Koira ei tottele ilman herkkuja

Anonyymi

Koiranpentuni on varsin fiksu ja on oppinut hienosti kaikki peruskäskyt. Ainut vain ettei ole kuulevinaankaan mikäli herkkuja ei ole tarjolla. Jos joku ossais neuvoa? =)

4

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

höpö, höpö.

• Anonyymi

ethän sinäkään tee töitä ilman palkkaa. totteleminen on koiran työ ja nami palkka.

• Anonyymi

Aloittaja todennäköisesti palkitsee koiranpentuaan vain herkuilla eikä kehuilla, joten koira luulee että aina namin kanssa totellaan käskyjä. Aloittajan pitäisi kehua myös koiraa eikä palkita vain nameilla. Ensin käsky sitten annetaan nami ja ei unohdeta kehua myös, koska koira ei muuten sisäistä oppia ilman nameja. En minäkään kyllä koirana uskoisi käskyjä, jos omistaja käskyttää tuppisuuna (annetaan käsky ja koira tekee annetun käskyn, mutta omistaja ei kehu millään muulla tavalla. Esim. "Hyvä tyttö/poika, vaan on vaan hiljaa."), odottaisin sitten niitä nameja.

Aloittajalla on varmaan sekarotuinenkoira, koska tulee tänne kyselemään nyt neuvoja. Tämän takia ihmiset ostakaa niitä paperillisia koiria kasvattajalta/kasvattajilta, pentu tehtailijoiden vähentymiseksi/loppumiseksi kokonaan ja saatte myös elinikäisentuen kasvattajalta/kasvattajilta. Paperillisen koiran/koiria muutenkin kun ostaa niin näkee niitten sukutaulut ja terveyden, et siis häviä siinä mitään, toisin kuin sekarotuisenkoiran ostamisessa, et saa mitään tietoja koirasta. Et tiedä onko lähisukua olevat koirat lisääntyneet keskenään, et tiedä varmaksi mitä kaikkia rotuja koirassa on ja et tiedä perinnöllisistä sairauksista sen paremmin, koska ei ole puhdasrotuinenkoira.

Vältytte myös virheiltänne että ei tule enempää sekopäisiä rakkeja, eikä tori.fi ole täynnä myynti-ilmoituksia "allergian takia", ja onkin sitten paljon paskempi tausta koiralla kun ei ole osattu kouluttaa. Jotkut harvat sentään laittaa kyllä onneksi ihan rehellisesti että "huonosti koulutettu koira, vain osaaviin käsiin", puree lasten ja ohikulkijoiden päät irti, hyökkää kimppuun ilman syytä ja on paljon muitakin vikoja, mitkä osaavissa käsissä saisi kitkettyä pois.

• Anonyymi

Meitin iskäkin laittoi jänön jäljille aina namia niin hienosti ajoi jo nuorena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4523
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3125
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      3001
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2823
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      345
      2730
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2725
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      41
      2570
    8. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2280
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2145
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1713
    Aihe