Farmi-tippuja Kelly Kalonji paljastaa ikävän intiimisäädön: "Sen puute vähän hankaloitti elämää"

40

6220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on kyllä ongelmaa kerrakseen. Sympatiseeraan kuitenkin tätä Kellyä, kun haluaisi niin kovasti julkkikseksi ja nyt tippui sekä BB-talosta että Farmilta ekana.

      • Anonyymi

        Tyypillinen tyrkky.
        Naisella on vain kaunis kroppa annettavaa.
        Kasvot ovat....no joo, jätän nyt sanomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen tyrkky.
        Naisella on vain kaunis kroppa annettavaa.
        Kasvot ovat....no joo, jätän nyt sanomatta.

        Yritys kova joka alalla,mutta mikä on ammatti noin niinkuin yleensä .Ei kovin pidetty aina ekana ulos.😅


      • Anonyymi

        En symppaa yhtään. Tyyppi tienaa pari tonnia vuodessa ja larppaa rikasta milloin kenenkin liikemiehen rahoilla. Viimeisin tämä Toivanen, joka on naimisissa. Kelly on virallisesti ulosotossa todettu varattomaksi jo useaan kertaan. Ei maistu normaalit työt tällekään vapaamatkustajalle.


      • Anonyymi

        Missä ja mikä on Jugoslavia, ei sellaista maata löytynyt kartalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ja mikä on Jugoslavia, ei sellaista maata löytynyt kartalta.

        Serbia Montenegro Kroatia Bosniaherzegovina Kosovo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serbia Montenegro Kroatia Bosniaherzegovina Kosovo

        Nuohan ovat ihan eri maita, kun Jugoslavia, tuota Jugoslaviaa en löydä kartalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serbia Montenegro Kroatia Bosniaherzegovina Kosovo

        Kroatiassa olen käynyt, mutta ei se mikään Jugoslavia ole.


    • Anonyymi

      Äh. Ainut hyvännäköinen osallistuja tippui. Eipä tarvii katsoa jatkoa.

      • Anonyymi

        Tuossa akassa ei nyt ollut mitään sellaista mitä pitäisi katsoa. Tusinatuote kyseessä. Hyvä kun tippui pois.


    • Anonyymi

      Miten ihminen tippuu? Neste tippuu.

      • Anonyymi

        Ei omena kauas puusta tipu


    • Anonyymi

      Kaikilla Miehillä ei ole varaa minuun panostaa

      • Anonyymi

        Ja mikä sitten tekee Kellystä niin arvokkaan, että miehen pitäisi rahallisesti panostaa Kellyyn? Työtön, ulosottovelkainen afrikkalainen. Hmmmm... En kyllä vieläkään keksi yhtäkään juttua. Kroppa on upea, sen myönnän. Mutta kyllä niitä hyväkroppaisia naisia on muitakin. Ja kun Kellyn naama ei ole kaunista nähnytkään, ainakaan ilman meikkiä. Niin kovin vaikea on keksiä miksi Kelly ansaitsisi rahallista hemmottelua mieheltä...


      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä sitten tekee Kellystä niin arvokkaan, että miehen pitäisi rahallisesti panostaa Kellyyn? Työtön, ulosottovelkainen afrikkalainen. Hmmmm... En kyllä vieläkään keksi yhtäkään juttua. Kroppa on upea, sen myönnän. Mutta kyllä niitä hyväkroppaisia naisia on muitakin. Ja kun Kellyn naama ei ole kaunista nähnytkään, ainakaan ilman meikkiä. Niin kovin vaikea on keksiä miksi Kelly ansaitsisi rahallista hemmottelua mieheltä...

        Eikös tuo ole joskus voittanut Helsinki missi tittelin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂

        Ei banaanit paljoa maksa.


      • Anonyymi

        Ei mustaan lihaan kannata rahaa tuhlata sitä kun kierrätetään kaikkialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo ole joskus voittanut Helsinki missi tittelin?

        Oliko silloin mukana myös muita kilpailioita?


    • Anonyymi

      Ehtiköhän Tauski sipaista Kellyä?

