Moi mä oon 27vuotias mies Turusta ja omista tummanruskeet nappi silmät
sekä ruskeet hiukset. Niin ja luonteeltani oon luotettava
rehellinen,hellyydenkipee sekä sosiaallinen ja huumorintajuinen ja
hellä. Tota niin ja tykkään koti-illoista sekä ylättää ja hemmotella
sinua niin ja tykkään myös kirjoitella rakkausrunoja. Niin että jos
iinostuit niin mailaa ja tutustutaan toisiimme ja eihän sitä kato
koskaan tiedä mitä yhteistä meillä voi olla kun tutustutaan toisiimme
jooko mutta mailaa. Niin hellitään ja yllätetään toisemme sekä tehdään
unelmista totta vai mitä. Niin ja tykkään myös matkustella ulkomailla ja
enkä polta tai pahemmin käytä tota alkoholiakaan. Tota ja jollet nyt koe
esteenä ikääni etkä tätä että mä oon liikenteessä vammautunut
moottoripyörällä niin että mulla on ainoastaan jalat halvaantuneet niin
mailaa ihmeessä tutustumisen arvoiseen mieheen. Niin ja mä etsin tätä
omaa kultaa että kerro ootkos tää sinä ja mailaa. Tota niin että mä
etsin itselleni tätä tyttöystävää joka haluaa muuttaa kanssani yhteen
joskus sekä perustaa perheen. Mutta kerro ootkos tää sinä ja mailaa sekä
nähdään. Niin ja yksin ei oo hyvä olla enkä yksin pysty mä nukkumaan kun
yksinäisyys ampuu myrkkunuolilla mua nyt vain ja nähdään ja mailaa minulla jos kiinostuit [email protected].
Lukekaa Tämä Heti
22
2355
Vastaukset
- Huhhuhjaaaaaaaa
Oletko jo tännekin ehtinyt? Todella epätoivoinen tapaus!
- Hah
Etkös sinä ole naimisissa?
- todella
Hah kirjoitti:
Etkös sinä ole naimisissa?
niin, että tämä epätoivoinen herra on naimisissa?!! Uskomatonta jos näin on..
- kyllä
todella kirjoitti:
niin, että tämä epätoivoinen herra on naimisissa?!! Uskomatonta jos näin on..
ainakin viime viikolla vielä oli mutta yrittänyttä ei panna ja saahan sitä aina aidan taakse kurkata jos tahtoo kunhan ei jää kii
- sinunko aina
tervehdys näin viestisi joten ajattelin voisimmeko tavata jossain kahvilassa?
Olen 27-v.blondi ja minullakin on kyllä aviopuoliso kuten sinulla ja minulla on 3 lasta mutta eiköhän mekin voida perhe perustaa jos se sinulle sopii.Voisinko vielä tämänhetkisen mieheni kanssa tulla kahvilaan tapaamaan jos sopii- minumpas
Älä sinä kuule yritä tota niin tulla tota mun apajille.
tää nappiveikko on mun tuleva mies en jälkeen jos hän eroo siitä nykyisestä vaimosta joten hae ittelles joku muu nappipää kuka kirjottaa sul romanttisia runoja
voisitko roskean napin mies laittaa yhteystiedot jossa voisimme potää yhteyttä privana - amorin nuoli
minumpas kirjoitti:
Älä sinä kuule yritä tota niin tulla tota mun apajille.
tää nappiveikko on mun tuleva mies en jälkeen jos hän eroo siitä nykyisestä vaimosta joten hae ittelles joku muu nappipää kuka kirjottaa sul romanttisia runoja
voisitko roskean napin mies laittaa yhteystiedot jossa voisimme potää yhteyttä privanaTotaniin kun mäkin oon nyt ihastunut tähän nappipäähän vaikka nää runot on aina sammalaisia mutta en koe sitä esteenä jos ei este oo mun jäänsiniset silmät. Voitashan me kaikki ihastuneet vaikka laittaa vuoroviikot ja sillee niin ei tuu kellenkään mitään myrkkynuolia vaan amorin nuolia.
Voitasko nähdä vaikka kahvilassa vaikka mä en juo kahvia jos se ei tota niin oo este kun mä juon vaan vihreetä teetä. - vuorotellen
amorin nuoli kirjoitti:
Totaniin kun mäkin oon nyt ihastunut tähän nappipäähän vaikka nää runot on aina sammalaisia mutta en koe sitä esteenä jos ei este oo mun jäänsiniset silmät. Voitashan me kaikki ihastuneet vaikka laittaa vuoroviikot ja sillee niin ei tuu kellenkään mitään myrkkynuolia vaan amorin nuolia.
Voitasko nähdä vaikka kahvilassa vaikka mä en juo kahvia jos se ei tota niin oo este kun mä juon vaan vihreetä teetä.juu kuule mitä tota jos ni vuorotellaan tota nappisilmän kanssa
jos tota tykkäät runoista nii te runoilette mutta toisella viikolla nappisilmä vois mun kanssa harrastaa"päiväkahvii"amorin merkeissä tota nii jos se meille 3 sopiiii - amorin nuoli
vuorotellen kirjoitti:
juu kuule mitä tota jos ni vuorotellaan tota nappisilmän kanssa
jos tota tykkäät runoista nii te runoilette mutta toisella viikolla nappisilmä vois mun kanssa harrastaa"päiväkahvii"amorin merkeissä tota nii jos se meille 3 sopiiiiJoo tota se niin tota noin sopii mulle jos et liikaa tota "kahvia"nautiskele että ihana nappisilmä munkin kaa jaksaa olla hellä. Ensviikko ei mulle totanoin sovi kun runokerhon kesäretki ähtärin eläintarhaan siellon ihana kirjoittaa runoja. mä voin vaikka tota niin mennä viroon nappipään kanssa kun me tykätään molemmat ulkomaan matkailusta ja se voi tota niin ostaa mulle tupakat ja viinat kun mun pahe on se mutta totanoin toivottavasti se ei ole este meidän ihanalle tulevaisuudelle. Mullon jo nyt totanoin niin ikävä että myrkkynuolet on tullut jo tota munkin uniin...
- napi slmille
amorin nuoli kirjoitti:
Joo tota se niin tota noin sopii mulle jos et liikaa tota "kahvia"nautiskele että ihana nappisilmä munkin kaa jaksaa olla hellä. Ensviikko ei mulle totanoin sovi kun runokerhon kesäretki ähtärin eläintarhaan siellon ihana kirjoittaa runoja. mä voin vaikka tota niin mennä viroon nappipään kanssa kun me tykätään molemmat ulkomaan matkailusta ja se voi tota niin ostaa mulle tupakat ja viinat kun mun pahe on se mutta totanoin toivottavasti se ei ole este meidän ihanalle tulevaisuudelle. Mullon jo nyt totanoin niin ikävä että myrkkynuolet on tullut jo tota munkin uniin...
joo ei "litratolkulla"kahvii juoda muuten tota siitä ei tiiä tota mitä siitä seuraa mun täytyy kattoo mikä tilanne tota sikkoin kun sulla se ähtärin runoviikot nii mää reissaan affenaanmaalle ruotsilaivalla kun meillä lentoemoilla on maaseudun tukiaiset yhdistyksen tota kevätkokous siellä tota mahtaisko nappisilmä öögata vaimonsa kanssa sen viikon kun tota on onnellisesti naimissa kuulemma
- amorin nuoli
napi slmille kirjoitti:
joo ei "litratolkulla"kahvii juoda muuten tota siitä ei tiiä tota mitä siitä seuraa mun täytyy kattoo mikä tilanne tota sikkoin kun sulla se ähtärin runoviikot nii mää reissaan affenaanmaalle ruotsilaivalla kun meillä lentoemoilla on maaseudun tukiaiset yhdistyksen tota kevätkokous siellä tota mahtaisko nappisilmä öögata vaimonsa kanssa sen viikon kun tota on onnellisesti naimissa kuulemma
kai sää kato muistit tota niin tuoda tuliasia napissilmälle affenmaalta? mä tota niin toin ähtäristä rakkaalleni tota uuden runo vihkon niin jos se oppis vähän tota kirjottaan erilaisia runoja kun aina tuon yhden saman vaikka se on tota niin aika hyvä tietysti. ei haitta vaikka totaniin naimissa kun mullakin kaikkee kesämenoa ja euroviisutkin alkaa totaniin ei sillon kerkee öögata silmiä vaan tota sonya ja ei mulla kovin monta tota vitsiä oo niin ei tota voi kerralla kauaa nähdä ettei tota niin luule että mä niin olisin joku huumorintajuton jos ne tota loppuu kesken.niin että vois siirtää syksymälle tota niin tapaamista ja hellyyttää ja romatiikaa ainiin mutta sillon pitää tota niin tehdä marttakerhon kanssa mehuja mutta jos tota aikaa vähä liikenis...muuten on myrkkynuolia täynnä koko keho..
- amorin nuoli
napi slmille kirjoitti:
ainiin sitä viellä piti tota kysymäni jotta kai sää muistit laulaa ulkomaanlaivalla tota karaokessa tummat silmät ruskea tukka ?
- gazza
Musta on erittäin mukavaa että ihmiset hakee seuraa sun muuta mukavaa mutta onko tämä oikea palsta siihen tarkoitukseen ? Jotkut kirjeen vaihto ilmoitukset on ihan jees mutta sitten kun tänne tulee sellasia ilmoituksia joiden ainoa tarkoitus on naruttaa ihmisiä ja leikkiä toisten tunteilla. Niin kyllä siinä alkaa miettimään yhtä sun toista.
"Tota ja jollet nyt koe
esteenä ikääni etkä tätä että mä oon liikenteessä vammautunut
moottoripyörällä niin että mulla on ainoastaan jalat halvaantuneet "
Mikäs este se voi olla jos ainoastaan jalat on vammautuneet ? Pitäis olla kato koko ukko yhtä vammaa että joku huolii.- kempura
on väärä palsta, ja tuo "romatikko" on ehkä vähän PELLE
Mutta joku aika sitten, siis ainenkin vuosi sitten täälä käytiin keskustelua siitä että, onko oikein se että jotku treffi-palstojen ylläpitäjät ei julkaise ilmoituksia jossa seuranhakija kertoi olevansa "vammainen".
Joten ehkä tämä on sitten ns. terveiden mielestä se palsta jossa vammaisten on soveliasta hakea seuraa. moi sinä gazza täällä olisi kanssa yksi mies jolla on vain jalat vammautuneet ja olisin kysynyt että minkälaista seuraa etsit ja mistä päin jos kiinnostaa niin vastaa ihmeessä
romantikko 27, mutta aika hyvin osaa peittää sen, kun omalla nimellään täältä seuraa haeskelee.. Sama teksti on usessa eri foorumissa
Tämä sama kaveri lähetteli tänne samantyyppisiä viestejä jo kaksi vuotta sitten! Miten ihmeessä hän voi edelleen väittää olevansa 27?
- min7
onkohan tällä palstalla gay kehitysvammaisia miehiä kysyy yksi vammainen mies
- Rakkaudenkaipu
Täälä On Sulle Tummanruskeet Nappi Silmät Ja ruskeet hiukset omaava 36vuotias Kohtelias,Komea,Mukava,tunteellinen,hellyydenkipee Ja Hyväkroppainen luotettava Mies Suomen Turusta Joka Etsii Sinua Nainen Tositarkoituksella kuka haluut olla se maailman onnellisin nainen ja kaipaat hellyyttá,suudelmia ym kuten erotiikkaa eli Seksiá niin ota yhteyttá ja otetaan hdessá selváá mitá Rakkaus todella on. Niin pidán sua kainalossani kun kaipaat lámpóá annan suudelmia,hellyyttá,Rakkautta ym ja vien sinut taivaisiin kun haluut seká kuivaan kyyneleesi kun itket mutta ota yhteyttá ja teen susta sen maailman onnellisemman naisen ja kuivaatko kuivaatko kyyneleeni kun itken nimittáin yksin ei ole hyvá olla enká yksin má unta saa kun yksináisyys mua myrkkynuolilla ampuu nyt vaan. [email protected]
onkohan tällä palstalla vapaita gay miehiä jotka etsivät seuraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174466
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261414Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201001
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19985- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914