Naapurissani asuu häirikköperhe

Onko kukaan koskaan joutunut kokemaan tällaista:

Naapurissani asuu jotain hunsvotteja pienessä kaupungin asunnossa ainakin neljä ja metelöivät tauotta yötä päivää. Valitin Isännöitsijälle ja isännöitsijä vastaa seuraavasti: Tämä on sellaisia aihe, että vaaditaan kahden asukkaan allekirjoitus valitukseen.

- Yksin asuva asukas

14

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurissamme asuu iso ja vaarallinen häirikkö, joka ei vain uhkaile väkivallalla, vaan on jo lyönyt yhden naapurinsa oven sisään ja tunkeutunut toisen kämppään: Venäjä.

• No ei sun kanssa vaeltavat viisastu

• Anonyymi

Ole kiitollinen ettei naapurissas asu lääkkeitään ottamaton hullu. Vaarallinen, vihamielinen juonittelija. Varo vaan jos perhaan yrität saada pihalle, voi tilalle tulla todellinen ongelma mille ei näköjään kukaan voi mitään. Putkasta palaa pian sama.. Uskomatonta mutta totta. Sen kostoiskuille ja lukuisille tihutöillekki pitäs olla silminnäkijä eli poliisi on kädetön.
      Toinen mitä voi saada tilalle on varasteleva narkki millä tarttuva veritauti ja hepatiittioksennusta rappusissa valmiina sisään kannettavaksi. Yks ku lähtee, kahta kauheempi tulee tilalle jos ei varaa asua hyvin. Varo vaan mitä toivot..
      Jokaisen on itse selvittävä jos hullun vainon kohteeks joutuu tai olla selviimättä, ketään ei kiinnosta. Niin on se asia tässä maassa.

• Kaikki noi on nähty ja voin vaan todeta ettei kenestäkään ole mihinkään. -Vararenkaita

• Anonyymi

Taidat itse olla.

• Kiitollinen mä en ole noista naapureista, mutta oppivatpahan näköjään kerrostaloelämänalkeita kun huomautetaan/varotetaan.

• No niin nyt on valitus tehty hyvä olla

• Anonyymi

Valitus on hyvä tehdä. Tässä talossa vaan on melko paljon tyhjiä asuntoja, mutta huumehörhö on minun naapurina kuitenkin. Meluaa taukoamatta, paitsi silloin, kun käy kaupoilla ja hakemassa lisää huumeita. Asuu yksin, sen olen varmistanut, minä olen asunut tässä vasta parisen kuukautta.

• Anonyymi

En saa nukuttua.

• No sä tarvitset lääkettä

• Anonyymi

En minäkään saanut viime yönä nukuttua ollenkaan. Naapuri ottaa amfetamiinia ja kuuntelee jotain huumeveikkojen jumputuksia.

• Valita ihmeessä isännöitsijälle

• Anonyymi

Jos naapurisi asuu kaupungin asunnossa niin asut siis sinäkin. Samassa kaupungin kerrostalossa kaikki asunnot on kaupungin kämppiä.

• Anonyymi

1) Älä liiku tyhmien ihmisten kanssa, tyhmissä paikoissa, tyhmiin aikoihin.

2) Älä antaudu tarpeettomiin keskusteluihin ulkopuolisten kanssa.

3) Älä avaa tuntemattomille ovea.

4) Älä kyläile.

5) Tervehdi vain jos sinua tervehditään.

6) Älä kerro itsestäsi muille.

7) Älä lainaile.

8) Älä juoruile.

9) Älä sotkeennu muiden asioihin.

10) Älä käytä huumeita.

11) Älä ole yliaggressiivinen

12) Älä ole alistuva.

13) Pukeudu asiallisesti.

14) Käyttäydy kohteliaasti.

15) Älä vaivaa muita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      237
      10262
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      126
      6851
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6444
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      81
      5076
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4670
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      3964
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3344
    8. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3228
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3205
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3063
    Aihe