Tavoitteena seksisuhde

Anonyymi

kaivatun kanssa.

65

1753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkeen täytyy suostua.

      • Anonyymi

        Pyrstöä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrstöä haluan.

        Paljaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljaalla

        Siemennän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siemennän

        Jaa


      • Anonyymi

        Kaivattuani saan kohdella miten haluan. Seksi tärkeintä.


    • Anonyymi

      Korpulle??? 🤣

    • Anonyymi

      Onnea vain. Kaikilla ei ole ensimmäisenä seksi mielessä. Ääliö 🤮

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu


    • Anonyymi

      Oletko se jos haluat nainen seksisuhteen kanssani - tyyppi? Ei muuta kun lykkyä pyttyyn👍😂

      • Anonyymi

        No en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole.

        Älä valehtele


      • Anonyymi

        Just just 😆


    • Anonyymi

      Niin minäkin haluan vain seksisuhteen.

    • Anonyymi

      Tule hakeen sitä pyrstöä.

      • Anonyymi

        Jaa että nainen ei saa haluta seksiä? Mites sitte aattelit naista saada jos se ei saa haluta itse? Väkisinkö otat?


    • Anonyymi

      Ei pysty, liian vanha jo, parhaat vuoteni kun ovat jo takanapäin.

    • Anonyymi

      Ei kiitos. Vain rakkaudellinen seksisuhde käy. Muu on taviksille.

    • Anonyymi

      Voit nuolla

    • Anonyymi

      Kyllä vaan, ehdottomasti. Jos saisin hänet yhdeksi yöksi, tiedän että syntyisi riippuvuus toisiimme💋. Sitä kohtaamista odotellessa..💗🤗😍

    • Anonyymi

      Tämän aloituksen kirjoitti eri kuin läheiset välit tai seksisuhteeseen kirjoittaja.
      Tiedän,koska noi kirjoitin ja tätä en kirjoittanut.En kirjoita enää aloituksia palstalle,koska vain irl asiat edistyy jos edistyy.
      Hyvää kevättä teillekin.

    • Anonyymi

      Jumantsuikka huh huh.

      T: napaan asti

    • Anonyymi

      Pysyn kaukana riippuvuus suhteist

      • Anonyymi

        Pysy nyt suatana soikoon kaukana ihan kaikesta, kaikki varmasti pysyvät sinusta


    • Anonyymi

      Pelkkää panemist siis.

    • Anonyymi

      Poistettu sääntöjen vastaiset.... Hohhoti hoijaa tämän kanssa.

      • Anonyymi

        Joo sinne meni daddy kiviensä kanssa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sinne meni daddy kiviensä kanssa. 😂

        Sinne katosi bittiavaruuteen. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne katosi bittiavaruuteen. 😄

        Perhana sentään. ;) 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perhana sentään. ;) 😂

        No tule isin luokse, se helpottaa. 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tule isin luokse, se helpottaa. 🙃

        Nyt menee jo vähän ällöksi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee jo vähän ällöksi....

        No ehkä vähän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä vähän...

        Joten, tules tädin luo niin saat tissin suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten, tules tädin luo niin saat tissin suuhun.

        Ohhoh. Nyt laitoit samalla mitalla. Imen nännisi koviksi kirsikoiksi. 😋


      • Anonyymi

        Mmmmm kyllä voin kuvitella. Onko se etusormeni? Vai joku muu? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmmmm kyllä voin kuvitella. Onko se etusormeni? Vai joku muu? 😘

        Se on se, minun käsittelyssäni alta aikayksikön juhlakunnossa seisoskeleva nuija. ;) 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se, minun käsittelyssäni alta aikayksikön juhlakunnossa seisoskeleva nuija. ;) 😄

        Sehän on juhlakunnossa jo pelkästä ajatuksesta. Herkuttele sillä nyt. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on juhlakunnossa jo pelkästä ajatuksesta. Herkuttele sillä nyt. 😅

        Vedä kätees vaan.


    • Anonyymi

      Mene hakemaan hoitoa psykiatriselta osastolta.

      • Anonyymi

        Sellaiselle osastolle voi kuule meistä aivan jokainen joutua kun mieli alkaa temppuilemaan ihmisestä itsestään riippumattomista syistä, joten kannattaa miettiä mitä näppikseltään päästää, saattaa kolahtaa omaan nilkkaan tuollaiset kehoitukset hyvin äkkiä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti tämä jatkuu seksin merkeissä
      Se riittää

      Omenainen olo, siemenesi sisässä.

    • Anonyymi

      Tää haavemaassa eläminen ihan hanurista.
      Koska me sit rakastellaan?!

    • Anonyymi

      Mitä mieltä vaimosi ja lapsesi on asiasta?

      • Anonyymi

        Kuka tänne muka varattuna tulisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tänne muka varattuna tulisi?

        Älä viitsi esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tänne muka varattuna tulisi?

        Koko palstalle ei ole kun varattuja.
        Sinkkupalsta on eri paikassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko palstalle ei ole kun varattuja.
        Sinkkupalsta on eri paikassa!

        Kyllä voit kaivata sinkkuna toista jos olet vasta ihastuneena ettekä ole edes treffanneet. Mikä siinä niin ihmeellistä?


    • Anonyymi

      Tätä palstaa kun lukee, niin tuntuu siltä, et tämäkin aloitus on sellainen johon kaikkien pitäisi pyrkiä, koska luottamuksellista suhdetta paljon vaikeampi synnyttää. Seikkailijat ja uusien kokemusten kokijat ovat niitä arvokkaimpia tuttavuuksia.

    • Sellaisia tavoitteita ei ole, jos joku kysyisi koska olen viimeksi harrastanut seksiä en osaisi vastata siihen. Oikeastaan hyvin harvoin edes ajattelen koko asiaa enää.

      • Anonyymi

        Tunnut poikkeukselta, tosin hyvältä sellaiselta. Itse olen ollut muutaman kerran utelias tietämään toisesta enemmän, ovat kokeneet sen stalkkaamiseksi ja ahdistavaksi, vaikka en ollut minkäänlainen uhka heille, (minuakin stalkattiin) halusivat kokea minut sellaiseksi.

        Syytä en tiedä, oletan vahvasti heidän olleen näitä seikkailijoita, uteliaisuuteni kautta paljastui asioita, jotka tuki mielikuvaani heistä. Ristiriitaisuudet sotki omaa ajattelua heistä. Heidän kautta mielikuvani muuttui naisista huonompaan suuntaan. Uteliaisuus on hyvästä, jos toisesta tulee kiinnostava itselle.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe