Kerrotaan tässä muistoja kokonaan lakkautetuista kirjastoista, tai sellaisista jotka on siirretty eri rakennukseen tai purettu uuden kirjaston tieltä.
Helsingissä Kirjasto 10, joka sijaitsi Postitalossa, oli aika mukava. Ei siellä niin laaja kokoelmaa ollut, mutta oli siellä sentään kirjojen kierrätyspiste eteisessä. Uudessa Oodi-kirjastossa ei taida kierrätyshyllyä olla lainkaan.
Muistoja kirjastoista, joita ei enää ole
Anonyymi
1
192
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin 1980-luvulla Porvoon keskustassa sijainneessa kirjastossa, joka oli täynnä kirjoja kuin antikvariaatti. Ehkä se oli jokin väliaikaisratkaisu? Ainakin minulle se oli juuri sitä. Kuuntelin siellä jonkin aikaa LP-levyltä Mozartin oopperaa Don Giovanni , mutta oli aika pitkä teos, joten jätin sen kesken ja hipsin tieheni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161