Vietiin 13v uroskissa lääkäriin torstaina kun juoksi hiekkalaatikolla ja laski alleen. Siellä todettiin virtsatulehdus. He huuhtelivat rakon useampaan kertaan, kotiin saatiin 5 päivän antibioottilääkitys ja kipulääkettä. Samalla todettiin kissalla kilpirauhasen liiketoiminta ja saatiin seuraavana päivänä lääkkeet siihen. Virtsatulehduksen kontrolli on ensi torstaina.
Kissa pissaa edelleen pieniä verisiä pissoja. Niitä ei ollut ennen rakon huuhtelua ja liittyy kaiketi siihen koska huuhtelivat rakkoa niin kauan kunnes neste muuttui punertavaksi. Onko kenelläkään kokemuksia milloin yleensä alkaa virtsatulehdus helpottamaan? Huomenna soitan toki lääkäriin ja kysyn. Nyt olisin lähinnä kiinnostunut muiden kokemuksista.
Äsken kissa oksensi, mikä näyttää olevan yksi kilpirauhalääkkeen haittavaikutuksista. :(
Kissan virtsatulehdus
4
231
Vastaukset
- Anonyymi
Saiko jo piikkinä antibioottia vastaanotolla? Hyvä kun saa avun kilppriasiaan. Myös se virtsatietulehdus voi aiheuttaa oksentelua/munuaistenkin tilanne voi olla. Jos kissa voi muuten okei, pitää odottaa pari vrk että antibiootit alkavat purra, kunhan kissa tosiaan nielee ne, että lääkitys auttaa.
Ellei muutamaan vrk ole selvästi parempi jo kissalla, niin kilauttakaa el. - Anonyymi
Meidän tyttökisulla noita pissatulehduksia oli joskus keväällä. Lääke alkoi kyllä nopeasti vaikuttamaan ja pisuttelu lattialle loppui. Miksi tuo huuhtelu tehtiin? Ei meillä sellaista tehty kertaakaan.
- Anonyymi
Huuhtelivat, ’jotta sinne ei jää mitään muhimaan.’ Olin itse paikalla eli näin kuinka katetroivat, tyhjensivät ja huuhtelivat monen monta kertaa. Väri vaihtui keltaisesta kirkkaaksi ja siitä punertavaksi. Näin kuuluu kuulema olla. Ultrassa näkyi sakkaa, joten siksikin halusivat huuhdella. Itse kiteitä ei löytynyt. Kissa ei pissannut verta ennen. Tänään tosiaan jo parempi, joten toivottavasti menee tällä ohi. Torstaina kontrolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuhtelivat, ’jotta sinne ei jää mitään muhimaan.’ Olin itse paikalla eli näin kuinka katetroivat, tyhjensivät ja huuhtelivat monen monta kertaa. Väri vaihtui keltaisesta kirkkaaksi ja siitä punertavaksi. Näin kuuluu kuulema olla. Ultrassa näkyi sakkaa, joten siksikin halusivat huuhdella. Itse kiteitä ei löytynyt. Kissa ei pissannut verta ennen. Tänään tosiaan jo parempi, joten toivottavasti menee tällä ohi. Torstaina kontrolli.
Kuulosti jotenkin kivuliaalta toimenpiteeltä:(
Toivottavasti kisu paranee 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927