Naapurissani asuu häirikköperhe

Onko kukaan koskaan joutunut kokemaan tällaista:

Naapurissani asuu jotain hunsvotteja pienessä kaupungin asunnossa ainakin neljä ja metelöivät tauotta yötä päivää. Valitin Isännöitsijälle ja isännöitsijä vastaa seuraavasti: Tämä on sellaisia aihe, että vaaditaan kahden asukkaan allekirjoitus valitukseen.

- Yksin asuva asukas

14

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurissamme asuu iso ja vaarallinen häirikkö, joka ei vain uhkaile väkivallalla, vaan on jo lyönyt yhden naapurinsa oven sisään ja tunkeutunut toisen kämppään: Venäjä.

      • No ei sun kanssa vaeltavat viisastu


    • Anonyymi

      Ole kiitollinen ettei naapurissas asu lääkkeitään ottamaton hullu. Vaarallinen, vihamielinen juonittelija. Varo vaan jos perhaan yrität saada pihalle, voi tilalle tulla todellinen ongelma mille ei näköjään kukaan voi mitään. Putkasta palaa pian sama.. Uskomatonta mutta totta. Sen kostoiskuille ja lukuisille tihutöillekki pitäs olla silminnäkijä eli poliisi on kädetön.
      Toinen mitä voi saada tilalle on varasteleva narkki millä tarttuva veritauti ja hepatiittioksennusta rappusissa valmiina sisään kannettavaksi. Yks ku lähtee, kahta kauheempi tulee tilalle jos ei varaa asua hyvin. Varo vaan mitä toivot..
      Jokaisen on itse selvittävä jos hullun vainon kohteeks joutuu tai olla selviimättä, ketään ei kiinnosta. Niin on se asia tässä maassa.

      • Kaikki noi on nähty ja voin vaan todeta ettei kenestäkään ole mihinkään. -Vararenkaita


      • Anonyymi

        Taidat itse olla.


      • Kiitollinen mä en ole noista naapureista, mutta oppivatpahan näköjään kerrostaloelämänalkeita kun huomautetaan/varotetaan.


    • No niin nyt on valitus tehty hyvä olla

    • Anonyymi

      Valitus on hyvä tehdä. Tässä talossa vaan on melko paljon tyhjiä asuntoja, mutta huumehörhö on minun naapurina kuitenkin. Meluaa taukoamatta, paitsi silloin, kun käy kaupoilla ja hakemassa lisää huumeita. Asuu yksin, sen olen varmistanut, minä olen asunut tässä vasta parisen kuukautta.

    • Anonyymi

      En saa nukuttua.

      • No sä tarvitset lääkettä


    • Anonyymi

      En minäkään saanut viime yönä nukuttua ollenkaan. Naapuri ottaa amfetamiinia ja kuuntelee jotain huumeveikkojen jumputuksia.

      • Valita ihmeessä isännöitsijälle


    • Anonyymi

      Jos naapurisi asuu kaupungin asunnossa niin asut siis sinäkin. Samassa kaupungin kerrostalossa kaikki asunnot on kaupungin kämppiä.

    • Anonyymi

      1) Älä liiku tyhmien ihmisten kanssa, tyhmissä paikoissa, tyhmiin aikoihin.

      2) Älä antaudu tarpeettomiin keskusteluihin ulkopuolisten kanssa.

      3) Älä avaa tuntemattomille ovea.

      4) Älä kyläile.

      5) Tervehdi vain jos sinua tervehditään.

      6) Älä kerro itsestäsi muille.

      7) Älä lainaile.

      8) Älä juoruile.

      9) Älä sotkeennu muiden asioihin.

      10) Älä käytä huumeita.

      11) Älä ole yliaggressiivinen

      12) Älä ole alistuva.

      13) Pukeudu asiallisesti.

      14) Käyttäydy kohteliaasti.

      15) Älä vaivaa muita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe