Salarakkaat Marika ja Martina

Anonyymi

Marika kertoo:
Kävimme muutamilla keikoilla yhdessä.
Olimme Tampereella keikalla, jonne ei ollut juurikaan saapunut yleisöä.
Martina nousi lavalle ennen keikan alkua ja huusi: "ettekö te tiedä, kuka mä oon?"
Hänen käytöksensä herätti myötähäpeää.
Myöhemmin meillä tuli konflikteja, koska Martinan mielestä Kehä III:n ulkopuolella on ainoastaan junttilandia.
Totesin sen olevan ainoastaan hänen mielipiteensä ja koin, ettei minun tarvitse keikkailla sellaisen ihmisen kanssa.
Tyypillistä Martinaa, MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ!!!

16

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä muuten on tullut niistä jotka tulivat julkisuuteen erään poliitikon tekstiviesteistä eli Tukiaisesta, Anne-Mari Bergistä, Jasmin Mäntylästä ja Fingerroosista. No Fingerroos oli myös salarakas ja hän esiintyykin nykyään OnlyFans -sivuilla. Mutta mitä noista muista tuli. Nuo kolme ensiksi mainittua ovat ainakin kun googlaa niin aika tavalla haukkuneet eli siis kadehtineet Martinaa. Fingerroos ei niinkään.

• Anonyymi

Muilla ei ole koskaan ollut yhtä kova pyrky ja pakotus kuin Martinalla. Totta kai jäävät siten aikaa myöten taka-alalle.

• Anonyymi

Nyt puhutaan tyrkky Martinasta.
      Voin vaan kuvitella kun on leuka pitkänä huutanut, ettekö tiedä kuka mä oon.

• Anonyymi

Tuollainen ihminen on luonnehäiriöinen, olisi joku ymmärtänyt huutaa takaisin, että kyllä me tiedetään kuka sä olet yksi idiootti riksusta.

• Anonyymi

Salarakkaana julkisuuteen ei ole yhtään hävettävää. Ei varsinkaan jos on sinkku ja toinen osapuoli on komea jalkapalloilija. No, tämä jalkapalloilija on pettäjä mutta kuitenkin. Mutta jos tulee julkisuuteen jonkun poliitikon hieman kyseenalaisten tekstiviestien johdosta niin silloin on jotain ollut oikeasti tyrkyllä. Oli joku noista se joka sanoi että "tiskit tiskiin"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salarakkaana julkisuuteen ei ole yhtään hävettävää. Ei varsinkaan jos on sinkku ja toinen osapuoli on komea jalkapalloilija. No, tämä jalkapalloilija on pettäjä mutta kuitenkin. Mutta jos tulee julkisuuteen jonkun poliitikon hieman kyseenalaisten tekstiviestien johdosta niin silloin on jotain ollut oikeasti tyrkyllä. Oli joku noista se joka sanoi että "tiskit tiskiin"?

siis "tissit tiskiin"...

• Anonyymi

" jonne ei tullut juurikaan yleisöä"

• Anonyymi

Milloin tämä tapahtui????

• Anonyymi

Toi Martina on niin ällö ja itseään tyrkyttävä muija sekä miehille että lehtiin.
      En kauheen ylpeä olisi menneisyydestään enkä kyllä nykyisestäkään maineesta miesten vaihtamisessa ja korvien nuolemisessa.
      Uutta kohua odotellessa.

• Anonyymi

Nuori Iida on astunut näyttävästi parrasvaloihin. Siinä mummot Martina ja Marika ovat vain historian havinaa.

• Anonyymi

Siitä vaan tissit tiskiin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvä. Uutta verta kaivataankin vanhojen kantturoiden tilalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa sinäkin jo jättäisit nämä "vanhat kantturat" rauhaan vaikka ilmeisesti oletkin samaa ikäluokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttönenhän tuo Iida vasta on, Martinaa 22 vuotta nuorempi.
        Itse en haluaisi, että tyttäreni hakisi julkisuutta tuolla tavoin, koulu ja koulutus tärkeintä, ammattiin valmistuminen. Kohujulkisuus seuraa läpi elämän ja se julkisuus muistetaan aina.
        Tiedetään, minun mielipidettä ei kukaan ole kysynyt...

• Anonyymi

Nuoria tulee alalle lisää koko ajan, julkisuus kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe