Oikeus omaan seksuaali-identiteettiin?

Anonyymi

Olen heteroseksuaalinen nainen. Olenko ehkä sitten myös ruma nainen kun miehet eivät kohtele minua niinkuin mielestäni naista pitäisi kohdella? (Esimerkiksi joku tylsä mies, joka ilmeisesti kuvitteli koskevansa johonkin huonekaluun, kun koski minua.) Todella pelkään, että minut häväistään seksuaalisesti tai että minusta yritetään tehdä lesbo. Mielelläni ilmoittaisin nämä miehet poliisille ja laittaisin lain eteen vastuuseen teoistaan. Minua on kohdeltava sen mukaan millaiseksi seksuaali-identiteettini ilmaisen! Naisen ulkonäkö, paino, älykkyys tai mikään muukaan ei oikeuta epäkunnioittavaa suhtautumista!

1

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se rankkaa tuo rekkalesbous ulkonäkö. Pitäisikö aamusin vaikka ajaa parta?

T,

Heteromies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      591
      4727
    2. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      562
      4302
    3. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2098
    4. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1630
    5. 65
      1559
    6. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      56
      1169
    7. Abortti on kiellettävä Suomessakin

Feministinen ajatus raskaudesta, ja sen keskeyttämisestä, jota Suomessa usein tarjoillaan ainoana mahdollisena, on kummallinen. Argumentti, jonka muka
      Maailman menoa
      603
      1134
    8. Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi

Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne? Sovitteko yhteen?
      Ikävä
      94
      1031
    9. Kyllä jään aina miettii

Miks tää meni näin.. En ymmärrä sua.
      Ikävä
      55
      936
    Aihe