Oon 14-vuotias ja mulla on ollu menkat joku 2 vuotta nyt. En osaa käyttää tamppoonia ja sen laittaminen jännittää. Oon yrittäny parikertaa, mutta en oo ees löytäny oikeeta ja kohtaa ja oon ainut mun kavereista joka ei oo uskaltanu käyttää tamppoonia ja oon lähös vklp uimaan kaverinkaa vklp ja menkat alko tänään. Tää on tosi ärsyttävää kun en uskalla ees yrittää ja kaikki kaverit sanoo aina että se on ihan helppoo et yritä ees ja sit ku oon keränny rohkeutta yrittää niin luovutan melko heti koska en vaan löydä sitä oikeeta ja rupee heti melkeen itkettää ja ärsyttää. Inhoon menkkoja ja ärsyttää kun en uskalla tai osaa käyttää tamppooneja vaikka ne onkin varmaan todella yksinkertaset laittaa. Oisko vinkkejä miten saisin kerättyä rohkeutta tai jotain? Tää alkaa menee tosi noloks ja ärsyttäväks…
Tamppoonin käyttö inhottaa
1
66
Vastaukset
- Anonyymi
Sä voisit kokeilla pikkuhousun suojia tai terveyssiteitä myös, jos ne tuntuisivat hyviltä pikkuhousuissa kuitenkin. Silloin ei tarvitse ajatella välttämättä tamppoonin käyttöä. Mutta jos haluat käyttää tamppoonia, niin työnnä vaan se rohkeasti pimpin sisään kokonaan. Vetonauha jää kuitenkin pimpin ulkopuolelle ja sillä on helppo vetää tamppooni ulos kun se on käytetty ja siihen on tullut tehtyä vuototarpeet. Ei sun tarvitse suinkaan pelätä tamppoonin käyttöä , rohkeasti vaan. Voihan se aluksi tuntua oudolta ja painaa pimppiä. Mutta siihen kyllä tottuu myöhemmin. Olisin kysynyt sulta minkälaista suojaa oot käyttänyt nämä pari vuotta, kun sulla on ollut menkat. Miten olet oikein pärjännyt noiden asioiden kanssa kun ne on kuitenkin niin tärkeitä nuoren tytön elämässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346