Nyt saadaan selville Skorpiosin suorituskyky, kun käynnistymässä on Karibian 600-kisa Antigualla. Lähtö on parin tunnin päästä. Skorpios jo irtosi laiturista. Mukana on myös sen pahin kilpailija Comanche. Tuolta löytyy trackeri ja kisa kestää 1,5 päivää.
https://caribbean600.rorc.org/
Skorpios Karibialla
4
231
Vastaukset
- Anonyymi
Skorpios näyttää johtavan Comanchea 10 maililla 200 mailin jälkeen.
- Anonyymi
Skorpios voitti kisan 6 maililla ennen Comanchea. Voidaan siis sanoa, että Suomessa on tehty maailman nopein yksirunkoinen purjevene.
- Anonyymi
Comanche purjehti kylläkin 4 h paremman tasoitetun ajan hävittyään reilussa 40 tunnissa vain reilut 40 minuuttia. Muut ovat vielä matkalla, joten voittajaa ei tiedetä. Ennusteessa V70 I Love Poland johtaa Comanchea kahdella tunnilla, mutta sillä on vielä 96 M jäljellä. Samaisessa ennusteessa Scorpios on 7/12 luokassaan.
Olishan se aika noloa, jos 125-jalkainen uusi kisavene ei olisi suorassa ajassa nopeampi kuin 100-jalkainen 7 vuoden takaa.
Taitaa tuokin olla venäläisomisteinen. Toivoa sopii, että pakotteet purevat näihinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Comanche purjehti kylläkin 4 h paremman tasoitetun ajan hävittyään reilussa 40 tunnissa vain reilut 40 minuuttia. Muut ovat vielä matkalla, joten voittajaa ei tiedetä. Ennusteessa V70 I Love Poland johtaa Comanchea kahdella tunnilla, mutta sillä on vielä 96 M jäljellä. Samaisessa ennusteessa Scorpios on 7/12 luokassaan.
Olishan se aika noloa, jos 125-jalkainen uusi kisavene ei olisi suorassa ajassa nopeampi kuin 100-jalkainen 7 vuoden takaa.
Taitaa tuokin olla venäläisomisteinen. Toivoa sopii, että pakotteet purevat näihinkin.Joo, mutta Skorpios on rakennettu ajatellen line honoursia, ei tasoituskilpailuja. Comanchea nopeampia veneitä ei ole tullut 7 vuodessa, ilmeisesti se ei ihan helppoa ja halpaa ole sellaista rakentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782