Euraasialainen kummityttö osa 1

Nuoren, hoikan punatukkaisen naisen keltainen sarjakuvapyjama sa väkisinkin hymyn naamalle – Älä naura, ei ollut muuta puhdasta yövaatteksi kun lähdin.. - Älä pliis, tajuan toki, enkä naura sulle vaan hymyilyttää tuo pyjama väkisinkin, itsesiassa oot ..seksikäs siinä… -Fujiko, eli Jiko, puhui täydellistä suomea vaikka olikin syntyperäinen japanilainen, iso-äitinsä oli lähtenyt 1974 vaihto-oppilaaksi joka jatkui avioliittona, synnyttänyt pojan ja tyttären, jonka tytär Jiko oli. Tunsin äitinsä ja tämä oli pyytänyt ylimääräiseksi kummiksi. Oli tahtonut jonkun suvun ulkopuolelta, kuulemma ihan varmuuttaan. Ihmettelin aikoinani mutta asia unohtui.

Kunnes hän soitti kuukausi sitten: - Kuule, voiko Fujiko tulla sun luo vähäksi aikaa? - Mnjaa, tota.. - Maksan toki ylöspidon ja silleen, rahasta ei ole kiinni, tiedät nämä Yamahat, jenipinkkoja on nurkat täys’ .. - Juu, en sitä vaan kun en ole nähnyt sitten ristiäisten.. - Fujiko on innoissaan kun viimeinkin tapaa Kummisedän joka on aina antanaut parhaat lahjat… - Niin, katsos kun tilanne on että pitää käydä vakavat neuvottelut miehen kanssa avioelon säännöistä ja katsoa pitääkö laittaa lusikat jakoon ja haluaisin.. - Toki voi tulla, saan apulaisen mökin laittoon, vuokrasin 15 vuodeksi ja saan laittaa paikkoja. - No mutta, tytöstä voi olla hyötyäkin kun on ollut oudon kiinnostunut puukäsitöistä..niin, ei tiedä meidän tilanteesta joten ei tarvitse sinunkaan sanoa mitään … .

Niinpä olin hakenut Helsinki-Vantaalta 19-vuotiaan kummityttöni. Alku oli kankeaa mutta kun kävimme Lahden kohdilla Tuulenpesässä kahvilla, tilanne laukesi – Bongasin jonkun animen lehtihyllystä ja kysyin: - Kolahtaakos nämä kettutytöt sulle? - Joo, tuo varsinkin on hyvää mangaa.. ja aloitti katkeamattoman pulinan joka kesti aina viitostieltä pois kääntymiseen asti, noin 30 minsaa=)

- Jo vain tunnen nyt pikku-Ting-ketunpennun kasvutarinan, kiitos. - Fujiko punastui: - Sorry setä, innostuin vähän… - Ei, se on oikeasti kiinnostavaa, mulla on sarjakuvia monta hyllymetriä, mangaakin vähän… - Ai, kiva et joku aikuinen tykkää sarjakuvista… . Saavuimme perille, ajoin vanhan maatalon pijhaan ja Fujiko innostui paikasta. Teimme esittelykierroksen jonka aikana nuori nainen intoili ja minä nautin innostaan. Menimme lopulta sisään tupaan joka oli koko alakerrran kokoinen. Olin poistanut väliseinät, vain yksi kantava rakenne oli jäänyt jakamaan tuvata osan makuuhuoneeksi. Istuimme sovaan ja avasin pc.n, alkaen selata sähköposteja. Jossain välissä huomaisn että Fujiko jäi tuijottamaan minua, ja hetken perästä kysyin: - Tiedän että olen komea mutta nyt kyllä katsot aika tarkkaan… äläkä pyydä anteeks.. - Ant..sorry, jäi joo..öö.. näkö päälle, niinku äiti sanoo.. Fujiko käänsi katseen jatkaen hiljaa, kuitenkin kuulin: - Ja oot komee, todella komee… Vastasin hänen olevan söpömpi kuin äitinsä , katsoen samalla syvälle äitinsä tummansinisiin silmiin, atkaen : - Ja se on mahdotonta, vaan siinäpä silti istut

Fujiko tarttui sanoihini: - Ai oon vai, ja alkoi keimailla, pyllisti ja tanssahteli lähelle. Hetken mielijohteesta otin hänet syliin ja suutelin suoraan suulle. Alun hämmästyksen mikrosekuntien jälkeen, tunsin avautuvan, kostean, halukkaan suun ja alkoi kunnon suudelma, kesti minuutteja joiden aikana käteni vaelsivat hoikkaa vartta, kiinteä peppua, olin aivan myyty.

- Kummisetä, ota mut, oo mun eka mies...joohan..jooko? Jiko pyysi, kiihkeyttä äänessään. Nostin tytön syliini ja kannoin makuuhuoneen sänkyyn,.Kävin viereensä ja vakuutin: - Todellakin otan, olet niin kiimainen että kaikki kolmen metrin säteellä kiihottuu lujasti…
Käteni liukui Jikon jalkojen väliin, pitkin pyjaman pehmeää kangasta. Jalkoväli oli lämmin ja pyjaman kangas oli kostea. Suutelimme kiimaisesti, pyöräytin tytön päälleni ja hyväilin pientä, tiukkaa peppua: - Kiihottavat pakarat sulla pikkuinen.. Sormeni hakeutui anukselle ja painon ekan nivelen sisään. Jiko voihkaisi, näykki korvaani ka kuiski: - Haluatko panna mua peppuun, setä...sun kyrpä on niin iso et se sattuu varmaan...mut ei se haittaa, mä taidan olla vähän maso… Oooohhh, pääsi Jikolta kun sormetin pillua. - Setäääh, nussi mua, ota mun märkä pikkupillu..nai sun pikkuista narttua… Käännyin päälleen ja ohjasin kyrpäni euraasialaiseen, kauniiseen, pieneen ja niin helvetin pennun näköiseen että tuli vähän outoja fiboja: - Voi Jiko, voi mun pikku kummityttöä, ootko ihan varma täst.. – Oon, keskeytti tyttö kiivaasti, nosti jalkansa ristiselkäni päälle ja työntyi lantio edellä, painaen jaloillaan minut sisään. Kaluni jysähti puukon lailla tuppeen, tytön huulilta pääsi itkuinen voihkaisu ja yninä, sopertaen hiljaa: - Nai mua...ooh..se on isooh...anna...nussi..pane muaaaahhh, pane sun omaa kummityttöä, tee mustaaaahh...naineeennhhh.. .
Kiihotuin täyteen himoon ja aloin naida napsuttaa, kuin kone tikkasin yhä kiihtyvällä vauhdilla elintäni pieneen, tiukkaan, märkään koloon. Jiko uikutti, voihki, vääntelehti ja ynisi. Viimein jäykistyi hetkeksi, laukesi ja lysähti kasaan. Työnnyin muutaman

0

1987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1888
      2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        119
        1858
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1838
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1620
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        60
        1442
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1256
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1153
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1150
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1148
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1127
      Aihe