jotka haluavat olla kanssasi vain kun se sopii heidän tarpeisiinsa. Lainattua
Älä tuhlaa aikaasi ihmisiin
9
130
Vastaukset
- Anonyymi
Totta tuo. Jos olen vain kaveri tylsiin hetkiin enkä muuten kiinnosta, niin en haaskaa aikaani.
Tai joku käyttää hyväkseen täyttääkseen omat tarpeensa. Oli ne sitten mitä tahansa.
- Anonyymi
Jalanjäljetlumessa kirjoitti:
Tai joku käyttää hyväkseen täyttääkseen omat tarpeensa. Oli ne sitten mitä tahansa.
Niinpä. Mitä suotta tuhlata aikaa ihmiseen, jolle kelpasit vaan silloin, kun tarvi jonkun johon oksentaa pahaa oloaan, kun ei tarvitse sua enää, heittää sut sivuun. Oikeassa olin alunperin yhden tuttavan suhteen, ei missään vaiheessa pitänyt mua ystävänään, nyt heittänyt mut mäkeen, kun hänellä menee paremmin ja on löytänyt tuttavia, joista on enempi hyötyä hänelle, ovat menestyneitä ja alueella tunnettuja henkilöitä, mä en sopinut siihen hienoon joukkoon, joten siksikään en alunperin ystävälistalle kelvannut. Olin liian tavallinen, toistikin aina, ett oli tylsäää, kun mun kans viesti, nyt ei jouda ja jaksa mulle viestiä, kun tärkeät henkilöt vaativat kaiken huomion...ei huomannut ett mä itse olen poistunut jo pois paikalta, en jäänyt odottamaan, tuskin on mun menetys iso juttu hänelle, en mä mikään tärkeä ystävä ollut.
- Anonyymi
Minkähänlaista jälkeä gabriella olisi tehnyt, jos se olisi ollut törmännyt kolmeakymppiä merikylpylään?
- Anonyymi
😅 vuoronperään toinen jalka onkin ikäänkuin kuollut.
- Anonyymi
Nyt ei kyllä ihan avautunut ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kyllä ihan avautunut ?
Ehkä vittuilee jollekin jolla on ongelmia jalkojen kans, joistakin on hauskaa pilkata toista fyysisistä vaivoista. Mullekin yks entinen tuttava vittuili jatkuvasti siitä, kun mulla on pysyvä vaiva toisessa jalassa, kai se oli hauskaa hänen mielestään, ehkä pilkkaa esim.pyörätuolissa oleviakin🙄
Jalanjäljetlumessa kirjoitti:
Mitä? Viittaako tämä mun nimimerkkiin?
Nyt ei just pääse jalanjälkiä vertailemaan 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837