ekan mopon hankinta apua

Anonyymi

elikkäs oon nyt 15 ja hankkimas mopoa kun mennään kevättä kohti. mulla ei oo juuri yhtään tietoa mopoista ja "mopopoika kulttuurista" mutta haluisin mopon vaan koska oon laiska ja ne näyttää hienoilta lol. mä vaan pelkään että katotaan vinoon jos ostan jotenki vääränlaisen mopon. ja sit ku oon vähän semmonen outsider ja tyttö niin että oisko se outoa jos hankkisin mopon. ja kun siis en tosiaan liiku mitenkään mopoilijoiden seurassa niin en oo yhtään perillä mistään. nii jos joku vois kertoa mopoista jotain, ihan mitä vaan ja vaik antaa mopo ehdotuksii (hinnal ei väliä.) niin olisin kiitollinen.

4

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta sellainen josta itse tykkäät.

• Anonyymi

Jos budjetti riittää nii osta fantic casa jos taas pienempi budjetti nii yamaha dt eikä vitus mitää derbii, gileraa tai apikkaa

• Anonyymi

Tosiaan jonnet sanoo osta tämä älä tätä ilman perusteita, juuri näitä ei kannata kuunnella.

Tosiaan noissa uudemmissa derbeissä, gileroissa ja apikoissa toimii rabasan kone, pitkälti kestävämpi, tehoa tulee enemmän nimittäin vakiopytyissä on 2 lisäpakoaukkoa, minarellin välivapaitakaan ei löydy, paremmin viilattava. Derbien sähköongelmat olivat 2006 jälkeisissä malleissa mutta maine jäänyt derbeille vaikka nytten tulevat eri tehtaalta. Noihin koneisiin saatavilla paljon vara ja virity osia, myös hintalaatu suhteeltaan ovat käteviä. Ja pakko lisätä että olen ajanut kummallakin am6 ja rabasalla ja olen puolueeton. fanticit ovat erittäin kalliita, eikä paljoa perustelua hinnalle löydy, ''nettimoton halvin'' menee sielä kahdessa tonnissa. 2013 malli, 10tkm ajettu, ruma lisävalo joku halpa alakauttanen peili, talvella yhä kesärenkaat kiinni. Ei kannata kuunnella kaikkia suomi24 jotka jauhaavat paskaa, tai lässyttävät kuinka juuri heidän omaava mopo on paras. Vaikea sanoa mikä mopo on paras, helppo huomata ylihinnoitettu sellainen. Tosiaan osta moposi vakiona, täysin, ja ala poistamaan itse kureja samalla kun ajokokemusta täyttyy, opit samalla mopon tekniikasta, osia alkaa tulemaan, ja jos poliisit vaikka tuleekin niin vakio-osat löytyy kaapista valmiina. Kuitenkaan en suosittele ajamaan vakiona, sen verran laiskoja, ei poliiseita haittaa jos menee alle 60, etenkään jos tyttö olet. Ja tosiaan enemmän varaosia = halvempaa, helpompaa, enemmän tietämystä löytyy netistä.

• Anonyymi

Ehdottomasti suzuki pv, sitä ei voi kuin ihailla 😍🥰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8229
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2224
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2102
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1657
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1327
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe