Suomalaiset, miksei muunkin maanlaiset haukkuvat rikkaita ja ovat kateellisia milloin mistäkin. No nyt on ilon päivä, sillä rikkaat menettävät miljardeja kautta maailman. Itsellä harrastepohjainen 50 tuhannen sijoitus osakkeissa, tappiota viikossa reilu 5000e. Miettikää niitä joilla on vaikka 500 miljoonaa, nyt saa iloita. Paitsi että eivät menetä, aprillia. He ovat turvanneet omaisuutensa, ostavat nyt järkyttävän halvalla ja rikastuvat entisestään. Kansa kyllä kärsii entistä enemmän hintojen nousun takia. No kerrankin ei ole hallituksen vika, tai siis on venäjän hallituksen (lue Putin). Tämä päivä osoitti, ettei NATO.oon ainakaan kannata liittyä, vai mites se meni.
Onko ilon päivä
Anonyymi
1
173
Vastaukset
- Anonyymi
Olen jo vuosia säästänyt rahat korona. Tilillä on vain sen verran että voin ostaa bensaa automaatista. Luulen että putinillakin on muutama miljardi käteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-125706Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite835335- 1253364
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin893303- 1181084
- 561040
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.130982- 43766
- 37765
- 23719