hylkää ,vaikka ovatkin rahattomia.

Onko fanit jo pettäneet Sofian. Taisi valehdella jo silloin radiossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei järkevän ihmisen kirjoitus. Kehtaat tänne tulla kirjoittamaan omia mietteitäsi. Ei kukaan vieras ihminen voi sanoa noin kenenkään elämästä.
        Tästähän olet täällä ennenkin vihjaillut eli syytät Martinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian pitkä aika, siinä menee mies kuin mies jo ihan sekaisin.

• Anonyymi

Ei sillä ole mitään roolia,mökit myy Mira Kasslin, jonka mukaan Stefu on hengessä mukana, mitään todellista roolia ei ole koko projektin kanssa Steppulilla. Eihän sen firma ole enää edes toiminnassa ja itse heppu vielä tutkinnassa talousrikoksista, joista saattaa hyvinkin saada tuomion.

• Anonyymi

Voimia katkeruudessasi sinulle. Ilmoitin viestisi äsken Eskolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskolle pukkaa hommia....LOL

• Anonyymi

Siellä kännissä heiluu hengessä mukana ja soittaa baari biisejä, myy samalla omaa mökkiä, siinä sen osuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostelemassasi kommentissa ei ollut minkäänlaista katkeruutta, vaan ainoastaan faktaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä kännissä heiluu hengessä mukana ja soittaa baari biisejä, myy samalla omaa mökkiä, siinä sen osuus.

ei täältä kukaan saa maallista omaisuuttaan mukaansa

viimeisessä puvussa ei ole taskuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei täältä kukaan saa maallista omaisuuttaan mukaansa

viimeisessä puvussa ei ole taskuja

Sofia haluaa varmaan kaikki logo laukut.

• Anonyymi

Stefu on itse tiensä valinnut. Ei hyvältä näytä.

• Anonyymi

Pohjalla häämöttää ei kai nyt sentään, on vielä ainakin sukutila Hangossa olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjalla häämöttää ei kai nyt sentään, on vielä ainakin sukutila Hangossa olemassa.

Onneksi ei ole Stefun nimissä,olisi sekin mennyt jo velkoihin, kuten kaikki muukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ei ole Stefun nimissä,olisi sekin mennyt jo velkoihin, kuten kaikki muukin.

Joo olis menny jo..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät kenen nimissä on Hangon talo?
        Otitko sen selville hyvissä ajoin nyhtäämisen aikana, että tiesitte mitä vaatia erorahaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ÄKKIÄ tyttären nimiin!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Soffilla vielä kello ja logolaukut.

• Anonyymi

Ja tästä oli alitus viikolla ja moniko tyrmäsi!!??

• Anonyymi

Olin täällä monta kertaa siitä yrittänyt kertoa, ja heti hirveä meteli et olen kade ja valehtelijakin. Onneksi nyt Seiskalehti vihdoin kertoi totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin täällä monta kertaa siitä yrittänyt kertoa, ja heti hirveä meteli et olen kade ja valehtelijakin. Onneksi nyt Seiskalehti vihdoin kertoi totuuden.

Voimia sulle yrityksissäsi. Olen ilmoittanut viestisi Eskolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ilmoitat Eskolle, kun Esko on töissä? Sinun pitää keskittyä katselemaan Stefylle duunia, samoin Sofialle jotain siivoushommia, ei sossu terveitä ihmisiä elätä. Nyt alkaa arki myös entisillä rikkailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiska kertoo totuuden (!!!), kun on jotain negatiivista Stefusta/Sofiasta, mutta Seiska on ala-arvoinen paskalehti ja kaikki on valhetta, kun lehti julkaisee jotain negatiivista Martinasta.

Kade toki olet ja valehtelija, kuten idolisikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ilmoitin palopojalle ja taulurosvolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ilmoitin vaikku korvalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmän vitsin kerroit, ei edes naurata.

• Anonyymi

Aloitus ilmoitettu Eskolle.

T. Elisa

• Anonyymi

Älkää vaan enää Bahalle ilmoitelko mitään....Ne Bred.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää vaan enää Bahalle ilmoitelko mitään....Ne Bred.

Baha olis vienyt jo esitteetkin firmasta konekivääreillä uhaten kuten se tauluryöstö Köpiksessä. Maran paras sala rakas äijä..

• Anonyymi

Kiitos Elisa, olen otettu ja ottanut, haittaax?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Baha olis vienyt jo esitteetkin firmasta konekivääreillä uhaten kuten se tauluryöstö Köpiksessä. Maran paras sala rakas äijä..

Pikku flikat vauhdissa, onko hiihtoloma.

• Anonyymi

Tilanteet muuttuu ja Stefun kannalta varmaan ainoa oikea vaihtoehto, että myi hankkeen pois. Tontti oli Stefun, jonne tämä mökkikylä rakennettiin, samoin idea ja suunnitelmat. Myi hankkeen ja sai siitä rahaa velkoihinsa.

• Anonyymi

Oli pakko luopua.

• Anonyymi

Itse asiassa Stefu oli osa omistajana tontista, joka myyty jo aikaa sitten. Mitään rahaa tuskin on tuosta projektista saanut, kunhan puhunut paskaa. Ei rikollisen kanssa kukaan halua tehdä yhteistyötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa Stefu oli osa omistajana tontista, joka myyty jo aikaa sitten. Mitään rahaa tuskin on tuosta projektista saanut, kunhan puhunut paskaa. Ei rikollisen kanssa kukaan halua tehdä yhteistyötä.

Kellokaupan ryöstö......?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli pakko luopua.

Sohva tarttee kauneushoitoja jotka vieläkin maksamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kellokaupan ryöstö......?

Tämä kiinnostaa jopa minua, mikähän kuvio siinä oli? Vakuutusyhtiö-kö korvasi kavereiden järkkäämän keissin? Meinaan, kun joittenki julkkujen instaa(minäkömukautelias) seurannut on Rolexit ilmaantuneet ranteeseen siis tyyliin :onko tukka hyvin näkyykö kello...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kiinnostaa jopa minua, mikähän kuvio siinä oli? Vakuutusyhtiö-kö korvasi kavereiden järkkäämän keissin? Meinaan, kun joittenki julkkujen instaa(minäkömukautelias) seurannut on Rolexit ilmaantuneet ranteeseen siis tyyliin :onko tukka hyvin näkyykö kello...

Ja yks tyyppi myy jatkuvasti arvokelloja netissä, joka myös fugessa bailaillut viime vuodet. Elintavoiltaan ilmetty Therman, hieman varttuneempi. Hämeenlinnassa operoi tämä verottajan unelmalapsi. Myy silmänlumeeksi vähä muka verhoja ikkunoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä myöskään Sofian. Alennuksen mitä antaa on ihan perheestä. Eipä taida enää mainostaa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sohva tarttee kauneushoitoja jotka vieläkin maksamatta.

Kyllä on tälläkin muijalla päässä vikaa. Eikö se tienaa fanien mukaan hyvin. Miksi sitten pistää ST kautta ja laskun ulosottoon. Kehtaa muija vaan kulkea vielä nenä pystyssä.

• Anonyymi

Höh, minä en ole ikinä edes kuvitellut, että mökkikylä olisi Stefun, maa-alue kylläkin oli hänen vai liekö vieläkin, en tiedä, eikä mun tarvotse tietääkään.

• Anonyymi

*tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*tarvitse.

Mites tällä se Stefanin rahoista huolta kantava vanha nainen, et pitänyt kiinni kunnolla Stefanin rahoista huolta. Mites nyt suu laitetaan.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*tarvitse.

Tuota en tiennyt ettei edes välitä niitä, se oli uusi juttu. Luin nyt seiskasta tuon Kasslinin kertoman asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites tällä se Stefanin rahoista huolta kantava vanha nainen, et pitänyt kiinni kunnolla Stefanin rahoista huolta. Mites nyt suu laitetaan.?

Onneksi ei ole mun rahat kysymyksessä.....LOL

• Anonyymi

Asian vierestä, oliko se Ranta-Ahon huumediileri jossain mökkibisneksissä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota en tiennyt ettei edes välitä niitä, se oli uusi juttu. Luin nyt seiskasta tuon Kasslinin kertoman asian.

Kasslin on kova mimmi, asennetta löytyy, ilmekkin ja kasvonpiirteet leukaa myöten kertoo että tahdonvoimaa on ja lakaisee lattiat pelleillä ja pyrkyreillä

• Anonyymi

No toivotaan "mökkien" nousevan sinne , ovat kyllä loistavalla paikalla ei voi muuta todeta! Eipä ihme jos Stefu on hengessä mukana!Jos vielä jokin mökki jäisi vuokrakäyttöön voisin sinne viikoksi lähteä!

• Anonyymi

Hengessä mukana😂😂😂

• Anonyymi

Onko mökit etelä- vai eturinteen puolella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengessä mukana😂😂😂

Kuulitko sen dinnerillä kun Stefu kovaan ääneen sanoi, kun paska soittoja tulee..

• Anonyymi

Just sen olonen tyyppi, että antaa ymmärtää olevansa suuri rahoittaja suurissa hankkeissa.

Hahhahhaa näkyy jo päälle tuo rinnakkaistodellisuudessa eläminen.

• Anonyymi

Olihan se eka kesä Sofian kanssa mahtavaa. Helikopteri pörräsi ja luksus lomilla oltiin. Arvasi tuon ettei rahat riitä.

• Anonyymi

Nehän lensi myös Italiaan yksityiskoneella ja naista kuskattiin limusiinin kyydillä paikasta toiseen.Ala mäki alkoi heti kun Martina ja Stefan erosi. Näin käy monesti erotaan ja uusi alku elämästä alkaa mennä alamäkeä. Levin ihana mökkikin meni myyntiin ja se oli kova pala purtavaksi Stefanill.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nehän lensi myös Italiaan yksityiskoneella ja naista kuskattiin limusiinin kyydillä paikasta toiseen.Ala mäki alkoi heti kun Martina ja Stefan erosi. Näin käy monesti erotaan ja uusi alku elämästä alkaa mennä alamäkeä. Levin ihana mökkikin meni myyntiin ja se oli kova pala purtavaksi Stefanill.

Joo alamäki on ollut jyrkkä, nyt tekee henkensäpitimiksi töitä Timbe Niemiselle, tämän juoksupoikana. Tuskin nuokaan hommat ainakaan kaikilta osin ole täysin rehellisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo alamäki on ollut jyrkkä, nyt tekee henkensäpitimiksi töitä Timbe Niemiselle, tämän juoksupoikana. Tuskin nuokaan hommat ainakaan kaikilta osin ole täysin rehellisiä.

☝️☝️☝️☝️☝️juurikin nuin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ja ne lennot ja kyydit on ulosotossa.

• Anonyymi

Eikö? Mehän oltiin käsityksessä, että täppiä riittää ja riittäää ja vielä kerran ja toisenkin. Vekselivetoisella, voi yhenkerran...

• Anonyymi

Kaikki tiesi kuinka tässä tulee käymään. Mutta fanit ei uskoneet. Tässä on tulos. Ja Sofia muka filmaa ja näyttelee. Paskaa jauhaa ja haukkuu muut. Mitäs tekee sen jälkeen.

• Anonyymi

Miten tällainen asia sitten liittyy aloittajan henkilökohtaiseen elämään? Mistä on kyse? 😀

• Anonyymi

No kerrohan sitten miten mikään tällaisilla palstoilla oleva asia liittyy yhdenkään aloittaja henkilökohtaiseen elämään ? ? ?
        Epätoivoinen yritys mitätöidä uutinen, joka olisi ollut nähtävissä kauan aikaa sitten, tai oikeammin alusta asti, jos olisi kyennyt sisäistämään totuuden eikä olisi elänyt samaa harhaa ökyparin kanssa. Voimia sinullekin.

• Anonyymi

Sekoseko miks pitäis liittyä jonku henk. koht. elämään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerrohan sitten miten mikään tällaisilla palstoilla oleva asia liittyy yhdenkään aloittaja henkilökohtaiseen elämään ? ? ?
        Epätoivoinen yritys mitätöidä uutinen, joka olisi ollut nähtävissä kauan aikaa sitten, tai oikeammin alusta asti, jos olisi kyennyt sisäistämään totuuden eikä olisi elänyt samaa harhaa ökyparin kanssa. Voimia sinullekin.

En ole aloittaja, usko tai älä, mutta tämä: "olen tiennyt asian ja odotin vaan et se tulee kohta totuus ilmi kuitenkin." Kukamuumuka?

• Anonyymi

Ei se ole projektissa mukana kuin hengessä eli fani😄

• Anonyymi

Lue Wikistä mitä fani tarkoittaa. Hengessä mukana ei tarkoita fania 👍😅

• Anonyymi

Stefu on yhtä feikki kun morsmaikkunsa.

• Anonyymi

Morsmaikku on kaiken pahan alku. Ei riittänyt Sefun rahat samoin kuin Nikon huumerahat. Mitäs nyt tekee morsmaikku, elääkö vielä velaks luksusta. Jää nähtäväksi.

• Anonyymi

Huono julkisuus tärvellyt ,ei voi olla enään 'nokkamiehenä" tämän kaltaisissa projekteissa.
      Se juna meni jo...

Vuosi rellestystä uuden muidun kaa ja tässä on lopputulos 🙄

• Anonyymi

2 vuotta ?

• Anonyymi

Minkähän vuoksi Stefu kuitenkin on halunnut antaa ymmärtää, että kyseessä on hänen oma projektinsa? Onko kyse ollut vaan kulissien ylläpitämisestä? Todellisuus lienee aika karu.

• Anonyymi

Vintti sekaisin ja yrittää epätoivoisesti pitää kulisseista kiinni, kuten sekopää veteraanipissiksensäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vintti sekaisin ja yrittää epätoivoisesti pitää kulisseista kiinni, kuten sekopää veteraanipissiksensäkin.

Ei mikään ole niin naurettavan säälittävää kuin ikääntyvä pissis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veteraanipissis on osuva nimi Sofialle.

• Anonyymi

Niinhän se sitten oli, ettei tää äijä olekaan suuren mökkiprojektin airut ja omistaja.

Hehheh tiedän tällaisia muitakin, jotka pullistelee olemattomilla.

• Anonyymi

Mäkin tiedän, Stefu exä eli Martina Feikkilehdykkäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Stefun exä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Stefun exä

Ei kai täällä tarvitse korjata pikkuruisi kirvirneitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai täällä tarvitse korjata pikkuruisi kirvirneitä?

Täällä melkein pitää,tiettyinä kellonaikoina täällä on pilkunviilaajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Sofia veteraanipissis. Ei sovi hyvin nimi hänelle.

• Anonyymi

Huvittavaa se, miten Martinan fanien jutut muuttuu. Tästä lomakylästä on keskusteltu aiemmin ja silloin Martinan fani pää punaisena riehui ja vakuutteli, että rahaa on ja hienosti menee. Martina suunnitteli fanien mielestä mainostekstejä jne. Että semmosta: D

• Anonyymi

Miten Martina tähän enää liittyy? Rehellisesti sanottuna, jos olisi tilanne entinen niin tämäkin projekti olisi mennyt paremmin. Nykytilanne onkin toinen ja tulokset nähtävissä. Kaikkihan sen näkee ja tietää..

• Anonyymi

Nyt lähti iso pyörä laukalle ja pahasti. Onko taas joku teinityttö asialla (pää punaisena) 🤔

• Anonyymi

Hahah.. Ja jotkut niin ovat tietävinään kuinka rikas, joo joo niin niin... Toikin reppana ukko on.

• Anonyymi

Joojoo, mutta kus se luotto riittää, saa nähdä miten kauan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joojoo, mutta kus se luotto riittää, saa nähdä miten kauan?

Eihän se riitä kun steppulille on rötöksiinsä myönnetty ilmainen oikeusapu. Eli kk tulot nettona ei saa ylittää 690 e.

• Anonyymi

Mara-uskovaiset on paniikissa kun hankkeella on rahoitus ja kiinteistövälittäjäkin iiiik. Se on niin eri maailmaa kuin sossun luukulla käynti 😰 Lohdutukseksi että sossun asiakkaat eivät ole kohderyhmänä tuolle lomakylälle niin voitte huokaista helpotuksesta 👍🙂

• Anonyymi

Rauhoitu hyvä ihminen, tuohan on jo ihan kiusallisen noloa uhoamista.

• Anonyymi

Mitä toi tarkoittaa käytynnössä että Stefu ei vastaa mökeistä?

• Anonyymi

Onko Nikon "prortfoliot"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Nikon "prortfoliot"?

Tietäjät tietää.

• Anonyymi

On myynyt maan kaavoitettuna jollekin kiinteistöfirmalle. Onhan siitäkin jotain saanut, mutta enemmän jos olisi saanut rahoituksen järjestettyä ja rakennuttanut itse koko kylän, kuten oli suunnitellut. Surkea asioiden hoito vei mahikset loppumetreillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On myynyt maan kaavoitettuna jollekin kiinteistöfirmalle. Onhan siitäkin jotain saanut, mutta enemmän jos olisi saanut rahoituksen järjestettyä ja rakennuttanut itse koko kylän, kuten oli suunnitellut. Surkea asioiden hoito vei mahikset loppumetreillä.

Missä summissa kaavoitukset yleensä liikkuu tuolla alueella ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Loppumetreillä"! Loppumetrit ei vielä näy, kun ei ole alettu edes rakentaa.

• Anonyymi

Instassaan myy ominaan.

• Anonyymi

Oletko varma ettei sinun ymmärryksessäsi ole jotain vikaa? 😃 Mutta älä vaivaa päätäsi turhaan asialla.

• Anonyymi

Mikä tää juttu?

• Anonyymi

Onko tää nyt ymrrettävä niin, että lakimääräinen perintöosuus on finito, samoin jotkut myydyt tontti- ja ideafyffet?
      Mites Stefun mutsi,, onko hän vielä hyvässä hapessa ja onko siltä osalta tulossa perintöhilloo, vai onko nyt kaikki soronnoo ja ulosotto on persekarvoissa peesissä, kuten muutkin vippejä Stefulle antaneet??
      Kantsiis varmaan kääntyä Nikon puoleen jos se vosu ei ole ihan tyystin pilannut välejä häneen?!
      Varmaan pelkkä viinakin alkaa nautintoaineena tuntua ahdistavalta?

• Anonyymi

Kieltämättä tuli jo silloin mieleen ettei Stefu kovin vakavasti suhtautunut koko bisnekseen kun osallistui meetinkiin Honkatalon kanssa jossain hotellissa Espoossa. Yhtäkkiä Sofia änkes mukaan jumppatrikoissaan ihan kuin joku näyttelytavara.

• Anonyymi

Kuivailikohan haaroväliään vielä hiustekuivaajalla setien ällistellessä vieressä😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuivailikohan haaroväliään vielä hiustekuivaajalla setien ällistellessä vieressä😂

Saattoihan tuo vosu kuivailla😋😋

• Anonyymi

Projekteille yleensä hommataan rahoitus niin kuin tässäkin tapauksessa. Tällaiset kohteet eivät ole sossunluukkulaisia varten joten miksi yhteiskunnan elätit vaivaavat päätä liian monimutkaisilla asioilla? Eikö tärkeintä ole millon Sossu taas antaa avustuksen? 😂

• Anonyymi

Nauranko vai itkenkö?

• Anonyymi

Niinpä😂
        Ihmeen kiinnostuneita täällä ollaan jonkun rahoista ja laukuista. Taitaa olla se sama vakiokommentoija asialla monesti, joka on mennyt sekaisin Maran tuloista.