      • Anonyymi

        Tauski on Pauliinan lumoissa😀


    • Anonyymi

      Voihan ottaa vettä astiaan ja sillä pestä alapäänsä.

      • Anonyymi

        Onhan tuolla järvi lähellä, kyllä siellä mahtuu isompaakin takalistoa huljuttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuolla järvi lähellä, kyllä siellä mahtuu isompaakin takalistoa huljuttelemaan.

        Voisi pian puhdistua kokonaan kun menisi järveen uimaan.


      • Anonyymi

        Niin tai vettä juomapulloon ja puuceehen, näin meillä tehtiin maalla, kun ei ollut sisäwessaa -70 luvulla.


    • Anonyymi

      MIKSI näihin "taistoihin" saa pyrkiä ja pääsee jo monessa "reality"-ohjelmassa olleet ?
      Ehkä niille maksetaan jotain, tieten voittaja saa sen päävoiton, mutta ohjelmastakin tulee joku "palkka", nääs "näyttelijöitä", kun olevinaan ovat !
      Heiti näytti olevan tuo Tauski ihan toimeton, mikä "vahti hauva" hän lienee ! ?
      Outo sekin muutamassa kilpailussa vaurastunut, pikkupoika !? Vilpillinen jo ilmeeltäänkin ! Peluri, ei jatkoon ! Poliitikkokin "köyhä" pitänyt ängetä mukaan, tosin taitaa olla fiksummasta päästä, Herlevi on symppis !
      Saapa nähdä mitä tuostakin vielä tulee, nuo vähän iäkkäämmät pärjäävät jo pelkällä elämän kokemuksellaan !

      • Anonyymi

        Outoa ,että lehmät lypsetään käsin , koneella ne on lypsetty jo yli 50 v maataloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa ,että lehmät lypsetään käsin , koneella ne on lypsetty jo yli 50 v maataloissa.

        Tämä kilpailuhan oli nimenomaan, että työt tehdään entisaikaisilla välineillä, ei vielä 50-luvulla ollut mitään lypsykoneita, kaikissa mökeissä ei ollut edes sähköä.
        Kun olin lapsi, kyllä ne lehmät lypsettiin käsin, kerma, josta kirnuttiin voi, erotettiin maidosta separaattorilla. Olen jauhanut jauhoja myllynkivillä, ja kaikki tuolla nähdyt työkalut ovat tuttuja, eikä siellä puuseessä mitään bide-suihkuja ollut, ihan järvessä se pylly kesällä pestiin ja talvella saunassa.
        Ei näillä tuottajilla ole mitään käsitystä entisajan elämästä, kilpailijoista puhumattakaan.
        Niin, en minä koskaan nähnyt kenenkään maatalon pihassa mitään kesäkeittiötä, miksi tuollaista väkerretään ohjelmassa, kyllä maatilalla löytyy ihan oikeaa työtä riittävästi.


    • Anonyymi

      Stefu on sydämellinen pidetty ihminen

    • Anonyymi

      hyvä että tippu nyt voi alkaa seuraan sarjaa ilman et tuo rumilus on siellä

      • Anonyymi

        Sopisi parhaiten mansikkamaan pelättimeksi .


    • Ei mulla muuta, kuin että miksi tuo Kellyn sukunimi on taivutettu muotoon; Kalongin? Eikös se kuulusi taipua muotoon Kalonjin (genetiivi)?

    • Anonyymi

      Kelly yrittäjä? No onhan se kovaa yritystä löytää rikas elättäjä. Pitäis vaan naama olla kaunis eikä karmea.

      • Anonyymi

        Kellyn rakotulkkia on niin paljon käytetty että sillä määrällä saisi pitkospuut joen ylitse.


    • Anonyymi

      Ganestea sivelee pilluun ni kutina häviää ei Kait tuo ihmeempiä tartte

    • Anonyymi

      Stefu on järkimies

      • Anonyymi

        Ja myös tunteellinen ja hyväsydäminen ihminen


    • Anonyymi

      Voi hellan lettas sentään. Tyrkky ei päässyt pesemään toosaansa 7 kertaa päivässä. OMG

    • Anonyymi

      Kelly on loppuun käytetty jakorasia.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe