Olen aina pitänyt upean isoja ja muodokkaita naisia älyttömän viehättävinä. Löytyisköhän täältä sellaista tutustumaan Oulussa asuvaan nuoreen mieheen?
Isot naiset
5
226
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälaista naista tarkalleen ottaen etsit, ja minkälainen sinä itse olet?
- Anonyymi
Pyöreetä ja muutenkin kaikin puolin pehmeää. Itse olen hoikka ja rehti 25v mies. Enemmän voin kertoa jonkun toisen viestipalvelun kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöreetä ja muutenkin kaikin puolin pehmeää. Itse olen hoikka ja rehti 25v mies. Enemmän voin kertoa jonkun toisen viestipalvelun kautta.
Minä taas olen 22-vuotias nuori nainen. Koen täyttäväni pyöreän ja pehmeän määritelmän. Minulla on iso takamus ja reidet sekä pehmoinen pömppis. Olen vartalomalliltani päärynä, mutta sanoisin että rintavarustuskin on kunnossa ;)
Missä viestipalvelussa haluaisit jutella? Minulle anonyymiteetti on kynnyskysymys ainakin aluksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen 22-vuotias nuori nainen. Koen täyttäväni pyöreän ja pehmeän määritelmän. Minulla on iso takamus ja reidet sekä pehmoinen pömppis. Olen vartalomalliltani päärynä, mutta sanoisin että rintavarustuskin on kunnossa ;)
Missä viestipalvelussa haluaisit jutella? Minulle anonyymiteetti on kynnyskysymys ainakin aluksi.Ui vitsi, kuulostat upealta! :) Jos tiiät tuon kik-sovelluksen niin siellä voitais. Käyttäjänimi on nordic_mage.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ui vitsi, kuulostat upealta! :) Jos tiiät tuon kik-sovelluksen niin siellä voitais. Käyttäjänimi on nordic_mage.
älä nyt vielä laukea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä272289Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri291632Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241413- 891412
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082- 1211034
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa237877kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!14747- 10730