PS haluaa etupiirit takaisin

Anonyymi

PS-edustajien mielestä on palattu etupiireihin perustuvaan maailmaan. Tämähän käy erinomaisesti persuille, kun rahahanat Venäjältä persuille betonoidaan vuosiksi eteenpäin.

19

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätä päivää persut ovat jo kauan vesi keilellä odottaneet. Heidän suuri idolisnsa Putin teki sotanäyttämöllä vaikuttavan peliliikkeen. Ihmisten kärsimyksistä viis.

    • Anonyymi

      Etupiirit takaisin, suomi takaisin. Ennen oli kaikki paremmin.

      • Anonyymi

        Litteän maan reunalle kaiteet, ettei kukaan putoa?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Lännestä saa velkaa ja sitten ei maksetakaan velkaa takaisin 🤣

      • Anonyymi

        Putin aloitti kolmannen maailmansodan. Persut rientävät levittelemään punaisia mattoja itärajalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin aloitti kolmannen maailmansodan. Persut rientävät levittelemään punaisia mattoja itärajalle?

        Hesassa se on jo ollut vuosia, miten ne saadaan pois kotiinsa, ei mitenkään kun sdp hallitus sopimus kieltää poistamisen maasta.
        https://yle.fi/uutiset/3-12171659


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesassa se on jo ollut vuosia, miten ne saadaan pois kotiinsa, ei mitenkään kun sdp hallitus sopimus kieltää poistamisen maasta.
        https://yle.fi/uutiset/3-12171659

        Kelpo muistutus reaaliteeteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpo muistutus reaaliteeteista.

        Omat nurkat siistiksi ensin ja terroristit vastuuseen teoistaan, onko tutkinta käynnisä ja miten se oikeusvaltioperiaate suomessa ?


    • Anonyymi

      Euro on uhka suomelle. Markka-aikana ei venäjä uhannut suomea.

      • Anonyymi

        Mitä nyt yritti pari kertaa valloittaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        "Markka-aikana ei venäjä uhannut suomea."

        Viisi vuotta Karjalankannaksella torrakka kädessä viettänyt isäni olisi eri mieltä, jos eläisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Markka-aikana ei venäjä uhannut suomea."

        Viisi vuotta Karjalankannaksella torrakka kädessä viettänyt isäni olisi eri mieltä, jos eläisi.

        Sekoitat nyt venäjän neuvostoliittoon?


    • Anonyymi

      Etupiirejä on aina ollut olemassa.
      Ei ne ole koskaan mihinkään kadonneet.

    • Demareissa on näitä Tuomiojan kaltaisia Kremlin nuolijoita huomattavasti enemmän kuin persuissa tai muissa puolueissa.

    • Miten niin palataan etupiireihin perustuvaan maailmaan. Eihän sellainen ole koskaan edes poistunut, kuin politikkojen, "länsidemokratian" edustajien myyntipuheissa. Ukraina on esimerkki, kahdeksan vuotta kestäneestä etupiirien taistosta, ja nyt tilanne on tämä. Ei hyvä edes höpistä mistään etupiireihin palaamisen halusta, ne etupiirit ovat, ovat olleet ja tulevat olemaan. Tilanne rauhoittuisi maailmassa huomattavasti, kun nuo myönnettäisiin avoimmesti.

      • Anonyymi

        Ano Turtiainen tuon sanoi ääneen. Miksi hänet tuomitaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ano Turtiainen tuon sanoi ääneen. Miksi hänet tuomitaan?

        Kuka häntä siitä on tuominnut? Enkä tiedä onko sillä paljoa väliä, tuomitseeko joku vai ei, se ei muuta edes "piiloteltua, kiellettyä" faktaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe