Ostin onneton kalliosta 1912 rakennetun Jugend-talon viidennestä kerroksesta asunnon, nyt on polvi vaivannut ja tietenkään talossa ei ole hissiä, eikä tule, kun ei mahdu ja maksaisi maltaita.
Talossa on jatkuva tuholaismyrkyty, kun turkiskuoriaiset ja torakat vaeltavat asunnosta toiseen.
Talon kellarissa on rottia ja niitä on tunkeutunut asuntoihinkin.
Ilmanvaihtoa ei ole ollenkaan,kesällä asunto on kostea ja tunkkainen kasvihuone ja talvella kylmä kellari.
Paksut kiviseinät eivät eristä ääniä, kun äänet tulevat ritilähormien kautta tehokkaasti, kiusallista on istua vessassa, kun naapuri kuulee kaiken.
kaiken lisäksi, jouduin maksamaan putkiremontista 18. tuhatta (asunto 40. neliötä) sähköremontista 10. tuhatta.
Kylpyhuoneeessa on tilaa juuri kääntyä, mutta pesukone ei mahdu, kuin keittiöön ja kerran jo tuli vesivahinko, vakuutus ei korvannut.
Apua!
Haluan uuteen asuntoon, uudelle alueelle
kallio on roistojen ja Narkomaanien pesä.
Kyllä menee jugend -kämppä myyntiin ja katson Vuosaaresta uuden asunnon, en niitä 90-luvun hitas-hirvityksiä, vaan oikean laadukkaan asunnon Aurinkolahdesta, kallion talossa ei ole edes yhtiösaunaa, Aurinkolahdessa omat saunat.
Kuka hitto täällä kalliossa enään viitsii asua?
Ymmärrän ,kyllä hörhöilijät, mutta kuka normaali ihminen voi asua tälläisessä kanta-kaupungin slummissa?
Minulle riitti, Huoneistokeskus myy asuntoni ja muutan uuteen.
Jugend-kauhistustalot
14
3412
Vastaukset
- HUIJAUSTA
Jos olisit oikeasti antanut juuri äsken Huoneistokeskukselle toimeksiannon myydä nykyinen kämppäsi kalliosta, TUSKINPA nyt julkisesti toitottaisit kuinka hirveää aluetta Kallio on ja kuinka huono talosi ja asuntosi on. Sehän on sama kuin hakkaisi lommoja autoon jonka aikoo kohta myydä.
Todellisuudessa olet ostamassa jugend-asuntoa tai sitten olet tosi katkera jollekin kaverillesi, jolla on jugend-asunto.- Länsi
sama kaveri joka aina aika ajoin hehkuttaa aurinkolahden puolesta.....
Uskomatonta bulsittiä.
- 2005
Olen samaa mieltä, nuo talot ja asunnot eivät vastaa nykypäivän vaatimuksia.
Asuin Porvoonkadulla 1963. rakennetussa lutikkalinnassa 10. vuotta, voi sitä remontin tuskaa ja hajujen määrää, nyt myin asuntoni pois , koska ensi vuonna tulee putkiremppa, hintaa jouduin alentamaan aika paljon, mutta kaiken väätti.
Otin lisälainan ja ostin Kartanonkoskelta 2005-rakennetun kaksion ylimmästä kerroksesta, mahtava kämppä, uoea asunto ja asumismukavuus on aivan toinen.
Sauna päälle ja oma rauha!- retwert
Niin, kuten jo pyysin, niin olisitko ystävällinen ja lopettaisit palstan saastuttamisen kirjoituksillasi.
- uskomatonta
retwert kirjoitti:
Niin, kuten jo pyysin, niin olisitko ystävällinen ja lopettaisit palstan saastuttamisen kirjoituksillasi.
Tyyppi vastailee itse itselleen. Uskomatonta. Menis nyt sinne cay-baariin kun mieli niin kovasti tekee.
- pettymys
Voi miksi meninkään ostamaan Aurinkolahdesta vuonna 2003 rakennetun kupla-asunnon. Miksei kukaan kertonut minulle, että Mogadishun elementtihäkkyrät eivät pidä hintaansa edes paria vuotta? Olisi pitänyt tajuta, etteivät nykyiset rakennusmääräykset ole kuin paperille kirjoitettuja fraaseja; äänieristykset talossa ovat aivan perseestä.
Molotusta, khatin hajua käytävässä, pitkiä työmatkoja örvelöiden täyttämässä metrossa, joka paikka täynnä meluavia kapakoita.
Tietääkö muuten kukaan, löytyykö Vuosaaresta yhtä ainutta cay-baaria? - ghjkhuik
Sinulla on vakavia psyykkisiä ongelmia. Ja lisäksi saman verran vapaa-aikaa, kuin työttömillä yleensäkin. Olisi todella mukavaa, jos lopettaisit tämän palstan saastutuksen. Lopettaisitko, kiitos?
- AurinkoaAina
hah hah kyllä akllion Tolloa keljuttaa!
Oikein sinulle, mitäs ostit ,sieltä runkku-Kalliosta asuntosi, me sivistyneer t asumme Aurinkolahdessa, meri. bulevardi, hyvin äänieristetyt uudet talot, Mogadishu on toinen alue, se on vuokra-alue , tosin nekin talot hakkaavat kallion talot, myutta aurinkolahdessa on laatua ja näkeehän sen jo neliöhinnoista, slummi-kalliossa eivät asunnot maksa 3-4. tuhatta neliö, aurinkolahdessa hinnat ovat tuota, mutta talot ovatkin UUSIA! - Tollo Akllion
AurinkoaAina kirjoitti:
hah hah kyllä akllion Tolloa keljuttaa!
Oikein sinulle, mitäs ostit ,sieltä runkku-Kalliosta asuntosi, me sivistyneer t asumme Aurinkolahdessa, meri. bulevardi, hyvin äänieristetyt uudet talot, Mogadishu on toinen alue, se on vuokra-alue , tosin nekin talot hakkaavat kallion talot, myutta aurinkolahdessa on laatua ja näkeehän sen jo neliöhinnoista, slummi-kalliossa eivät asunnot maksa 3-4. tuhatta neliö, aurinkolahdessa hinnat ovat tuota, mutta talot ovatkin UUSIA!Jos olet mielestäsi hyvän asunnon omistaja, niin mikä ihme sinut saa meuhkaamaan täällä asuntopalstalla? Kännissähän tuota kyllä näytät tekstisi perusteella olevan, että ehkä lievää tekemisen puutetta tai turhautumista on havaittavissa.
- 2005
Porvoonkadulla metsästettiin urakalla lutikoita, tulivat alakerran pizzeriasta ja saastuttivat koko talon.
Ei ikinä enään noihin lääviin.
Kartanonkosken asunnoissa on Tyyliä ja laatua, alue on palkittu tyylistään, henkii vanhaa aikaa, mutta talot ovat uusia ja kunnon koteja.- srtwert
Hei sairas, ole ystävällinen ja lopeta. Jos olet niin tyytyväinen uuteen asuntoosi, kuin mitä väität olevasi, niin mikä saa sinut vuodattamaan pahaa oloasi tälle palstalle.
- koikko
Hei!
Olen pulassa!
Olen pidemmän aikaa ollut kiinnostunut salaisista CAY-baareista lähinnä Mogadishu-Aurinkolahti alueella? Löytyy vinkkejä?
Mitä tehdä? - Slummiutuu
Pahasti on slummiutumaan päin. Voipi olla että Mogadishun miehen hymy hyytyy, jahka huomaa, ettei sieltä uudesta Skeidan rakentamasta talosta voi lähteä minnekään ilman turvajoukkoja.
Kyllä minuakin hirvittäisi, jos olisin noin pahan virheen mennyt tekemään, ja tajuaisin myyntijunan menneen jo ajat sitten. - Altanov
Boring... eikun sorry sehän kirjoitetaan tällä palstalla "poring"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361