Tamppoonin käyttö inhottaa

Anonyymi

Oon 14-vuotias ja mulla on ollu menkat joku 2 vuotta nyt. En osaa käyttää tamppoonia ja sen laittaminen jännittää. Oon yrittäny parikertaa, mutta en oo ees löytäny oikeeta ja kohtaa ja oon ainut mun kavereista joka ei oo uskaltanu käyttää tamppoonia ja oon lähös vklp uimaan kaverinkaa vklp ja menkat alko tänään. Tää on tosi ärsyttävää kun en uskalla ees yrittää ja kaikki kaverit sanoo aina että se on ihan helppoo et yritä ees ja sit ku oon keränny rohkeutta yrittää niin luovutan melko heti koska en vaan löydä sitä oikeeta ja rupee heti melkeen itkettää ja ärsyttää. Inhoon menkkoja ja ärsyttää kun en uskalla tai osaa käyttää tamppooneja vaikka ne onkin varmaan todella yksinkertaset laittaa. Oisko vinkkejä miten saisin kerättyä rohkeutta tai jotain? Tää alkaa menee tosi noloks ja ärsyttäväks…

1

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä voisit kokeilla pikkuhousun suojia tai terveyssiteitä myös, jos ne tuntuisivat hyviltä pikkuhousuissa kuitenkin. Silloin ei tarvitse ajatella välttämättä tamppoonin käyttöä. Mutta jos haluat käyttää tamppoonia, niin työnnä vaan se rohkeasti pimpin sisään kokonaan. Vetonauha jää kuitenkin pimpin ulkopuolelle ja sillä on helppo vetää tamppooni ulos kun se on käytetty ja siihen on tullut tehtyä vuototarpeet. Ei sun tarvitse suinkaan pelätä tamppoonin käyttöä , rohkeasti vaan. Voihan se aluksi tuntua oudolta ja painaa pimppiä. Mutta siihen kyllä tottuu myöhemmin. Olisin kysynyt sulta minkälaista suojaa oot käyttänyt nämä pari vuotta, kun sulla on ollut menkat. Miten olet oikein pärjännyt noiden asioiden kanssa kun ne on kuitenkin niin tärkeitä nuoren tytön elämässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      240
      2744
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1154
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1121
    4. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1005
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      57
      899
    8. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      851
    9. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      130
      830
    10. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      238
      825
    Aihe