Raha aina vaan kiinnostaa ja voi sitä katkeruuden määrää!

• Anonyymi

Mitäh... ?

• Anonyymi

No on siinä v(akka) ja kansi! 😂

Sitä ollaan niin rikasta ja porhoa 🤣 Kauanko vielä kuori ja kulissit kestää vai joko romahti koko p....?

• Anonyymi

Häpeällistä on noin valehdella ja leikkiä, ei omista edes autoa ja ajelee kaverinsa autolla. En usko et on nekään Espanjan ja Dubaissa olevat asunnot on Stefanin omistamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häpeällistä on noin valehdella ja leikkiä, ei omista edes autoa ja ajelee kaverinsa autolla. En usko et on nekään Espanjan ja Dubaissa olevat asunnot on Stefanin omistamia.

Ei omista enää yhtään mitään, kaikki on mennyt velkoihin. Hangon kortteerikin olisi jo mennyt, ellei olisi Stefun suvun nimissä. Täysin persaukinen kaveri, jolla ei muuta kuin ulosottovelkaa jonka lisäksi isoissa veloissa vielä kavereilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku edes antaa tuolle asuntoa, kämppää jne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku edes antaa tuolle asuntoa, kämppää jne?

Ehkä hän tekee sitten vastapalveluksia kun tarvitaan ???

• Anonyymi

Eikö Thermanin oma luksushuvila ole vielä mennyt kaupaksi? Joko hintaa on pudotettu?

Tsekkasin nuo titanium-kämpät. Enpä ostaisi, vaikka fyffeä olisikin. Lodge-asuntojen pohjat on huonot. Mökit vierekköinnja peräkkäin kuin missä tahansa mökkikylässä. En halua istua terassillani naapurien pällistellessä. Enkä halua "nauttia" naapurien bilemusasta. Mökillä pitää olla oma rauha ja kuistilla/pihalla intimiteettisuoja.

• Anonyymi

Therman on siis ulosottoineen, ylivelkainen, rikostuomittu, yrittäjärekisteristä poistettu, epämääräisesti käyttäytyvä, sekakäyttävä yrittäjä, jolle kukaan ei enää lainaa saati anna työtilaisuuksia. Avokkina on nälkäiselle korppikotkalle kuulostava rahanpesijätär-golddigger, joka halveksii miestään. Tulossa on myös useampi oikeuskeissi.

Mitä tuohon sanoisi 🤔

• Anonyymi

Näiden kahden tarina ei tule päättymään onnellisesti.

• Anonyymi

Eipä tuohon muuta osaa sanoa kuin että hyvin ovat sopeutuneet.

• Anonyymi

Ihanat s❤️s. Kesähäät tulossa😍

• Anonyymi

Sanattomaksi vetää. Eipä siinä muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanat s❤️s. Kesähäät tulossa😍

Kyllä olet aika pimee, petyt aika pahasti. Kaksi velkaista ja tuomioita odottavaa luuseria.

• Anonyymi

Steppuli on seonnut lopullisesti, edelleenkin instastaan noita mökkejä mainostaa. Onko taas päihdeputki päällä?

• Anonyymi

Niin miksi se mainostaa, kun ei ole kuvioissa?

Haluaako kilpailla päämyyjän tittelistä Kasslinin kanssa?

Jos sitä tekee, niin tosi raukkis.

• Anonyymi

Stefulla on mökkejä vaikka muille jakaa

• Anonyymi

Uskotaan, uskotaan. Pitää myötäillä, ettei vaan yllytä ____ua.

• Anonyymi

Ei ole totta, tulet tänne valehtelemaan.

• Anonyymi

Stepu antaa vaikutelman että on ottanut jo vastaan mukavasti varauksia mökeistään. Vähän outoo jos hällä ei ole enää mitään tekemistä kauppojen kanssa. Alkaako Stefu mennä Lokki-moodiin kuten feikkirikas avokkinsa? Stepu vaan feikkaa olemattomulla bisneksillä?

Ja edelleen on pakko todeta että toisilleen täydellisesti istuva pariskunta.

• Anonyymi

Seura tekee kaltaisekseen, kumpikin on elämänsä ryssinyt totaalisesti, täysin rahattomia, älyllisesti yksinkertaisia ja ulosottovelkaisia,rikossyytteitä tulossa. Jäljellä on vain valheet ja epätoivoinen feikkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seura tekee kaltaisekseen, kumpikin on elämänsä ryssinyt totaalisesti, täysin rahattomia, älyllisesti yksinkertaisia ja ulosottovelkaisia,rikossyytteitä tulossa. Jäljellä on vain valheet ja epätoivoinen feikkaus.

Mökkikylän omistaja Stefan Therman, mitä leikkikalu mökki kylää mahtoi mies tarkoittaa. Oikein supliikki mies puheessaan ja oikea pellehermanni.🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mökkikylän omistaja Stefan Therman, mitä leikkikalu mökki kylää mahtoi mies tarkoittaa. Oikein supliikki mies puheessaan ja oikea pellehermanni.🤡

Hei tarkoitti varmaankin leegopalikoita joista on rakentanut itselleen ja Sofialle mökkikylän.😂👏.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei tarkoitti varmaankin leegopalikoita joista on rakentanut itselleen ja Sofialle mökkikylän.😂👏.

Just niin ja mitä sinä itse omistat. ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just niin ja mitä sinä itse omistat. ?

Kiviäkin varmaan kiinnostelee, mitä joku anonyymi omistaa.
        Anonyymi ei kerjää ihailua omistuksilla, eikä koe olevansa erityinen ja ylivertainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HYVÄ .😂👏.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä 😂👏.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta joka sana. Vieläkö luksuselämää velaksi.

• Anonyymi

Ei edes myy!

• Anonyymi

Tarviiko niitä omistaa jos vaan myy

• Anonyymi

Jospa raha liikkunut jossain välissä

• Anonyymi

Ei taida mies omistaa mitään , kuin mielikuvituksen näihin omisuuksiin.

• Anonyymi

Aivan sama kuka ne omistaa.
      Tärkeintä on nyt, että S tekee kunnollisen testamentin tyttärensä hyväksi.

• Anonyymi

Ei taida Stenulta jäädä muuta jaettavaa kuin Soffa, toki hänelle jakaminen lienee tuttuakin tutumpaa hommaa, mutta ei taida tytär siitä tulla hullua hurskaammaksi

• Anonyymi

Odotan mielenkiinnolla mitä Stepu alkaa seuraavaksi myydä. Merenrantalukaaleja Helsingistä? Joku muuhan ne omistaa mut mitä väliä 😊

• Anonyymi

Stepu voisi alkaa myydä Kaisaliskinä rikkaiden kämppiä ominaan? Elastinen, Cheek.....

• Anonyymi

En ihmettelisi että siirtyisi "bisneksiä" tekemään viroon. Siellähän sen kaveri ja tukija Nieminen myös asuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ihmettelisi että siirtyisi "bisneksiä" tekemään viroon. Siellähän sen kaveri ja tukija Nieminen myös asuu.

Virossa on kaikki hauskempaa, kyllä Stepu tietää. Kaikki mikä tapahtuu Virossa, jää Viroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virossa on kaikki hauskempaa, kyllä Stepu tietää. Kaikki mikä tapahtuu Virossa, jää Viroon.

Tietäjät tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietäjät tietää.

Ihme, kun ei vielä ole muuttanut pysyvästi Viroon.
        Kellokaupan ryöstö ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme, kun ei vielä ole muuttanut pysyvästi Viroon.
        Kellokaupan ryöstö ???

Ehkä muuttaakin jossakin vaiheessa Viroon.

• Anonyymi

Ei EDES myy, vaan on hengessä mukana😁

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3010
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2919
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2836
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      439
      2541
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      153
      1863
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1231
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1139
    10. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1136
    Aihe