Euraasialainen kummityttö, osa 2

Työnnyin muutaman kerran mutta tytön pyynnöstä pitää paussia, vedin kaluni ulos. - Oota vähän setä houh...huhhuh...mä hoidan sut loppuun..kohta…. - Nauti nyt vaan kyydistä kuiskasin, suutelin kaulaa ja käänsin Jikon kyljelleen. Liukasti kalun kookosrasvalla ja työnnyin anukseen. Jiko makasi rentona, ynisi hieman, rentoutti pepun: - Pane vaan setä…..anna kyytiä mun anukselle….. Aloin työnnellä hitaasti, teki kipeää tytölle joka kuitenkin pyysi jatkamaan…. - Alista mua setä, hauku mua, dissaa….läpsi….Tein työtä käskettyä ja nostin hetken perästä tytön syliini, kantaen hänet pöydän eteen. Laskin alas, käskin kääntyä ja tartuin käsiinsä. Raudoitin ranteet, painon niskasta vasten pöytää ja annoin anukselle kyytiä.

Laukesimme yhdessä joiskin Jikon orgasmi oli jatkuvaa laatua. Kyrpäni oli tiukasti puristuksissa, pillu supisteli ja sai nuoren naisen sätkimään, päästäen outoja, korkeita kimityksiä, pulputtaen suomea ja japania sekaisin, laueten yhä uudestaan. Viimein hä äkisti levitti jalkansa, lantio työntyi ylös ja eteen, emätin hervahti rennoksi – huokaisten kivusta, helpotuksesta ja nautinnosta, vedin kalun ulos. Jäin nojaamaan eteensä, katsellen silmiä jotka olivat kuin hedelmäpelin kirsikat, pyöri ja pyöri, voitti ja voitti. Jiko squirttasi suoraan naamalleni kunnon suihkun pimpastaan. Rrepesin ehtken päästä, pudoten polvilleni ja kellistyen lattialla nauramaan. Hillitön hekotus tarttui ja hetken perästä Jukio nousi ja laskeutui viereeni, kainaloon ja suutelimme ja nauroimmi, hihitimme, hekotimme, kikatimme. Lopulta, aivan lääopästyneinä, nauru kaikkosi ja nukahdimme hetkeksi niille sijoille.

Heräsin kylmän henkäykseen ja vedin pöydän liinan opäällemme. Katselin nukkuvaa, hymyilevää ja ajoittain mutisevaa nuorukaista ja rakastuin. Lujaa.
- Voi Jumnalan puupyssy ja siihen panoksia… .

Elin mielenkiintoisia aikoja, tuumin kun sain erektion ja aloin herätellä Jikoa. - Voih setääh, hän sanoi punastuen avattuaan silmänsä: - olet juuri niin häpeämätön kuin äitini kertoi päiväkirjassaan sinun olevan. Ihanaa…..

Nousimme siirtyen suihkuun. Siellä painoin Jikon vasten kaakeleita: - Vai luetaan sitä äidin yksityisiä päiväkirjoja, sietäisit saada piiskaa, senkin pikku narttu, uteliaisuus kissan tappoi… .
- Voih setä, rankaise tottelematonta pikku narttua….. .

0

1447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
        Kotimaiset julkkisjuorut
        306
        2569
      2. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
        Kauhava
        13
        1824
      3. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
        Kotimaiset julkkisjuorut
        174
        1617
      4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
        Ikävä
        116
        1610
      5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
        Ikävä
        333
        1468
      6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
        Kotimaiset julkkisjuorut
        148
        1283
      7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
        Ikävä
        116
        1224
      8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
        Kotimaiset julkkisjuorut
        260
        1125
      9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
        Sinkut
        235
        989
      10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
        NATO
        216
        823
      Aihe