Kaaduin edellispäivänä sohvalle niin, että käsi jäi huonosti alleni kun otin vasemmalla kädellä vastaan ja sen jälkeen alkoi sattumaan ranteen veneluun kohdille.
Pitäisikö siis mennä käymään lääkärissä kun ranteeseen sattuu kääntely eikä siihen pysty oikeen varaamaan painoa?
Voikohan veneluu olla ns.heikompi jos se on joskus jo kerran murtunut ja siksi mennä helpommin uudestaan rikki?
Pitäisikö mennä lääkäriin ranteen kanssa?
Anonyymi
1
161
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ku täältähän se ehdottomasti kannattaa terveydestä kysellä vaikka ois murtumiakin tullut. Mitä sitä suotta lääkäriä vaivaamaan mokoman takia. Jos vielä keksisit miten saisit kuvattua ilman lähetettä röntgeniin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161