Suomalaiset, miksei muunkin maanlaiset haukkuvat rikkaita ja ovat kateellisia milloin mistäkin. No nyt on ilon päivä, sillä rikkaat menettävät miljardeja kautta maailman. Itsellä harrastepohjainen 50 tuhannen sijoitus osakkeissa, tappiota viikossa reilu 5000e. Miettikää niitä joilla on vaikka 500 miljoonaa, nyt saa iloita. Paitsi että eivät menetä, aprillia. He ovat turvanneet omaisuutensa, ostavat nyt järkyttävän halvalla ja rikastuvat entisestään. Kansa kyllä kärsii entistä enemmän hintojen nousun takia. No kerrankin ei ole hallituksen vika, tai siis on venäjän hallituksen (lue Putin). Tämä päivä osoitti, ettei NATO.oon ainakaan kannata liittyä, vai mites se meni.
Onko ilon päivä
Anonyymi
1
136
Vastaukset
- Anonyymi
Olen jo vuosia säästänyt rahat korona. Tilillä on vain sen verran että voin ostaa bensaa automaatista. Luulen että putinillakin on muutama miljardi käteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046