Ottaa päähän kun esim. HIM kokoelmalla on vain kaikkien ennestään tuntemia hittisinkkuja. Mielestäni valtaosa bändin helmistä on albumeiden muita raitoja. Mainittakoon esim. It's All Tears, Heaven Tonight, Salt in our Wounds, Sweet Pandemonium, sekä Razorblade Romancen loistava "I Love You(Prelude to Tragedy)" introbiisi. Joten suosittelisinkin ennen "HIM on syvältä ja Valo on homo" kommenttien laukomista kuuntelemaan bändin materiaalia laajemminkin, jotta pääsisi perille siitä miten taidokas yhtye todella on kyseessä.
Parhaimmat biisit EI hittejä
pretending
1
840
Vastaukset
- lavs
olen myös samoilla jäljillä siinä mielessä että jos hitistä kiinnostuu vähääkään niin eikun levy ostamaan sillä lisää hyvää tarjolla ja parempaakin:)en ole HIMiltä kuunnellut muutakun hyviä kipaleita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642446- 2032189
- 711796
- 1011748
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91601- 921363
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2111115- 811110
- 951059