mikä on
kun ei onnistu 🤭
mikä on kun ei taidot riitä,
11
819
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää irrallisia lauseita anonyymilta nettipalstalta, kyllä se sitä sutjaantuu👍
- Anonyymi
Ota pieni sininen pilleri
- Anonyymi
Ai tarkoitatko mode annoj???
- Anonyymi
Juu kyllä kun nimeä ei julkaista kuin takaperin😂🤣🤣😂😂😂😂annoj ✍️🧚♂️🧚♂️🧚♂️🧚♂️
- Anonyymi
Näinhän se on ettei taidot riitä.
- Anonyymi
Joskus on parempi heittää sikseen eikä taistella realiteetteja vastaan, kun aikaa, energiaa ja keskittymiskykyäkään ei ole rajattomiin, varsinkaan jos rima tarpeettoman korkealla eikä järkeä sen alentamiseenkaan löydy.
- Anonyymi
Niinpä, ei löydy oikein katetta
- Anonyymi
Mistähän mahdat tässä puhua?
- Anonyymi
Ollaan positiivisia ja ulospäin suuntautuvia, pieni kehu on hyväätekevä esim naidessa... siis nainen vou kehua hyvää tekevää, miehen ei ehkä tartte, hyvää se tekee kumminkin kun saa... tämä tuli mieleen kun odotan mun nykyistä miestä luokseni, edellinen kuoli... tämä nykyinen on ihana naimaan, tykkään tykkään ja kaipaan häntä... hän tulee tänään tai huomenna, riippuu tuoko posti mitään menoja tälle viikolle. Me grillataan mun kalamökillä entrecoteeta muuta hyvää... mikähän se mun asiani oli, ei ainakaan tämä mitä tähän laitoin...
- Anonyymi
Oletko ihan terve. Et
- Anonyymi
Kaikilla ei riitä totta puhut....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379