Mulla on tullu valkovuotoo joka päivä nyt noin kolmen vuoden ajan, eikä menkkoja kuulu? Mä oon myös vähän alipainonen, mutta se on geeneistä. Äitilläki alko tän ikäsenä menkat.
Valkovuoto ja menkat
1
228
Vastaukset
- Anonyymi
Itse sain kuukautiset tavanomaiseen ikään, vaikka olin ihan onnettoman pieni rääpäle. Onneksi kasvoin vielä sen jälkeen reilut 5 cm, eli en jäänyt puolitoistametriseksi. Meilläkin äidin kasvu oli erilaista. Äiti oli ollut alaluokalla aina luokan suurimpia, itse aina pienimpiä. Äidillä alkoivat kuukautiset muutama vuosi itseäni nuorempana, mutta kummallakin lopullinen pituus jäi siten suunnilleen samanlaiseksi. Eli äitini kasvoi ja kehittyi itseäni nopeammin.
Voit jutella terkkarin kanssa kuukautisasiasta. Jos menet kasvukäyrilläsi jollain tapaa järkevästi eteen päin, niin ei sinulla ole hätää kuukautisten kanssa. Jos sen sijaan kasvusi on pysähtynyt, tai käyrät menevät jotenkin eri tavalla, niin jotain pitäisi tutkia. Eli toiset vaan kehittyvät nopeammin. Yleensä jos kuukautiset alkavat kauhean nuorena, niin pituuskasvukin pysähtyy siihen. Eli voi olla, että sinulla on vielä kasvuikä kesken.
Joskus jotain muistaakseni luin, että kuukautisraja olisi 45 kg. Itse taisin kyllä olla kevyempi kuukautisten alkaessa. Yläasteella kuukautiseni jäivät vuodeksi pois laihtumisen vuoksi. Aikuisella iällä olen monesti laihtunut stressin vuoksi, ja painanut alimmillani alle 45 kg, mutta kuukautiset eivät ole enää jääneet pois siitäkään huolimatta. (En siis käytä mitään pillereitä tai hormonilääkkeitä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 377192
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353731Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533642Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514- 603181
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1293096Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342779- 372730
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/482476Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445