Pitkästä aikaa...

Anonyymi

Pitkästä aikaa valkenee aamu jota ei joku Johaug tai Bolshunov ole heti pilaamassa!

5

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselle on valjennut kymmeniä vuosia aamut, jota muut eivät pilaa. Mistä se johtuu? Ihan vaan siitä, että olen itse itselle rehellinen ja ajattelen itsenäisesti. Luen ja kuuntelen uutisia, pyrin ottamaan selvää, onko uutinen tosi. Myös mikään, tai kukaan ei saa minua ärsyyntymään. Olisi melko hirveää, jos vihaisin, tai ärsyyntyisin asioista, tai ihmisistä. On ihmisiä jotka aloittajan laitta ärsyyntyvät asioista. Jotakuta ärsyttää ihonväri, laulutaito, poliittinen suuntaus, ulkomuoto, lihavuus, laihuus, murre, asuinpaikka, lista on loputon. Kerran meinasin ärsyyntyä naapuriini, mutta huomasin hänen olevan tyhmempi, köyhempi ja onnettomampi kuin minä, joten ärtymys vaihtui sääliin. Ole sinäkin oman elämäsi herra, äläkä anna muitten ohjata sitä.

      • Anonyymi

        Psykiatrille voisit mennä valopäisyyttäsi esittelemään. Mutta kun ne on tietenkin sinua tyhmempiä, niin eihän siitäkään sitten mitään tulisi.
        KUN EI OLE YSTÄVIÄ, niin voi huoletta olla älykkäin.


      • Anonyymi

        Sinä olet sellainen tosielämän Sheldon Cooper. Kaikkiviisas Rillit Huurussa hahmo.
        Minä luulin ettei tommosia oikeasti ole muuallakuin komedioissa.


    • Anonyymi

      Edellä mainio esimerkki ärsyyntymisestä. Henkilö ärsyyntyy toisen kirjoituksesta, jonka kirjoitin vähän provoa käyttäen. Tässä on mainio esimerkki, kun säälin kirjoittajaa, en ärsyynny. Ei ole asiat hyvin ei, kun antaa jonkun muun pialta päivänsä.

    • Anonyymi

      On kai parempi olla älykkö ja viisas ilman ystäviä, kuin tyhmä ja paljon ystäviä, tai no mistäs minä sen tiedän, täytyy kysyä tuolta tyhmältä, jolla on paljon ystäviä.
      Joku tyhmä voisi kertoa, mitä te teette niillä ystävillä? Onko niistä enempi haittaa, vai hyötyä. Mistä tunnistaa oikean ja aidon ystävän? Tuttuni sairastui vakavasti ei siis ystäväni. Häneltä katosi ne ystävät välittömästi ei jäänyt jäljelle kuin meitä tuttuja vain. Koittakaa sairastua, niin alkaa ne tosiystävät löytymään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe