Olen aina pitänyt upean isoja ja muodokkaita naisia älyttömän viehättävinä. Löytyisköhän täältä sellaista tutustumaan Oulussa asuvaan nuoreen mieheen?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Minkälaista naista tarkalleen ottaen etsit, ja minkälainen sinä itse olet?
- Anonyymi
Pyöreetä ja muutenkin kaikin puolin pehmeää. Itse olen hoikka ja rehti 25v mies. Enemmän voin kertoa jonkun toisen viestipalvelun kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöreetä ja muutenkin kaikin puolin pehmeää. Itse olen hoikka ja rehti 25v mies. Enemmän voin kertoa jonkun toisen viestipalvelun kautta.
Minä taas olen 22-vuotias nuori nainen. Koen täyttäväni pyöreän ja pehmeän määritelmän. Minulla on iso takamus ja reidet sekä pehmoinen pömppis. Olen vartalomalliltani päärynä, mutta sanoisin että rintavarustuskin on kunnossa ;)
Missä viestipalvelussa haluaisit jutella? Minulle anonyymiteetti on kynnyskysymys ainakin aluksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen 22-vuotias nuori nainen. Koen täyttäväni pyöreän ja pehmeän määritelmän. Minulla on iso takamus ja reidet sekä pehmoinen pömppis. Olen vartalomalliltani päärynä, mutta sanoisin että rintavarustuskin on kunnossa ;)
Missä viestipalvelussa haluaisit jutella? Minulle anonyymiteetti on kynnyskysymys ainakin aluksi.Ui vitsi, kuulostat upealta! :) Jos tiiät tuon kik-sovelluksen niin siellä voitais. Käyttäjänimi on nordic_mage.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ui vitsi, kuulostat upealta! :) Jos tiiät tuon kik-sovelluksen niin siellä voitais. Käyttäjänimi on nordic_mage.
älä nyt vielä laukea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501