Tuli pakkanen, niin ilmalämpöpumppu ryskää paljo isommasti mitä lauhalla. Onko normaalia?
Tuli pakkanen
4
62
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia on. Se käy pakkasella useammin kuin lauhaan aikaan, siksi äänteleekin useammin.
- Anonyymi
Tietenkin käy pakkasella useammin niitä lauhalla. Mutta se käyntiääni on paljon isompi pakkasella. Onko se normaalia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin käy pakkasella useammin niitä lauhalla. Mutta se käyntiääni on paljon isompi pakkasella. Onko se normaalia?
Kyllä pakkasella varsinkin invertteripumppu pitää kovempia kierroksia ja ääntä. Mutta ei se saa alkaa kolista tai päristä mitenkään epänormaalisti. Et kertonut minkälainen ääni kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pakkasella varsinkin invertteripumppu pitää kovempia kierroksia ja ääntä. Mutta ei se saa alkaa kolista tai päristä mitenkään epänormaalisti. Et kertonut minkälainen ääni kuuluu.
Murrealueita kun on, minä en tiennyt mitä se ilppi tekee kun se ryskää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575