Vieremällä menee lujaa

Anonyymi

Tänään Niskasten mitalijuhlat ja Ponssen erittäin kova tulosjulkistus 750 miljoonan liikevaihdolla. Mites muilla ylä-savon kunnilla menee? Aika hiljaista taitaa olla

24

2589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnee ja menestystä!

    • Anonyymi

      Nyt voisi hiihtäjä Iivo alkaa opetella käytöstapoja ja ylipäänsä etsiä jotain muutakin järkevää elämäänsä kuin hiihto.
      Kondomien ja terveisten lähettäminen Sami Hyypiälle on tuon ikäiselle ihan typerää. Muutenkin käytös muita kilpailijoita kohtaan voisi olla miellyttävämpi. Mainosmainen viimeksi tulleen vastaanotto ei tuntunut mukavalle kun tietää miksi sen teki.

      • Anonyymi

        Bolsunov teki saman, otti kolme viimeistä maaliintulijaa vastaan viimeisessä kisassa. Oletko siihen tyytyväinen?


      • Anonyymi

        Joo, Iivo voisi ruveta vaikka päivystämään Suomi24:ssa ja haukkumaan julkimoita. Huomattavasti järkevämpää kuin joku hiihto jossain turhissa olympialaisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Iivo voisi ruveta vaikka päivystämään Suomi24:ssa ja haukkumaan julkimoita. Huomattavasti järkevämpää kuin joku hiihto jossain turhissa olympialaisissa.

        Vieremällä vaan kaikki hoituu pieremällä.


    • Anonyymi

      Miten lie tuo Ponsse reagoi Venäjän ja Ukrainan tapahtumiin? Luulisi heidänkin laittavan Venäjän boikottiin eikä myydä sinne enään koneita ja varaosia.

      • Anonyymi

        Tuskin on Vieremällä selkärankaa pakotteisiin...


      • Anonyymi

        Tuskin mitään kovin suurta voi alkaa vaikka Venäjällä voi oikeasti olla valtio vetoista mehtäkoneitten ostokin. Putte Haluaa kuitenkin ukrainan myötä mailma suurimmaksi ruoan ja energian tuottajaksi. Ponsse joutuu miettimään että halutaanko olla edelleen kaikkien kaveri, vai olisko parempi olla olematta tämän yhen sian kaveri ja pitää ne muut, koska voi myös käydä niin että muut hylkää jos ei nyt tee oikeita päätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on Vieremällä selkärankaa pakotteisiin...

        Vieremällä kyllä osataan!
        Pieremällä siellä asiat hoidetaan.


    • Anonyymi

      Meneekö sittenkään lujaa? Kotimainenkin haki lehden mukaan hyvinvointialueen huippuvirkaa!

      • Anonyymi

        Tarviikokaan siellä kahta johtajaa.on varmaan huomannu sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviikokaan siellä kahta johtajaa.on varmaan huomannu sen.

        Kotimaisuus kunniaan ja onkiminen oikein kunnolla, kannattaa katsoa että on välineet kunnossa ettei oo ikä homehduttanut välineitä koukkua ja kohoa.


      • Anonyymi

        Menee Vieremällä lujaa.
        Vieremällä kaikki pieree lujaa.


    • Anonyymi

      Jos vieremällä aukiaa kunnanjohtajan paikka niin kyllähän siihen joku topakka maatilan emäntä saadaan, ainakin hakemaan.
      Eikun perskuti, eipä sitä saakkaan äänestää vapaasti. Valitaan sittenkin pormestari niin saadaan tännekkin kokoomuslainen pormestari. Sehän on jo nähty miten toimiva se konsepti on.

    • Anonyymi

      Onko siellä ajettu tuas ylinoppeutta.

    • Anonyymi

      On, ponssen suoralla ajovat nissanilla 68

    • Anonyymi

      Olipas tänään mielenkiintoinen valtuuston kokous katsoa. Erityisesti äänestysrumpa mitättömästä asiasta jossa kepukin sai uuden jäsenen joukkoonsa. En ollut uskoa silmiäni.

    • Anonyymi

      Vieremällä menee aina lujaa!

      • Anonyymi

        Niin menee ja jos haluat mukaan, niin muuta Vieremälle.


    • Anonyymi

      7.6.2022 Ponsse aloittaa yt-neuvottelut – henkilöstön vähennysten ja lomautusten tarve 120 henkilötyövuotta!

      • Anonyymi

        Ihanko itse lehdestä luit?


      • Anonyymi

        Loppujenlopuksi tarve irtisanoa voi olla huomattavasti pienempi. Kesällä aina osa vaihtaa työpaikkaa, lähtee opiskelemaan, päättää ottaa sapattia tai aikaistaa eläkkeellejääntiä. Monta kymmentä on kuulemma jo noilla keinoin vähennyt työvoimasta. Ja kilpailijoilla vähintään yhtäsuuret, jopa suuremmat tarpeet irtisanoa väkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko itse lehdestä luit?

        Mä oon kuullu että siellä Vieremällä vaan kaikki hoituu vaikka pieremällä.


    • Anonyymi

      Ei mene lujaa. Torilla ollut kesäkahvilakin hävinnyt ja kesää vielä reilusti jäljellä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe