Ei niin kaunis kuin Martina mutta todella kaunis. Antaisin erittäin mielelläni.
Helena Koivu on kaunis
43
1214
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin tikata saumaan.
- Anonyymi
Makunsa kullakin, sulle varmaan kelpais puupinokin.
- Anonyymi
Katsoin et Martina on muisteltu viikonlopun viestellä noin 800 eri viestellä.❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina on Suomen suosituin julkkis👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina on Suomen suosituin julkkis👍
Vaiko inhotuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaiko inhotuin.
Suosituin ja kaunein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosituin ja kaunein.
No ei kommenteista päätellen :D Muutama höpsähtänyt fani vaahtoaa idolinsa lailla, paahtavat 24/7 ja kuvittelevat olevansa Suomen yli 5,5 miljoonainen kansa ja kansanedustajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Martina poistunut keskuudestamme, kun häntä muistellaan?
Mitä järkeä on laskea kommentteja? - Anonyymi
Aika miehkeen oloinen
- Anonyymi
On kaunis ja hyvä vartalo naisella ei yhtään mitään moitteen sanaa voi hänestä sanoa .
- Anonyymi
Niin on, suorastaan viehättävä nainen.
- Anonyymi
Haluaisin treffeille hänen kanssaan ❤️
- Anonyymi
Onko Martina naisiin päin kallellaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Martina naisiin päin kallellaan?
Helena pitää hyvin puoliaan ja vaatii pettäjä mieheltä kunnon korvauksia ja niin meidän kaikkien naisten pitää tehdä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helena pitää hyvin puoliaan ja vaatii pettäjä mieheltä kunnon korvauksia ja niin meidän kaikkien naisten pitää tehdä .
Helenaa koskeva ketju ja mutta kun Martina aina ja ikuisesti.Sinun silmiesi tähden ⭐💞.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina naiset älkää menkö miehen kanssa tehkää lapset yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitää olen sitä mieltä.ONko oikein naiset saa rahaa eikö rahat kuuluisi lapsille.Miehet pysykää kaukana naisista.Lapsia on lastenkodeissa jaulkomailla ilman vanhempia.adoptoikaa mitä teette lapsia naisten kanssa jotka rahastaa..Suomessa saa voi isäkin saada lapset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri mieltä olen entinen yh En halunnu rahaa kun että pärjäisi,Tiedättekö minulla oli työpaikka vanhat rattaat jotka löysin roskis katoksesta.Pesin ne jane kestivä vielä seuraavalle.Sossu kutsui käymään kerran .Hekysyivät miten pärjään.Sanoin hyvin joskus olisi kivak käudä kahvlla.tai syömässä.Nämä hyväsyttiin.Kerran kuussa
- Anonyymi
Helena voitti taistelun avioerosta!
- Anonyymi
Näin kuuluu voittaakkin mitäs juoksi äijä vieraiden naisten lakanoiden välissä.
- Anonyymi
No rahat menee taivaan tuulin.Olen eri mieltä voitti mutta lapset jäi häviölle.Yh saa liian helposti rahaa.Olen yh ja rahat osaan lypsää.Aina kun luen ero juttuja.Ajatelkaa veron maksajat me maksamme yh edut ja niitä on paljon..
- Anonyymi
Voittiko ihan miljoonia.No Mikko maksaa ja huoltaa myös lapset.En ole kiinostunut voitoista tai tappioista.Mielen kiinolla odotan teemun haastattattelua.
- Anonyymi
Miehekkäitä molemmat.
- Anonyymi
Isot leuat molemmilla.
- Anonyymi
Oikeus voitti. Helena voitti. Mutta, pettäjän tie on aina tuskainen, näin sanotaan. Koivu hävisi.
- Anonyymi
Toivottavasti Helena voittaa lopultakin. Onnea toivottavasti myös miesystävä on parempi kuin änäriexä. 🙋♀️⚘️☀️🐣
- Anonyymi
Toivon isälle ja lapsille voimia.Miten paljon isän on annettava euroja Lapset huoltaa Voi elättäää hellun miesystävän.Mikko on reilu kun miesystävä ja hellu voi hyvin lapsetkin voi hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon isälle ja lapsille voimia.Miten paljon isän on annettava euroja Lapset huoltaa Voi elättäää hellun miesystävän.Mikko on reilu kun miesystävä ja hellu voi hyvin lapsetkin voi hyvin.
MIesystävä tarvitsee myös hyvän elatuksen.
- Anonyymi
Mikko on komea ja tyylikäs.
- Anonyymi
Ei koskaan riittää yksistään miehen komeus ja olen sen aivan henkilökohtaisesti kans itse kokenut. Narsismi luonteen kyllä huomasin hänestä alkuaikoina ja rakkaus kuitenkin sekoitti ja avioliitossa olin ainoastaan 2 vuotta. Luonne tärkein ja tietenkin koulutus,oli sitten miehestä tai naisesta kysymys .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koskaan riittää yksistään miehen komeus ja olen sen aivan henkilökohtaisesti kans itse kokenut. Narsismi luonteen kyllä huomasin hänestä alkuaikoina ja rakkaus kuitenkin sekoitti ja avioliitossa olin ainoastaan 2 vuotta. Luonne tärkein ja tietenkin koulutus,oli sitten miehestä tai naisesta kysymys .
Miten olette voineet olla Mikon kanssa naimisissa. Mikolla hyvä luonne.Komeudesta en tiedä mutta ryhti onhyvä.Narsismi sen toteaa lääkäri.Lapset huoltaa Aikanaan lapset kasvaa ajattelevat omilla aivoilla.
- Anonyymi
Helena.Ryhdistäydy.Olet äiti.Äitien tehtävä on huolrhtia lapsista isän kanssa.Jos riepotat exsäsi häitä et seiso omilla jaloillasi.
- Anonyymi
Helena on valmis muuttamaan, kun saa osuutensa
kodistaan 👌 Ilmaiseksi ei anna osuuttaan Mikolle
"Helena aikoo muuttaa pois vierastalosta, kun hän saa oman osansa.
– Kun mä saan oman osuuden, niin mä lähden sieltä ilomielin ja äkkiä pois"- Anonyymi
Niinpä olisi tienannut rahaa menemällä toihin.Piiat hoitaisi lapset.Ei Mikko kieltänyt olisi.Vaikka tulot oliriittävat.Näin on Mikon kanssa kun on rahaa.
- Anonyymi
Tuliha se sieltä rahasta sanoi jossain rahasta ei ole kyse.Ilmatteeks saanut kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliha se sieltä rahasta sanoi jossain rahasta ei ole kyse.Ilmatteeks saanut kaiken.
Mikko ei saa ilmaiseksi puolikasta taloa 😄😁
- Anonyymi
Olikohan pettämisiä hellun hourailua.
- Anonyymi
Onko tämä aloittaja homo, kirjoituksista vaan päättelen. Milloin se astuu eläin, milloin kuvittelee astuvansa jotain julkkista. Tosiasiassa kukaan ei häntä huoli.
- Anonyymi
Nämä on julkisia mielipiteitä saa sanoa myös jokainensaa kirjoittaa.
- Anonyymi
Nyt Helena lipoo Selänteitä, tajuamatta, että Selänteethän ovay yhä aviossa.
Saa nähdä, menevätkö Selänteet tähän halpaan ja antavatko omat kommenttinsa tähän asiaan.- Anonyymi
Teemu ei lapsiensa äiti jättäisi pulaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu ei lapsiensa äiti jättäisi pulaan
Hehän ovat yhä naimisissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747494Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 352429
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72070Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto312006- 201928
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151653- 521588
- 181579