Onko kellään kokemusta miten Alcantara todella käyttäytyy vesipestäessä? Entä konepesu. Kankaan hinta on ainakin aivan kamala, joten olisi kiva saada todellista tietoa miten toimii. Annalalle ( http://www.annala.fi/ )on tullut myös uusi ntti kangas, Aada joka on konepestävä. Niin uusi ettei kellään ole varmaan kokemuksia vielä...?
Alcantaran vesipestävyys?
5
7928
Vastaukset
- kokeillut
koska alcantara-sohvasta irtoaa aivan ilmiömäisesti kaikki tahrat ja lika pienellä pyyhkäisyllä kostealla rätillä; jopa kuulakärkikynäjäljet. Meillä on pienet lapset ja silti sohva on siis ollut pesemättä jo vuosia ja ihan siistin näköinen on.
- Reuhka
Meillä on Alcantarasta poistettu runsaalla vedellä lapsen pissavahinko & veritahra (tuore) & räikeän pinkin väriset tussitahrat. Hyvin lähti & eikä kangas siitä miksikään mennyt. Pienemmät puklut & nenänniistot (1-vuotias ohimennessään) on poistettu kostealla mikrokuituliinalla.
Sohvalla & nojatuoleilla on nyt ikää 5 vuotta & hyvin ovat kestäneet aikaa & kolmea lasta. - lapsiperheellinen
Hei- olen saanut Alcantarasta pois pihkan, purukumin ja punaviinin Jamesin avulla. löysin
tuotteen alcantaran italian nettisivuilta, joilla
suosittelivat Jamesia. Ostin sen Iskusta ja
olen käyttänyt moneen muuhunkin. aivan upea. - utelias
Hei- olen saanut Alcantarasta pois pihkan, purukumin ja punaviinin Jamesin avulla. löysin
tuotteen alcantaran italian nettisivuilta, joilla
suosittelivat Jamesia. Ostin sen Iskusta ja
olen käyttänyt moneen muuhunkin. aivan upea. - TelmaLouise
Kolme lasta ja vaalea beige sohva ja hyvänä on sohva pysynyt. Imuroin sohvan noin kerran viikossa ja samalla kostealla luutulla pyyhin mahdolliset tahrat pois, joita todellakin sohvassa viikottain on.. Ja aina on lähtenyt kaikki pois. Mies kerran sotki mustekynällä vahingossa ja sekin lähti, sitä piti kylläkin ´hangata varmaan puolisen tuntia ja käyttää askosta ostettua puhdistusainetta, mutta lähtipä tahra kokonaan pois. Lisäksi punainen ketsuppitahra lähti pois myös kyseisellä pesuaineella. Koneessa olen myös joutunut pesemään sohvanpäällisen, kun siihen lapsi oli vahihgossa pissannut ja pesun kesti ihan hyvin. Pesun jälkeen käsittelin kankaan jälleen sillä suoja-aineella.. En ole katunut vaan joka viikko siivotessa huokaisen onnellisena kun tahrat lähtevät sohvasta helposti, että onneksi panostettiin kunnon sohvakankaaseen. Lapsi ja koiraperhekin voi saada vaaleat sohvat kun ostaa alcantaraa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241